Gat in de zuiger duidt toch meestal op een ontsteking die te vroeg of te laat staat. Of een geknapte bougie..quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:56 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Van zo'n figuur moet je ook niet verwachten dat ie verstand heeft van die dingen.
Oh, en mn scooter..
Ik kreeg dus een gozer aan de lijn die er wel verstand van heeft.
"Het lag niet aan de ontsteking, maar aan de smering.. hij had te weinig smering, dat kan ik je zo laten zien op de zuiger"
Hoe dan? Ik rij met brommix
"Het punt is met brommix dat ze er altijd de goedkoopste troep in gooien en het dus gewoon niet goed werkt, in principe ben je genaaid door dat tankmannetje"
Kunnen jullie dan niet iets uitschrijven of wat dan ook dat ik naar die gast stap en hij maar dokt?
"Misschien valt er wel wat te regelen, maar hangt helemaal van hem af of ie het wilt dokken of niet"
Dus ja, niks ontsteking.. te weinig smering..
Les: Gewoon de olietank erin..
En mn std stuur gaat er weer op, TNT stuur is te lelijkVerkauf ik wel weer door.. scheelt centen
Bullshit? Man dat is algemeen bekend, alleen retards tanken nog brommix...Er zit goedkope kut olie in en vaak nog iets te weinig ook. Maat van me had bijna zn cil kapot daardoor, mixte altijd zelf, 1x brommix en warmloper (was ook wel een snelle cil)quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:12 schreef no1uknow het volgende:
Te weinig smering met de brommix van een gewoon tankstation?!!!!
Wat een bullshit.
Ik heb in mijn leven heul wat brommerts gehad; vooral viertakt Honda's, maar ook wat oldtimer 2takts; Tomos 4TL, Vespa PK50XL aut, Zundapp KS50, en een Sparta Sport!quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:32 schreef Gibeon het volgende:
[..]
Bullshit? Man dat is algemeen bekend, alleen retards tanken nog brommix...Er zit goedkope kut olie in en vaak nog iets te weinig ook. Maat van me had bijna zn cil kapot daardoor, mixte altijd zelf, 1x brommix en warmloper (was ook wel een snelle cil)
Je kunt de eerste 10 dagen in de beginners selectie postenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:06 schreef EdvandeBerg het volgende:
Heb me net op brommerforum aangemeld, maar volgens mij moet ik eerst tien dagen wachter voor ik mag posten
Alleen antwoorden, geen topic openenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 17:02 schreef Hijacking het volgende:
[..]
Je kunt de eerste 10 dagen in de beginners selectie posten
cares.. heb ook snelle cillinder, ding warmrijden, kun je ook gewoon met 95 rijdenquote:Op donderdag 28 februari 2008 20:32 schreef Gibeon het volgende:
[..]
Bullshit? Man dat is algemeen bekend, alleen retards tanken nog brommix...Er zit goedkope kut olie in en vaak nog iets te weinig ook. Maat van me had bijna zn cil kapot daardoor, mixte altijd zelf, 1x brommix en warmloper (was ook wel een snelle cil)
buiten beginners jaquote:Op vrijdag 29 februari 2008 16:06 schreef EdvandeBerg het volgende:
Heb me net op brommerforum aangemeld, maar volgens mij moet ik eerst tien dagen wachter voor ik mag posten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |