Mwah.. Het is wierd Al Yankovic ook gelukt.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Smells like teen spirit moet gewoon niet gecoverd worden, dat kan niet goed gaan.
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:26 schreef Armageddon het volgende:
Iemand Joran toevoegen op MSN?
joran_sloot@hotmail.com
Nope, geen zin of net ff te groot (de muis) vanavond met een wat kleinere proberen, maar hij moet vervellen en dan schijnen ze ook niet altijd te eten.....quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:46 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Mogguh.
En, smaakte de muis, HW?
Dat was meer een badass parodie dan een cover.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:30 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mwah.. Het is wierd Al Yankovic ook gelukt.
Nee, die heb ik er weer uitgehaald.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:52 schreef Misstique het volgende:
Dus die muis loopt nu gewoon nog rond in je terrarium?
Nope, het is één groot drama!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
@Arma, gaat niet best met je clubje he??
Toch altijd zonde, las het net op nu.nl....quote:
Ben bang dat m'n seizoenskaart weggegooid geld is.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Toch altijd zonde, las het net op nu.nl....
Ja. En het is tenminste zijn eigen verzonnen schreeuwversie, niet weer een of andere schijtcover omdat je platenmaatschappij meer geld wil zien...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:15 schreef UIO_AMS het volgende:
Ow nee, een schreeuwversie die bijna niet te verstaan is, dat is stukken beter. Was jij niet degene die altijd loopt te klagen over het slechte Engels in rapnummers? Daar heb je tenminste nog een mogelijkheid om te verstaan wat gezongen wordt.
Dat had ik je vantevoren ook wel kunnen vertellenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:20 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ben bang dat m'n seizoenskaart weggegooid geld is.
niet geschoten, altijd misquote:
Ik weet het. Ik hield me in.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:41 schreef just me het volgende:
dat kan beter !!
heb er nog een van vitesse, ruilen?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:20 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ben bang dat m'n seizoenskaart weggegooid geld is.
hey, jullie hebben wel mooi met 2-2 van Ajax gewonnen en zijn landskampioen geworden tegen ons!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
heb er nog een van vitesse, ruilen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
hey, jullie hebben wel mooi met 2-2 van Ajax gewonnen en zijn landskampioen geworden tegen ons!zolang het straks het punt is dat jullie tekort komen voor een kampioenschap, weer een reden voor een feestjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
kut wt 'n kromme zin
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
Maak je niet druk, dat ene puntje is echt niet het enige wat we tekort gaan komenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
zolang het straks het punt is dat jullie tekort komen voor een kampioenschap, weer een reden voor een feestjekut wt 'n kromme zin
Hoe kom je erbij dat ik niet van rock zou houden? Mijn muzieksmaak is alleen een stuk breder dan alleen maar één specifieke stroming. Ik luister ook naar klassiek en rap. Mits er maar een beetje gevoel in zit en niet slechts commerciële deuntjes.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:00 schreef HeatWave het volgende:
Is er ook iets mannelijks aan je te ontdekken eigenlijk,
Geen rock, geen bier, geen voetbal.
Je ergert je, of iets irriteert jequote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:44 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik blijf maar weer even weg uit R&P. Ik irriteer me altijd mateloos daar.
Goedemorgen Kreaquote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:37 schreef Kreator het volgende:
Is dit het centrale crewtopic ofzo? Is ForumCrew offline of wat? Kutnewbies met je genitale wratten.
Rename dan het topic naar 'crew+inteelt-kliekje'. Scheelt mij weer tevergeefs zoeken naar een interessante post(er).
Move to KLB!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:37 schreef Kreator het volgende:
Is dit het centrale crewtopic ofzo? Is ForumCrew offline of wat? Kutnewbies met je genitale wratten.
Rename dan het topic naar 'crew+inteelt-kliekje'. Scheelt mij weer tevergeefs zoeken naar een interessante post(er).
Yes in drie gevallen.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:10 schreef UIO_AMS het volgende:
De Tori Amos versie is bijna net zo goed als het origineel.
Kurt Cobain was een sneue rukker.
Joran zou een voorbeeld aan Kurt moeten nemen, dan zijn we van die onzin ook weer af.
Is het vandaag jesterday?
Geni(t)aal!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 13:54 schreef Armageddon het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ekent_nog_meer_.html
Jeezes.. de hele middag in een meeting en het is nog niet verholpen.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 14:39 schreef HeatWave het volgende:
Lekker rap en functionerend forum hebben we weer.
Meetings verhelpen doorgaans ook geen problemquote:Op dinsdag 5 februari 2008 17:16 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Jeezes.. de hele middag in een meeting en het is nog niet verholpen.
Grote ?quote:
Vast niet...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:12 schreef n00cL30n het volgende:
Houdt dat ooit nog wel eens een keertje op?
Hoi, bleuquote:Op woensdag 6 februari 2008 08:52 schreef miss_bleu het volgende:
Mogguh... zonde die veel te hoog gecomprimeerde banner op de FP bovenaan :S
lekker rustig voor het mannetje.quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:26 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
tieten zijn prima. Stembanden wat minder. Ik mag een week mijn bek niet meer open trekken
ja die kwam gisteren thuis met een kadotje van de bart smit. Een tekenbord zodat ik zo kon praten tegen hemquote:
Damn! Dat schijnt op dit moment wel hip te zijn hè?quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:26 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
tieten zijn prima. Stembanden wat minder. Ik mag een week mijn bek niet meer open trekken
Haha.quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:37 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
ja die kwam gisteren thuis met een kadotje van de bart smit. Een tekenbord zodat ik zo kon praten tegen hem
handig voor als je gaat verven ofzoquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:01 schreef Armageddon het volgende:
Wie leest er nu überhaupt nog een krant.
'Dag' is nog vele malen erger. Da's echt voor de plaatjes-kijkers, met een vocabulaire bestaande uit woorden van maximaal 2 lettergrepen. Daarmee vergeleken is de Spits een kwalteitskrant.quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:57 schreef Faithy het volgende:
Spits
zelfs al is het de enige 'krant', dan laat ik 'm nog liggen
Wat zijn hetquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:04 schreef miss_bleu het volgende:
whehehehelang leven landen met letters die ik niet kan lezen
[ afbeelding ]
net dealextreme.com een beetje leeg gekocht. Ook maar mezelf getrakeerd op een zwart hondje
Ik snap ook niet dat er "markt" is voor 4 van die krantjes.quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:04 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
'Dag' is nog vele malen erger. Da's echt voor de plaatjes-kijkers, met een vocabulaire bestaande uit woorden van maximaal 2 lettergrepen. Daarmee vergeleken is de Spits een kwalteitskrant.
bloknootje, lamp en een hondje met tissuesquote:Op woensdag 6 februari 2008 14:36 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat zijn het? Wel gaaf zwart hondje
De Pers heeft alleen wel veruit de beste artikelen van die gratis krantjes. Alleen is die bijna altijd al op als ik op het station kom..quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat er "markt" is voor 4 van die krantjes.
Spits en Metro lezen nog wel ok weg, maar DAG is idd zwakzinnig en Pers doet zo uit de hoogte dat ik ze het gewoon niet gun.
Dag en Spits staan ze op Alexander ook uit te delen. Alleen wil ik Dag niet, en met de Spits staan ze vreemd genoeg maar aan 1 kant van het station. En nee, omlopen voor zo'n krantje is me echt te veel moeite zo 's ochtends. Dus De Pers als die er nog ligt, en anders de Metro.quote:Leukste is dat ze altijd met 3 man staan te dringen als je de bus uitkomt, maar ik MOET geen DAG, ik wil het liefst de Spits en anders de Metro. Zou bijna medelijden met de DAG uitdelers krijgen, die worden zovaak genegeerd.
waarisbrand.nl is handiger.quote:Op woensdag 6 februari 2008 20:27 schreef n00cL30n het volgende:
Bah.. kranten... geef mij maar nu.nl en www.waarisdebrand.nl !
nee maar als je kennemerland gewoon pakt daaronder valt haarlem imo.quote:Op woensdag 6 februari 2008 21:11 schreef n00cL30n het volgende:
Hier werkt waarisdebrand.nl ook perfekt.
(Haarlemmermeer komt niet eens voor in de waarisbrand.nl database.)
Oeh, waar janken ze over dan? Over dat je het in een kooitje stopt? Want als je die slang in zijn leefgebied laat en laat slachten voor mooie slangenleren schoenen is natuurlijk veel lieverquote:Op donderdag 7 februari 2008 09:22 schreef HeatWave het volgende:
Ja, nog veels te bijna.
Pff, wat een suf kutforum dat F&F. 1 fototje van mijn slangetje en alle Internet experts hebben weer wat te janken hoor. Waarom zijn de meeste mensen die van dieren houden zo fucking ACHTERLIJK!???
Niet eens, ik heb echt uit de losse hand ff een foto gemaakt, hoek en belichting gewoon gelaten voor wat het is, puur voor de eerste indruk.quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:24 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Oeh, waar janken ze over dan? Over dat je het in een kooitje stopt? Want als je die slang in zijn leefgebied laat en laat slachten voor mooie slangenleren schoenen is natuurlijk veel liever
Zelfs dat zou ik minder erg vinden dan die zelfingenomen "experts" echt, wat een domme josti's, 90% van de dierenliefhebbers....quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:27 schreef Adelante het volgende:
een slang is ook geen huisdier, neem maar een poes of hond
Dikke dieren zijn tof. Die zijn eigenlijk veul schattigerquote:Op donderdag 7 februari 2008 09:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet eens, ik heb echt uit de losse hand ff een foto gemaakt, hoek en belichting gewoon gelaten voor wat het is, puur voor de eerste indruk.
En nu is mijn halve topic verneukt met de "experts" die hem te dik vinden, wat echt nergens op slaat....
quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:29 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dikke dieren zijn tof. Die zijn eigenlijk veul schattiger. Nou weet ik niet of de dikheid van je python de schattigheidsfactor erg bepaald
maar je snapt 't vast hehe.
quote:Ik heb ook een dikke python.
Een van de 3 kreeg er gewoon direct last van.quote:Voer ze eens in de zoveel tijd levende voer om ze te verwennen.
Maak es ff een foto. al een tijd geleden dat ik je bakje heb gezien.quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:25 schreef n00cL30n het volgende:
LoLz.. Ik heb Sluierstaartjes.
3 van zukke jetsers in een 180L bak. Als je de bak zou zien zou je zeggen dat ik niet goed voor die beesten ben.
Maar dan mag je mij ook gelijk vertellen, waarom ik in 1 jaar tijd 6 eisprongen van die beesten heb gehad, terwijl het al zeldzaam is om 1 eisprong in je hele leven mee te maken?
Nog zo een.
[..]
Een van de 3 kreeg er gewoon direct last van.
OPZOUTEN MET DIE GOED BEDOELDE ADVIEZEN, GOFTEHDOMME!
Echt... Ik poep op de adviezen die mensen mij geven over mijn aquarium en vissen.
wordtie daar niet schraal van dan? Die andere slang?quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:17 schreef HeatWave het volgende:
Daar heb ik dan wel andere beesten voor.
Daar wordt ook liefdevol voor gezorgd hoorquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:39 schreef Faithy het volgende:
[..]
wordtie daar niet schraal van dan? Die andere slang?
Truequote:Op donderdag 7 februari 2008 10:40 schreef Armageddon het volgende:
Daarom post ik ook bijna nergens anders meer dan hier. Ik wor al ziek van al die figuren vanaf het begin van FOK. Stelletje tiefusmongolen bij elkaar zijn het.
Do you need to ask?quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:49 schreef Armageddon het volgende:
Iemand nog geneukt trouwens?
Nee dus ?quote:
Ik zal stiller zijn volgende keerquote:
jij doet daar ook aan ?quote:
Na het weekend.quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:27 schreef Joene het volgende:
[..]
Maak es ff een foto. al een tijd geleden dat ik je bakje heb gezien.
Daar sluit ik mij bij aan!quote:
Aanbieding?quote:
*~pakt headphones maar weer tevoorschijn! ~*quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:14 schreef boem-dikkie het volgende:
n00c check je PM !
Heb weer eens geloisterd. PM terug!quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:14 schreef boem-dikkie het volgende:
n00c check je PM !
Vanmorgenquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:49 schreef Armageddon het volgende:
Iemand nog geneukt trouwens?
Anytime! Nog ff wat terug gestuurd!quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:12 schreef boem-dikkie het volgende:
Dank ^^
Goed, of vooral lekker?quote:
Ik eergister. Kan nu een paar dagen niet want vriendin heeft een periodequote:
Is dat een probleem?quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik eergister. Kan nu een paar dagen niet want vriendin heeft een periode
dus jij bent mijn bovenbuurman die de bovenbuurvrouw vorige keer flinke oerwoudkreten liet uitslaanquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zal stiller zijn volgende keer.
Mwah. Ik ben geen rode zeepiraat opzich.quote:
Ik sluit niets uitquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:54 schreef Faithy het volgende:
[..]
dus jij bent mijn bovenbuurman die de bovenbuurvrouw vorige keer flinke oerwoudkreten liet uitslaan
()
Dat hoopte ik al feef.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:55 schreef Faithy het volgende:
[..]
tuurlijk niet, ik ben de kuisheid zelve![]()
Die van mij ook. Hield me gisteren niet tegen moet ik zeggen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:42 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik eergister. Kan nu een paar dagen niet want vriendin heeft een periode
Beide.. Ik had de touwtjes in handenquote:
Praat me niet over spuitjes..quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mwah. Ik ben geen rode zeepiraat opzich.![]()
Tevens is net mijn laatste hechting eruit gegaan. Nog 1 keer in de 2 dagen even met die spuit wat lauw water in het gaat maar die is ook redelijk geheeld ! Last van de kiezen voor mijn verstandskies is eigenlijk ook goed weggetrokken
Heb jij een trekpop?quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Beide.. Ik had de touwtjes in handen
Ik las spruitjesquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Praat me niet over spuitjes..
Ik zal vanavond een leuke foto voor je maken van mijn spuitjes
Ik ruk me een end weg Armaquote:
Goed!quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Beide.. Ik had de touwtjes in handen
Kijk!quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:56 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mwah. Ik ben geen rode zeepiraat opzich.![]()
Tevens is net mijn laatste hechting eruit gegaan. Nog 1 keer in de 2 dagen even met die spuit wat lauw water in het gaat maar die is ook redelijk geheeld ! Last van de kiezen voor mijn verstandskies is eigenlijk ook goed weggetrokken
Goed plan.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:52 schreef HeatWave het volgende:
Het is een nog veel mooiere dag om gewoon nog ff te werken en dan weer lekker te gaan neuken:Y.
Dan doe ik dan ook maar, it's good to be me.
Zuipen zit er even niet inquote:
Shame, maar dat overleef je wel eventjes toch?quote:
Hey Moppie, nog geneukt, of moet je nog ff?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 09:56 schreef Tally het volgende:
Wat een ontzettend heerlijke morgen
Goedemorgen mannen!
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:23 schreef n00cL30n het volgende:
Damn!
Mja.. dan maar ff genieten op mijn werk.
Zo maar ff kijken of ik in de server ruimte nog wat kan gaan gamen.
Ik wil altijd n00b domme vraag..quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:02 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hey Moppie, nog geneukt, of moet je nog ff?
Mmm... tja.. ik heb die hele Lost hype ene beetje gemist denk ik.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik ben opzich wel benieuwd naar die Lost game.
Bekend antwoord dat nogsteeds goed klinkt.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik wil altijd n00b domme vraag..
Maar ja.. Op beide vragen
dat dus!quote:Op maandag 11 februari 2008 08:50 schreef Armageddon het volgende:
Ja goedemorgen!!
Iemand Cloverfield al gezien?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 19:14 schreef n00cL30n het volgende:
Ow shit... nog meer afleveringen en films die eraan komen.
Die valt een beetje tegen.quote:Op maandag 11 februari 2008 08:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Iemand Cloverfield al gezien?
Ja? Oh, dat is wel jammer. Ik vond het alleen al leuk in de trailer dat het hoofd van het vrijheidsbeeld over de straat rolt en hij ongeveer net zo groot is als een autoquote:
Maandag hoofdpijn dagquote:
Dat dan weer welquote:
Valentijns Arma?quote:Op maandag 11 februari 2008 09:15 schreef Armageddon het volgende:
*drukt op bestel op pleurop site*
*slik*
Niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiice!quote:Op maandag 11 februari 2008 09:51 schreef HeatWave het volgende:
Babefest alert!
Echt "mijn" hele top 5 van het callcentre werkt vandaag.
Je bent zelf een Mutserquote:Op maandag 11 februari 2008 11:04 schreef Armageddon het volgende:
Iemand kunst kopen?
http://www.speurders.nl/speurder.php?id=37775393
Goed bezig mennnn!quote:Op maandag 11 februari 2008 14:46 schreef Joene het volgende:
goed ik ga afsluiten voor vandaag !
Wat een kutbaan heb ik tochquote:Op maandag 11 februari 2008 15:16 schreef Armageddon het volgende:
Eieren pellen is voor lutsers.
Hier liggen ze gepelt en al in de kantine.
Dat heft elkaar op!quote:Op maandag 11 februari 2008 15:18 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Kom je hier werken. Kunnen we de hele dag in de kantine eieren eten en roken.
Nog meer sollicitaties?quote:Op maandag 11 februari 2008 15:18 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Kom je hier werken. Kunnen we de hele dag in de kantine eieren eten en roken.
Is ze dood dan?quote:Op maandag 11 februari 2008 15:17 schreef n00cL30n het volgende:
Darwin award gaat naar MLI -> Fiets, je hebt me zwaar beledigd!
Neen...quote:
Dan komt ze niet in aanmerking voor de Darwin Award.quote:
Ze schrok zich denk ik wel dood toen Scorpie vroeg of zij hem kende.quote:Op maandag 11 februari 2008 16:25 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dan komt ze niet in aanmerking voor de Darwin Award.
Altijd weer die uitzonderingen op de regel he?quote:Op maandag 11 februari 2008 16:25 schreef HeatWave het volgende:
Ik was bijna dood, dus ik wil een Darwin Award Light.
Geeft niets, dat droogt wel weer op!quote:
Will do.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:29 schreef HeatWave het volgende:
Cool, Finkers was altijd geweldig.
Mooi ook dat ie er toch weer staat.
Have fun tiekie!
Das toch die kerel uit het oosten ?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:33 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Geeft niets, dat droogt wel weer op!
Wat een heerlijk droge humor heeft die vent ook altijd!
Yup, uut Almelóóóóquote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:35 schreef Joene het volgende:
[..]
Das toch die kerel uit het oosten ?
Jawel.. die ene.. met die snor!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:35 schreef Joene het volgende:
[..]
Das toch die kerel uit het oosten ?
Dan heb je een hoop werkquote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:39 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb mijzelf voorgenomen om bij de volgende verkiezingen mensen die links stemmen eigenhandig de strot om te draaien.
Ow, das voor mij al genoeg reden om links te stemmen. Weet je me te vinden ?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:39 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb mijzelf voorgenomen om bij de volgende verkiezingen mensen die links stemmen eigenhandig de strot om te draaien.
Democratie is ook idioterie.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:39 schreef Armageddon het volgende:
Dan ben ik je rechterhand. Gasten die niet luisteren zetten we meteen tegen de muur.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Democratie is ook idioterie.
Gewoon een totalitaire staat, met mij als dictator uiteraard, anders is het niet leuk meer.
JIj bent dan de keiharde legerleider die het gepeupel klein houdt!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:49 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dan ben ik je rechterhand. Gasten die niet luisteren zetten we meteen tegen de muur.
Ah, da's het betere werkquote:
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
JIj bent dan de keiharde legerleider die het gepeupel klein houdt!
Incl glimmend uniform en dikke sigaar natuurlijk.
Tof! Daar ga ik in maart ook naar toe.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:01 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ah, da's het betere werk.
Ik ga morgen naar 'The Reduced Shakespeare Company', dit keer met de voorstelling 'Completely Hollywood (Abridged)'.
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:26 schreef UIO_AMS het volgende:
Zondagmiddag stapte ik gelijk met een vrouw die me sterk deed denken aan Irene van de Laar in tram 5 en ze glimlachte naar me.
Tot zover het hoogtepunt van mijn weekend.
Ik ken meerderequote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:26 schreef UIO_AMS het volgende:
Zondagmiddag stapte ik gelijk met een vrouw die me sterk deed denken aan Irene van de Laar in tram 5 en ze glimlachte naar me.
Tot zover het hoogtepunt van mijn weekend.
Damn! Dat lijkt mij bijna net zo gaaf als Minister van Propaganda!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
JIj bent dan de keiharde legerleider die het gepeupel klein houdt!
Incl glimmend uniform en dikke sigaar natuurlijk.
"handgreep"quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:38 schreef UIO_AMS het volgende:
Maar dan zonder lelijke make up en met normale broek, jasje en gympies. En het haar in een soort knotje / staart. Voor dat laatste is vast een betere term, maar zover reikt mijn kennis van de haarmodewereld niet.
Hoogtepunten in je weekend, of Irene van der Laars?quote:
Dat, en ze leek me op stap met haar moeder. Ze was in ieder geval in gesprek met een oudere dame.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:42 schreef GI het volgende:
En je hebt haar niet uitgenodigd voor een stevig potjes squash omdat je gezondheid nog wat tegenstribbelt ?
Ook een hele mooie functie.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:51 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Damn! Dat lijkt mij bijna net zo gaaf als Minister van Propaganda!
Dat laatste is inderdaad een stukje vervelender.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dat, en ze leek me op stap met haar moeder. Ze was in ieder geval in gesprek met een oudere dame.
Goede term. Die ga ik vaker gebruiken mocht ik weer eens een dergelijk kapsel tegenkomen.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:51 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
"handgreep"
Of was dat weer uit een andere 'wereld'?
Goed plan. Ik zal ze gelijk laten drukken. Overigens twijfel ik nog steeds of het wel een look-a-like was en niet het echte exemplaar. Dat zullen we wel nooit weten.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:56 schreef GI het volgende:
Dat laatste is inderdaad een stukje vervelender.
Misschien is het een idee om visitekaartjes te laten maken met "Zullen we een stevig potje squashen? Liefs UIO. 06-telefoonnummer" en die in het vervolg op slinkse wijze zonder de aandacht van oudere dames bij de betreffende celebrity look-a- like in de handen te frommelen ?
Hoogtepunten in mijn weekend.. Duh!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:53 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Hoogtepunten in je weekend, of Irene van der Laars?
Mocht je de funktie nog open hebben...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook een hele mooie functie.
Oh, we hernoemen Nederland gewoon tot Oldbieland, gewoon om aan te geven wie er mag wonen.
Functies zijn te verkrijgen zoals je dat altijd verkrijgt in een dictatuur.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:02 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Mocht je de funktie nog open hebben...
Ik denk dat van de Laar zel IRL een stuk leuker zal zijn dan op de beeldbuis eigenlijk.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:01 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Goed plan. Ik zal ze gelijk laten drukken. Overigens twijfel ik nog steeds of het wel een look-a-like was en niet het echte exemplaar. Dat zullen we wel nooit weten.
Al kan je hem hebben denk ik:quote:Irene van de Laar heeft lange tijd een relatie gehad met Wessel van Diepen, diskjockey bij Radio 538. De twee hebben samen een dochter gekregen, genaamd India. Sinds 2004 is ze alleenstaand moeder. Met haar huidige partner, hockeytrainer Sander Brinkhuijsen heeft van der Laar op 17 oktober 2006 zoon Vince gekregen.
Ik ben een echte grachtensocialist, GI. Dat linkse zit dus wel snor.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:32 schreef GI het volgende:
Mocht het op een stemming uitkomen, mijn voorkeurstem heb je UIO. Als je maar wel links bent!
Mooi.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:36 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ik ben een echte grachtensocialist, GI. Dat linkse zit dus wel snor.
Een dildo natuurlijk. Als ze 18 is, verdient ze dat.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:35 schreef HeatWave het volgende:
Oh, mijn schoonzusje is 18 geworden vandaag. Wat koop je daarvoor?.
Hmmzzzzzz, het idee is prima, maar hoe breng ik dat naar dr ouders?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:38 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Een dildo natuurlijk. Als ze 18 is, verdient ze dat.
Neem haar even apart in een ander kamertje en geef het dan.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:46 schreef HeatWave het volgende:
Hmmzzzzzz, het idee is prima, maar hoe breng ik dat naar dr ouders?.
Nu wordt het een beetje.... "randy"quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Neem haar even apart in een ander kamertje en geef het dan.
Welnee, ze is volwassen en je geeft haar een dildo. Wat is daar ranzig aan?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:51 schreef HeatWave het volgende:
Nu wordt het een beetje.... "randy".
het is overgenomen idd. Het waren de leukere, vlottere meiden, nu zitten de Libelle-dozen er helaas ook op...quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:53 schreef GI het volgende:
Toen ik nog in oudzuid woonde zag ik alleen jonge moeders met zo'n ding. Is dat ondertussen alweer zo versuft ?
Zeg maar van MILF naar MIWNF ?
Schoonfamilie heeft geen seks, Uquote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:53 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Welnee, ze is volwassen en je geeft haar een dildo. Wat is daar ranzig aan?
Trio, hmzzzz... Wel een apart cadeautjequote:
Jij zit in die televisiewereld. Vraag jij eens aan Irene van de Laar of ze met haar moeder zondag in tram 5 zat.quote:
http://www.youtube.com/watch?v=8fj5esc8xas&feature=relatedquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:00 schreef UIO_AMS het volgende:
tram 5
Eeens, K. Dat gegeil op incest heb ik ook nooit begrepenquote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:01 schreef GI het volgende:
Even gerelateerd :
Het is "in de maatschappij" een droom om een tweeling naast je te hebben in een trio. Ik snap niet waarom, als je dan toch een trio doet. Neem dan iig twee vrouwen die wat verschillende "kwaliteiten" hebben. Ook zou de trio ervaring imho bedoezeld worden omdat de tweeling dan gewoon met incest bezig is...
Maar het zal wel aan mij liggen.
Tering Jantje , geld teveel ?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 12:54 schreef HeatWave het volgende:
Mac Book Air is binnen, erg mooi ding zeg!
Op de zaak, helaasquote:
ik heb het er wel voor over, alleen ik heb het nu ff nietquote:Op dinsdag 12 februari 2008 13:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Op de zaak, helaas.
Het is echt heel mooi, maar ik heb er geen 1700 euro voor over...
quote:Op dinsdag 12 februari 2008 16:12 schreef n00cL30n het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zeg, kom maar op met die totalitaire staat HW!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |