hee dat neemt niet weg dat vandaag een rotdag isquote:
Aargh maak het nog ergerquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:23 schreef Nesle het volgende:
Iedereen bij mij op school is na 14.00 op dinsdag vrij.
Geen idee waarom maar ik vind het prima
Maar dan had je vandaag toch een mooi vooruitzicht, dat helpt ook wel meestal.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
hee dat neemt niet weg dat vandaag een rotdag is
Nou héél chill is morgenochtend ook niet; half negen op school (quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Maar dan had je vandaag toch een mooi vooruitzicht, dat helpt ook wel meestal.
Ik heb trouwens 3 etentjes de komende 4 dagen, ook niet helemaal verkeerd
Dat is wel kut ja, ik heb ooit een rooster gehad waarbij ik 3 uur les had en toch van half 9 tot 5 op school zatquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:32 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nou héél chill is morgenochtend ook niet; half negen op school (), één uur, dan twee tussenuren, ga ik meestal weer naar huis, dan weer één uur en dan is er open dag dus moeten we oprotten van school
En het zijn ook nog es twee heeeeel nutteloze uren, al zijn mijn meeste uren dat..
School is stomquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat is wel kut ja, ik heb ooit een rooster gehad waarbij ik 3 uur les had en toch van half 9 tot 5 op school zat
Gelof me, school niet afmaken is ook niet zo tof.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:38 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
School is stomAwel, straks heb ik er al het goed is 15 jaar school op zitten. Quel qu'une vie
Baah maar ik ben het zo zat... We doen echt zo ontzettend weinig van nut, ik zit mijn uurtjes daar weg te dromen, of ik verveel me kapot...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Gelof me, school niet afmaken is ook niet zo tof.
Dat gevoel ken ik...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Baah maar ik ben het zo zat... We doen echt zo ontzettend weinig van nut, ik zit mijn uurtjes daar weg te dromen, of ik verveel me kapot...
Wat deed je voor opleiding?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik...![]()
Maar achteraf vind ik mezelf niet zo handig dat ik gestopt ben
Hogere informatica, wat echt niks voor me was, dus wel terecht gestopt, daarna nog bouwkunde gedaan, wat wel leuk was, maar ook gestopt omdat ik door diverse redenen niet genoeg punten haalde.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Wat deed je voor opleiding?
Had je we middelbaar onderwijs afgemaakt?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:51 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hogere informatica, wat echt niks voor me was, dus wel terecht gestopt, daarna nog bouwkunde gedaan, wat wel leuk was, maar ook gestopt omdat ik door diverse redenen niet genoeg punten haalde.
Ja, ik heb de Havo gehaald zonder enige moeite, wat ook een reden is geweest dat ik op het HBO op m'n bek ging, ik was al 5 jaar gewend niet te hoeven leren en nauwelijks huiswerk te maken, om dan met zesjes over te gaan, maar dat is op het HBO lang niet genoegquote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:56 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Had je we middelbaar onderwijs afgemaakt?
Nee nou kijk, ik doe nu gym, en maak zelden huiswerk, let niet op in de les en dat heeft niks met opscheppen te maken, dat is juist niet echt chill; ik verveel me dood. En daardoor ben ik ook een keer blijven zitten; wat ik achteraf niet echt snap; doe nog steeds niet zo veel en red het nu heel aardig. En nu ben ik het zat. Niks doen.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ja, ik heb de Havo gehaald zonder enige moeite, wat ook een reden is geweest dat ik op het HBO op m'n bek ging, ik was al 5 jaar gewend niet te hoeven leren en nauwelijks huiswerk te maken, om dan met zesjes over te gaan, maar dat is op het HBO lang niet genoeg
Ik zeg: Zing die laatste anderhalf jaar (je zit nu in de 5e toch?) nog uit, waarna je hopelijk een leuke studie kiest en zorg dat je die afmaakt.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Nee nou kijk, ik doe nu gym, en maak zelden huiswerk, let niet op in de les en dat heeft niks met opscheppen te maken, dat is juist niet echt chill; ik verveel me dood. En daardoor ben ik ook een keer blijven zitten; wat ik achteraf niet echt snap; doe nog steeds niet zo veel en red het nu heel aardig. En nu ben ik het zat. Niks doen.
quote:
Klinkt heel niet simpel....quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:04 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik zeg: Zing die laatste anderhalf jaar (je zit nu in de 5e toch?) nog uit, waarna je hopelijk een leuke studie kiest en zorg dat je die afmaakt.
Klinkt simpeler dan het is, maar ik vind het nog altijd stom van mezelf dat ik het verpest heb.
Trusten en succes morgenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:08 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Klinkt heel niet simpel....
Ik ga slapen
Je kunt altijd nog opnieuw beginnen.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:04 schreef TradeMarkie het volgende:
Klinkt simpeler dan het is, maar ik vind het nog altijd stom van mezelf dat ik het verpest heb.
quote:
Nope... Je kan het alleen zien als je zelf een challenge doet, dan zie je wat anderen gescoord hebben, maar ik krijg geen bericht van mensen die de challenge na mij doen...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Overigens...bij de facebook TV show challenge: 86 en bij de films scoorde ik in de 90 ergens. Kon je dat zien of niet?
Dus eigenlijk hebben die challenges helemaal geen zin?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope... Je kan het alleen zien als je zelf een challenge doet, dan zie je wat anderen gescoord hebben, maar ik krijg geen bericht van mensen die de challenge na mij doen...
heb ik iedereen weggejaagd trouwens?Dat is toch viiiiieeees swaaa
Hoe leef je nou MINDER dan? Ik snap het niet. Ben je maar 80% in leven ofzo?quote:Aangezien obese mensen wel vaker ziek zijn en vaker medische hulp nodig hebben, leven zij gemiddeld minder en korter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens welterusten
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Hé, dat vroeg Erkel me net ook al in een Joran van der Sloot-topic...quote:Op woensdag 6 februari 2008 01:23 schreef wyccie het volgende:
Wanneer ben je weer terug, MM?
Haha, die site had ik al eens gezien. Wel leuk gedaan, maar je ziet het nog steeds niet goed.quote:Op woensdag 6 februari 2008 01:10 schreef MadMaster het volgende:
Voor de heren, kies een leuk Valentijnskadootje voor je geliefde uit...![]()
Dames kunnen uiteraard hun keuze gewoon kenbaar maken...![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2008 01:34 schreef wyccie het volgende:
Haha, die site had ik al eens gezien. Wel leuk gedaan, maar je ziet het nog steeds niet goed.
Ik vind er niks echt leuks bij zitten.
Mwah, je ziet er nog geen botten en pezen doorheen steken. 't Is gewoon haar bouw.quote:Op woensdag 6 februari 2008 01:46 schreef MadMaster het volgende:
O, op die manier.
Maar van schuurpapier zal het niet gemaakt zijn...![]()
Ik vind allen dat donkere dunne model wel erg eng, net of je een Biafra-patiënt aan het bekijken bent...
Ik zeg altijd maar zo:quote:Op woensdag 6 februari 2008 01:52 schreef wyccie het volgende:
Mwah, je ziet er nog geen botten en pezen doorheen steken. 't Is gewoon haar bouw.
Dan vind je dit vast geen leuk filmpje, maar dat is het stiekem welquote:Op woensdag 6 februari 2008 00:41 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ga naar bed. Comedy Cental gaat nu Sarah Silverman uitzetten. En van Sarah Silverman krijg ik de neiging mijn ogen en mijn trommelvliezen eruit te krabben. En zonder nagels is dat bijzonder lastig
Ik vind dat dat meer moet bij een man. Een knuffelbeer.quote:Op woensdag 6 februari 2008 02:06 schreef MadMaster het volgende:
Ik zeg altijd maar zo:
Je moet je wel ergens aan vast kunnen houden...
Ah, even een babbeltje gemaakt met Johan Nijenhuis?quote:Op woensdag 6 februari 2008 00:27 schreef MadMaster het volgende:
Opnames voor Joran v/d Sloot-film gestart:
[ afbeelding ]
Bustedquote:Op woensdag 6 februari 2008 02:14 schreef wyccie het volgende:
erkel, wat doe jij eigenlijk dat jij de laatste tijd zo laat aanwezig bent?
Ik begin morgen twee uur later. En mijn slaap wil ik wel weer over de dag verdelen, maar ik moet wakker blijven omdat ik dan behoorlijk wat moet lezen zie ik nu.quote:Op woensdag 6 februari 2008 02:19 schreef erkel het volgende:
Jij morgenvroeg ook geen verplichtingen wyccie? Of verdeel je de slaap over de dag?
Even wat lezen vlak voordat je een middagdutje gaat doen. Slapen schijnt een positief effect te hebben op eerder geleerde stofquote:Op woensdag 6 februari 2008 02:22 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik begin morgen twee uur later. En mijn slaap wil ik wel weer over de dag verdelen, maar ik moet wakker blijven omdat ik dan behoorlijk wat moet lezen zie ik nu.
Geef mij dan maar een knuffelberin...quote:Op woensdag 6 februari 2008 02:14 schreef wyccie het volgende:
Ik vind dat dat meer moet bij een man. Een knuffelbeer.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 02:15 schreef erkel het volgende:
Ah, even een babbeltje gemaakt met Johan Nijenhuis?Dat wordt gegarandeerd een kwaliteitsfilm natuurlijk.
Dan val ik afquote:Op woensdag 6 februari 2008 02:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geef mij dan maar een knuffelberin...
Ik vraag me al een tijdje af waarom je hem telkens je 'exachtige' noemt? Het is toch gewoon uit?quote:Op woensdag 6 februari 2008 03:11 schreef MaJo het volgende:
Overigens noemde mijn exachtige me wel knuffelbeest omdat ik graag knuffel
Het is een beetje een vage relatie geweest en daarom weet ik niet goed hoe ik het moet noemen... Voor mij is het een ex maar voor hem niet denk ikquote:Op woensdag 6 februari 2008 03:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik vraag me al een tijdje af waarom je hem telkens je 'exachtige' noemt? Het is toch gewoon uit?
Nu klinkt het alsof je wanhopig bent en graag wil dat het nog goedkomt.
Of is het omdat je niet zeker weet of jullie iets hebben gehad?
En nu gaan er ook berichten de ronde dat die payphone daar in 2005 niet eens stond. Toen stonden er alleen payphones in het Marriott hotel onder toezicht van camera's.quote:Op woensdag 6 februari 2008 03:12 schreef MaJo het volgende:
Iemand trouwens gehoord over die telefooncel van Joran dat je daarmee alleen met creditcard kan betalen en long distant calls kan maken? P0wned coñjos![]()
Nog harder gep0wned dusquote:Op woensdag 6 februari 2008 03:19 schreef erkel het volgende:
[..]
En nu gaan er ook berichten de ronde dat die payphone daar in 2005 niet eens stond. Toen stonden er alleen payphones in het Marriott hotel onder toezicht van camera's.
Hmm... tja. Kut, hoop dat het voor jou niet te lang heeft gespeeld.quote:Op woensdag 6 februari 2008 03:18 schreef MaJo het volgende:
Het is een beetje een vage relatie geweest en daarom weet ik niet goed hoe ik het moet noemen... Voor mij is het een ex maar voor hem niet denk ik
Plus dat de Arubaanse kustwacht de telefoontjes van die nacht vanaf die payphones heeft nagechekt en met als resultaat komen dat 'there's no such call' is geweest.quote:
Hallo, post ik daar foto's als bewijs voor...?quote:Op woensdag 6 februari 2008 03:12 schreef MaJo het volgende:
Iemand trouwens gehoord over die telefooncel van Joran dat je daarmee alleen met creditcard kan betalen en long distant calls kan maken? P0wned coñjos![]()
Dan hou ik je wel via dat rode setje vast...quote:Op woensdag 6 februari 2008 03:11 schreef MaJo het volgende:
Dan val ik afOh die kun je heel mooi dubbel opvatten hehe
Overigens noemde mijn exachtige me wel knuffelbeest omdat ik graag knuffel
Enne, doe het rode setje maar![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2008 03:32 schreef erkel het volgende:
[..]
Plus dat de Arubaanse kustwacht de telefoontjes van die nacht vanaf die payphones heeft nagechekt en met als resultaat komen dat 'there's no such call' is geweest.
Dubbel gepwnd dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |