ANNABEL! IK BEN NIEEEETS ZONDER JOU, ANNAAABEEEEL!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 09:54 schreef LXIV het volgende:
En in het bed van een 23-jarige, langbenige, blonde passante slapen dan?
Ik ben nog steeds blij dat ik ooit gestopt ben.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:16 schreef LXIV het volgende:
Het bevalt goed en kost me weinig moeite. Het was dat of de supersmoker.
Ja, ik ken dat gevoel. Ik heb dat ook ooit gedaan en ik moet zeggen: ik waardeer m'n rokertjes nu een stuk meer.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds blij dat ik ooit gestopt ben.
Hahaha.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:27 schreef JAM het volgende:
[..]
Ja, ik ken dat gevoel. Ik heb dat ook ooit gedaan en ik moet zeggen: ik waardeer m'n rokertjes nu een stuk meer.
WAT EEN DIJENKLETSER HÈ!quote:
Nee, Frollo, dat wist ik niet. Nu ja,- dat geeft dan ook gelijk een redelijke verklaring waarom men dat beest hier in Den Haag ook wel 'Turkse eend' noemt. Had jij daar weleens van gehoord - de Turkse eend - ?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:48 schreef Frollo het volgende:
Wisten jullie dat de nijlgans eigenlijk een halfgans is?
[ link | afbeelding ]
Hardop? Waar andere mensen bij zijn?quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:52 schreef Lienekien het volgende:
Ik zie wel eens een gans en dan zeg ik: wat ben jij een gekke eend! Telt dat?
Nee, daar had ik nog nooit van gehoord. Ik zal het je nog sterker vertellen, JAM, ik had nooit vermoed dat de nijlgans dan wel de Turkse eend überhaupt zo vaak onderwerp van gesprek is in het Haagse!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:50 schreef JAM het volgende:
[..]
Nee, Frollo, dat wist ik niet. Nu ja,- dat geeft dan ook gelijk een redelijke verklaring waarom men dat beest hier in Den Haag ook wel 'Turkse eend' noemt. Had jij daar weleens van gehoord - de Turkse eend - ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |