WAT MOET IK DOEN DAN?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:01 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Niet in mijn functie. Maar ik verdien ook wat meer.
Maar ik denk dat je er op de wekelijkse bedrijfsborrel wel mee wegkomt.
Zoiets?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:25 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
WAT MOET IK DOEN DAN?
JAM: Je bent een kak.
Reageer maar. En zeg maar dat je Eert kent. Dan mag je vast op gesprek komen. En dan kan je lekker veel GRATIS LUNCHEN. En vergeet de VRIJDAGMIDDAGBORREL niet.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:30 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Best leuk.
"en ik ben een dynamische jongen die graag deel wil uitmaken van een jong en snel groeiend bedrijf. En ik kan goed samenwerken in teams. En ik kan goed typen. En ik ken Eert"quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:45 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
"Hoi, ik wil graag solliciteren want en ik ken Eert".
Inderdaad. En die draagt kekke groene en soms turquoise overhemden.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 22:47 schreef LXIV het volgende:
GRATIS LUNCHEN! En gek doen op de koop toe!!
Ik ga ook solliciteren. En ik ken Eert en Jan-Willem.
(Er is altijd wel een Jan-Willem bij)
Ik ken iemand die daar werkt naast Eert, En ik ben er ook wel eens 'op gesprek' geweest.quote:
Oh nee! De Jan-Willems die ik ken zijn vrij groot en grof gebouwd. Ze dragen altijd een beetje ouderwetse spijkerbroeken en overhemden met ruitjes.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 23:56 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Inderdaad. En die draagt kekke groene en soms turquoise overhemden.
Serieus? Creeeeeeeeeepy.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 08:57 schreef Z het volgende:
[..]
Ik ken iemand die daar werkt naast Eert, En ik ben er ook wel eens 'op gesprek' geweest.
Je was op vakantie in Groningen en je werd ziek?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:42 schreef NoCigar het volgende:
Vanaf hier is Groningen verder weg dan Frankrijk, en zeker als je ziek terugmoet valt dat tegen. Kortom het was weer een aangename vakantie dit keer.
Z!quote:Op zaterdag 9 februari 2008 11:37 schreef Z het volgende:
Liene.
Nouja, vakantie. In de vakantie (afgelopen week) hebben we daar een nachtje overnacht. (Was mijn idee ook niet, trouwens). En ik heb er niet geslapen aangezien net ik ziek wasquote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je was op vakantie in Groningen en je werd ziek?
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:44 schreef Lienekien het volgende:
Ik wil het er niet over hebben.
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:42 schreef JAM het volgende:
Zo ook mijn tante en ik kan je zeggen, Lien, het werkt nog ook!
Wordt hier nou gesuggereerd dat Lienekien de tante is van JAM?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:44 schreef Lienekien het volgende:
Ik wil het er niet over hebben.
Ik ben gewoon ir. Veel toffer dan drs.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:40 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
Drs. IR.
Ah, weer een nieuwe gerucht?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:41 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
[..]
Wordt hier nou gesuggereerd dat Lienekien de tante is van JAM?
Zou hij het daar dan zo druk mee hebben dat hij zijn afspraken niet nakomt?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 21:47 schreef k_man het volgende:
[..]
Ah, weer een nieuwe gerucht?![]()
Maar ik blijf er nog even bij dat Liene de vriendin van dwerg is.
Zwijgen is instemmen he!quote:Op zondag 10 februari 2008 09:40 schreef Lienekien het volgende:
Ik houd wijselijk mijn mond.
Ik zag gisteren ook veel leuke vogels. Alleen jammer dat ze zo vluchtig van tak naar tak bewogen, ik heb ze niet echt goed op de foto gekregen.quote:Op zondag 10 februari 2008 16:11 schreef Z het volgende:
Ik heb vandaag allemaal leuke vogeltjes gezien in het park, het is een voordeel dat er nig geen bladeren aan de bomen zitten.
Ja, erg mooi. Hoe kom je er overigens bji om zoiets te gaan lezen?quote:Op maandag 11 februari 2008 15:26 schreef Dreverhaven het volgende:
http://www.dbnl.org/tekst(...)04opre01_01_0009.htm
Dat inleidende stuk.![]()
ANNABEL! IK BEN NIEEEETS ZONDER JOU, ANNAAABEEEEL!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:54 schreef LXIV het volgende:
En in het bed van een 23-jarige, langbenige, blonde passante slapen dan?
Ik ben nog steeds blij dat ik ooit gestopt ben.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:16 schreef LXIV het volgende:
Het bevalt goed en kost me weinig moeite. Het was dat of de supersmoker.
Ja, ik ken dat gevoel. Ik heb dat ook ooit gedaan en ik moet zeggen: ik waardeer m'n rokertjes nu een stuk meer.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds blij dat ik ooit gestopt ben.
Hahaha.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:27 schreef JAM het volgende:
[..]
Ja, ik ken dat gevoel. Ik heb dat ook ooit gedaan en ik moet zeggen: ik waardeer m'n rokertjes nu een stuk meer.
WAT EEN DIJENKLETSER HÈ!quote:
Nee, Frollo, dat wist ik niet. Nu ja,- dat geeft dan ook gelijk een redelijke verklaring waarom men dat beest hier in Den Haag ook wel 'Turkse eend' noemt. Had jij daar weleens van gehoord - de Turkse eend - ?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:48 schreef Frollo het volgende:
Wisten jullie dat de nijlgans eigenlijk een halfgans is?
[ link | afbeelding ]
Hardop? Waar andere mensen bij zijn?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:52 schreef Lienekien het volgende:
Ik zie wel eens een gans en dan zeg ik: wat ben jij een gekke eend! Telt dat?
Nee, daar had ik nog nooit van gehoord. Ik zal het je nog sterker vertellen, JAM, ik had nooit vermoed dat de nijlgans dan wel de Turkse eend überhaupt zo vaak onderwerp van gesprek is in het Haagse!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:50 schreef JAM het volgende:
[..]
Nee, Frollo, dat wist ik niet. Nu ja,- dat geeft dan ook gelijk een redelijke verklaring waarom men dat beest hier in Den Haag ook wel 'Turkse eend' noemt. Had jij daar weleens van gehoord - de Turkse eend - ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |