Het lepeltje liggen wel ja!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:35 schreef Kank0rKach3l het volgende:
Is juist leuk denk ik, vooral als je een boner krijgt
Mee eens. Als ik wil slapen en er ligt iemand bij me, pak ik gewoon mn eigen kussen dr bij en ga ik normaal liggen, anders lig ik uren wakker.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:32 schreef Okkie_ het volgende:
Mijn vriendin wil in bed altijd Lepeltje Lepeltje liggen en dat is soms best irritant. Want als ik wil slapen dan wil ik gewoon de ruimte hebben!
Klacht is dat ik nooit weet waar ik m'n "onderste" arm moet laten. In vrijwel elke positie gaat hij slapen en dat vind ik irritant.
Hoe leggen jullie je "onderste" arm als je lepeltje ligt?
Uri kan me denk ik niet helpen
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:53 schreef RoodWitBlauw het volgende:
TS: check deze link, denk dat je er heel wat aan kan hebben
http://www.wikihow.com/Release-Your-Trapped-Arm-in-Bed
'The Superman'quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:53 schreef RoodWitBlauw het volgende:
TS: check deze link, denk dat je er heel wat aan kan hebben
http://www.wikihow.com/Release-Your-Trapped-Arm-in-Bed
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 01:02 schreef Gamer_V het volgende:
Je kan ook een gat in je bed maken om je arm in te stoppen.
Dan gaat ie bij mij ook slapenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:50 schreef renwan het volgende:
Ergens onder d'r lichaam volgens mij, maar meestal ga ik ook liggen zoals ik altijd lig.
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 07:56 schreef Kaneel het volgende:
Ik lig altijd lepeltje-lepeltje. Lekker tegen d'r kontje.
Ontopic: arm boven je hoofd.
gewoon je vriendin wakker neukequote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:42 schreef T3rr0r het volgende:
Da's kut idd. Tevens gaat m'n lid daardoor weer flink kloppen en heb ik weer zin in seks. En dan kan ik dus niet slapen
Ja, dat heb ik dus ook. Ik hoef hem maar een paar minuten zo te laten liggen en m'n arm begint al te tintelen. Vet irritant.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:56 schreef bulbjes het volgende:
Herkenbaar probleem, dat met die arm. Bij mij gaat ie helaas ook slapen (en wordt ie koud) als ik m boven mn hoofd houd. Maar mijn arm slaapt dan ook altijd heel erg snel
Ik laat mn arm altijd gewoon slapen. Idd irrtant maar went wel.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:32 schreef Okkie_ het volgende:
Mijn vriendin wil in bed altijd Lepeltje Lepeltje liggen en dat is soms best irritant. Want als ik wil slapen dan wil ik gewoon de ruimte hebben!
Klacht is dat ik nooit weet waar ik m'n "onderste" arm moet laten. In vrijwel elke positie gaat hij slapen en dat vind ik irritant.
Nope... als je slaapt, kunnen al je ledematen zich niet meer bewegen omdat dat in de hersenen wordt uitgeschakeld... Het geprik en uiteindelijk verlamd raken van een ledemaat noemen we ook 'slapen', maar dat is gewoon omdat er geen bloed meer naartoe kan, of je zelf nou slaapt of niet.quote:Op woensdag 6 februari 2008 00:17 schreef LoggedIn het volgende:
als je slaapt, "slapen" je ledematen toch sowieso? Da's ook dat effect dat als je raar wakker wordt, je geen gevoel hebt en je niet kan bewegen
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:35 schreef Kank0rKach3l het volgende:
Is juist leuk denk ik, vooral als je een boner krijgt
idd focked op is dat met die arm zo herkenbaarquote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:32 schreef Okkie_ het volgende:
quote:Op woensdag 6 februari 2008 01:01 schreef Henno het volgende:
[..]
Nope... als je slaapt, kunnen al je ledematen zich niet meer bewegen omdat dat in de hersenen wordt uitgeschakeld... Het geprik en uiteindelijk verlamd raken van een ledemaat noemen we ook 'slapen', maar dat is gewoon omdat er geen bloed meer naartoe kan, of je zelf nou slaapt of niet.
Een moestuintje tegen je achterwerk is ook niet allesquote:Op donderdag 7 februari 2008 10:31 schreef MarMar het volgende:
de "stargazer" is ook fijn, dan heb je tenminste niet om het kwartier een boner in je bilnaad
oeh, de itch, idd NIET fijn!quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:57 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Een moestuintje tegen je achterwerk is ook niet alles
quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:01 schreef MarMar het volgende:
[..]
oeh, de itch, idd NIET fijn!
btw leuk lepeltjelepeltje in je blootje blunder verhaal:
Ik: zere rug, tijgerbalsem opgesmeerd, wel t-shirtje maar die flubberen wel es omhoog.
Hij: lekker lepeltje lepeltje en een boner in m'n onderrug duwen
dat doetie nooooooooooit weer
het zal geen verrassing zijn dat de bewuste manspersoon een ex is
Ik had je met de honkbalknuppel het bed weer uitgebonjourd. Dat gedraai de hele tijd als ik wil slapenquote:Op donderdag 7 februari 2008 08:46 schreef Faithy het volgende:
terechte klacht
lepeltje lepeltjeleuk voor 2 minuten, en dan is 't te warm
eerste nacht dat ik bij mjin vriend sliep was het
"truste!"
-truste!
*draai om naar ene kant*
*draai om naar andere kant*![]()
![]()
En in een emmertje water op je nachtkastje zetten he?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:44 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
![]()
En gewoon je arm eraf schroeven d0h!
Lepeltje vorkjequote:Op donderdag 7 februari 2008 10:31 schreef MarMar het volgende:
Mijn mannetje doet z'n arm altijd onder mijn hoofdkussenwerkt goed.
de "stargazer" is ook fijn, dan heb je tenminste niet om het kwartier een boner in je bilnaad
mr das toch raar.. ligt r zon klein meisje achter je,met een groot lichaam voor zich.. waarom zou je dan nog zo gaan liggen?quote:Op donderdag 7 februari 2008 15:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Ik begrijp het probleem niet helemaal, als je gewoon regelmatig wisselt slaapt je arm toch niet?
Oh wacht even, de rest van je lichaam ook niet![]()
Maar ik ben ervoor dat het vrouwelijk geslacht dan eens vaker achter moet liggen, wel de lusten, niet de lasten
Woah ach, in mijn geval is het verschil nooit zo grootquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:09 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
mr das toch raar.. ligt r zon klein meisje achter je,met een groot lichaam voor zich.. waarom zou je dan nog zo gaan liggen?
bij mij wel.. schattige slanke meisjes van 1,65 zijn gewoon zó knuffelbaarquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:14 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Woah ach, in mijn geval is het verschil nooit zo groot
Mijn bed is geen bootjequote:Op dinsdag 5 februari 2008 22:32 schreef hamkaastosti het volgende:
je kunt haar ook gewoon als ze slaapt en je denkt dat ze dood is over de rand van het bed gooien.
Waar, maar ik ben zelf niet zo lang, wel net iets langer dan de meeste meisjes overigens, alhoewel ik denk dat zij er moeite mee zou hebben dan ik als ze langer zouden zijnquote:Op donderdag 7 februari 2008 16:21 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
bij mij wel.. schattige slanke meisjes van 1,65 zijn gewoon zó knuffelbaardaar kan geen meisje van 1,75 tegenop
Afwisselen. Gaat automatisch.quote:Op donderdag 7 februari 2008 10:04 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Eis dat jij de voorste bent.
Porren? Als ie slaapt?quote:Op donderdag 7 februari 2008 17:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Afwisselen. Gaat automatisch.![]()
Als hij draait gewoon meedraaien. En hopen dat hij volgt als ik even later terugdraai. Eventueel een beetje porren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |