Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:22 schreef IkWilbert het volgende:
ff een keylogger installeren, succes!
Wat hij zegt, is een schending van het briefgeheim en strafbaar. Niet dat dat ook maar iemand zal interesseren.quote:
Ja en dan blijkt dat ie met iets leuks bezig is voor zijn vrouw, en dan heeft ze dit gedaan.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:22 schreef IkWilbert het volgende:
ff een keylogger installeren, succes!
Wat is daar mis mee?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:16 schreef Rosbief het volgende:
30+'ers met MSN
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:42 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wat hij zegt, is een schending van het briefgeheim en strafbaar. Niet dat dat ook maar iemand zal interesseren.
maar wij niet...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:51 schreef just me het volgende:
Als JIJ daar mee kunt leven is het prima!
Ze hoorde haar stem op de achtergrond waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:32 schreef shmoopy het volgende:
Hoe weet je dat je gebeld bent door een 'meid'?
Je zegt dat ze ophing toen ze je stem hoorde, doorgaans neem je op: "Hallo, met Truus." en dan gaat de ander zeggen: "Ja, hallo, met Miep."
Maar dat deed ze dus niet, ze hing op toen je opnam, dusss.....
was ook sarcastisch Jumpquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:54 schreef Jumparound het volgende:
maar wij niet...
*wachten in spanning op deel 2*
Dag JM
Hij msn-t meiden uit de kleren?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:50 schreef Jennifer1 het volgende:
Ik weet dat hij verkeerde dingen doet maar ach het is alleen maar per internet en telefoon.
Ja, ik had het verkeerd gelezen, maar dan nog, hoe kan zij weten dat hij een vrouw aan de telefoon had? Hm? Nou? Hm?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:01 schreef BubblegumBarbie het volgende:
[..]
Ze hoorde haar stem op de achtergrond waarschijnlijk.
Niet zo agressief!
En als wij het allemaal geloven, ook!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:51 schreef just me het volgende:
Als JIJ daar mee kunt leven is het prima!
Ze kreunde en kirde zachtjes in afwachting van "henk"quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:06 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Ja, ik had het verkeerd gelezen, maar dan nog, hoe kan zij weten dat hij een vrouw aan de telefoon had? Hm? Nou? Hm?
das best wel geil, waar leer je dat?quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:08 schreef Copycat het volgende:
Henk!
quote:
Op de Middelbare School voor Naaktlullen, natuurlijk!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:08 schreef Jumparound het volgende:
das best wel geil, waar leer je dat?
onz is op /14quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:09 schreef Jennifer1 het volgende:
lolik lig helemaal dubbel om jullie reactie's. Ik ga er maar van uit dat jullie het goed bedoelen
![]()
[..]
Die vraag was eigenlijk best serieus ...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:09 schreef Jennifer1 het volgende:
lolik lig helemaal dubbel om jullie reactie's. Ik ga er maar van uit dat jullie het goed bedoelen
![]()
"Henk"?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:10 schreef Armageddon het volgende:
Rot op met die naam, daar ben ik allergisch voor.
Nou! Schitterend!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:11 schreef Jumparound het volgende:
[..]
"Henk"?
Waarom? mooie naam toch?
Ik zie dan gelijk zo een "bear" voor me, geil manquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |