abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60143621
Ongelofelijk zeg, hopelijk is ie psychisch sterk genoeg om op de been te blijven
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_60148563
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_60151385
Vreselijk. Hoeveel pech kun je hebben?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_60344417
quote:
Operatie Hoogstrate succesvol verlopen

Jordi Hoogstrate is afgelopen woensdag onder het mes gegaan en heeft een nieuwe kruisband in de rechterknie gekregen. De anderhalf uur durende operatie werd uitgevoerd door Gekie Meins. De 25-jarige middenvelder herstelt momenteel bij zijn ouders in Annen.

Met zijn rechterbeen omhoog en kijken naar de Tour-etappe van vanmiddag blikt Hoogstrate terug op de derde knie-operatie. In een oefenduel met Jong FC Groningen tegen Peize in de slotfase van afgelopen seizoen scheurde hij de kruisband in zijn rechterknie. Geluk bij een ongeluk was het feit dat behalve de gescheurde kruisband geen verdere schade in de knie is ontstaan. Er is namelijk geen meniscus of kraakbeen beschadigd.

Hoogstrate: “Het was echt een ‘shit’-gevoel in de weken erna. Het viel me vies tegen. Eindelijk stond ik weer op het veld en was ik met voetballen bezig en toen gebeurde dit. Nu de operatie achter de rug is en de schade relatief meevalt, kan ik weer vooruit kijken. De komende zes weken is het vooral zaak de knie niet veel te belasten en zal ik op krukken lopen.”

In de komende tijd begint ook de revalidatie: “Het begint al haast te wennen en dat zou natuurlijk niet moeten. De eerste tijd zullen het vooral fysio-oefeningen zijn. Na verloop van tijd zal ik weer gaan fietsen en meer op kracht komen. En over een maand of drie à vier hoop ik weer dingen op het veld te kunnen doen. De komende tijd ga ik het traject dat ik moet doorlopen exact uitstippelen.”

FC Groningen
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_61445915
Mooie docu laatst door de KRO, Alles voor de bal met daarin Hoogstrate, Heije en Drenthe die een mooi kijkje gaven in het leven van een (ex)profvoetballer. Dat gezicht van Hoogstrate toen het in het tweede van Groningen weer mis ging... Hij wilde gelijk niet meer geinterviewd worden. Wat kon hij al heel jong verschrikkeljk goed voetballen! Heel veel ouder dan 5 is hij niet op die beelden. Jammer dat hij in alles dus lijkt op Sjoerd Ruiter. Kotsen voor de wedstrijd van de spanning, grote vragen in de kop, onbevangenheid verloren, veruit de beste in de jeugd, qua type niet thuishorend in de voetbalwereld en de kwetsbaarheid die ook in zijn ogen zit opgesloten. Het is jammer, maar van Hoogstrate gaan we niets meer horen dat werd na het zien van de docu wel duidelijk.
pi_61445987
Ik was weer erg onder de indruk van hem in die docu. Wat een eerlijjke en open gozer.

Het lijkt een beetje het lot. Iemand die mentaal eigenlijk niet geschikt is voor het voetbal en toch zo fantastisch kan voetballen. Hoe hij eerlijk vertelt dat hij in zijn vrije tijd gedichten schrijft
pi_61446922
quote:
Op zondag 7 september 2008 13:06 schreef GeorgKacher het volgende:
Mooie docu laatst door de KRO, Alles voor de bal met daarin Hoogstrate, Heije en Drenthe die een mooi kijkje gaven in het leven van een (ex)profvoetballer. Dat gezicht van Hoogstrate toen het in het tweede van Groningen weer mis ging... Hij wilde gelijk niet meer geinterviewd worden. Wat kon hij al heel jong verschrikkeljk goed voetballen! Heel veel ouder dan 5 is hij niet op die beelden. Jammer dat hij in alles dus lijkt op Sjoerd Ruiter. Kotsen voor de wedstrijd van de spanning, grote vragen in de kop, onbevangenheid verloren, veruit de beste in de jeugd, qua type niet thuishorend in de voetbalwereld en de kwetsbaarheid die ook in zijn ogen zit opgesloten. Het is jammer, maar van Hoogstrate gaan we niets meer horen dat werd na het zien van de docu wel duidelijk.
Is dat online terug te zien?
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_61447685
quote:
Op zondag 7 september 2008 13:58 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Geen idee, misschien wordt het nog wel herhaald.
  maandag 8 september 2008 @ 00:15:12 #59
1611 evert
Happiness is the Road!
pi_61464481
quote:
Op zondag 7 september 2008 13:58 schreef Triptamine het volgende:

[..]

zoek eens op uitzending gemist, grote kans dat het te vinden is
wat moet ik hier nu neerzetten?
pi_61470206
quote:
Op maandag 8 september 2008 00:15 schreef evert het volgende:

[..]

zoek eens op uitzending gemist, grote kans dat het te vinden is
Niet dus.
  maandag 8 september 2008 @ 11:56:27 #61
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_61470319
quote:
De door u opgevraagde aflevering is niet gevonden.
Jammer, klinkt erg boeiend.
pi_61544626
quote:
Op donderdag 11 september 2008 10:05 schreef GeorgKacher het volgende:
Docu staat online: http://player.omroep.nl/?aflID=7804330
Dank.
  donderdag 11 september 2008 @ 10:40:10 #64
4984 KELDER
De enige echte :)
pi_61545249
dank voor de link, vanavond eens bekijken (maw, tvp )
You can be anything you want to be
Just turn yourself into anything you think that you could ever be
Be free with your tempo, be free, be free
Surrender your ego - be free, be free to yourself
pi_61572977
quote:
Op donderdag 11 september 2008 10:05 schreef GeorgKacher het volgende:
Docu staat online: http://player.omroep.nl/?aflID=7804330
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  vrijdag 12 september 2008 @ 11:59:24 #66
176521 Grulez
rasgroninger
pi_61573281
quote:
Op donderdag 11 september 2008 10:40 schreef KELDER het volgende:
dank voor de link, vanavond eens bekijken (maw, tvp )
  vrijdag 12 september 2008 @ 12:10:57 #67
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_61573527
"Sow op me shirtje"
  vrijdag 12 september 2008 @ 13:01:00 #68
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_61574810
quote:
Op vrijdag 12 september 2008 12:10 schreef Grimm het volgende:
"Sow op me shirtje"
[TV] 'Alles voor de bal' - met Drenthe, Hoogstrate en Heije.

Hier gelieve over Hoogstrate discusseren.
  zondag 14 september 2008 @ 21:42:55 #70
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_61631121
Pffff. Vooral het moment dat Jordi z'n band weer scheurt. Kippenvel en vochtige oogjes hier achter de pc.

De andere verhalen waren ook moo;. die irritante, debiele, verwende pannenkoek in Madrid en ook Heije, zonder enige vorm van zelfkritiek.
pi_61700250
Je hoorde ook echt de ontzetting in de stem van zijn vader... "Jordi, Jordi, Jordi..."
pi_65102816
Is hij inmiddels alweer bij Jong FC Groningen aan het voetballen of nog steeds aan het revalideren? Zo mooi zijn wanneer hij dit seizoen nog een of twee wedstrijden kan voetballen om in de zomer daadwerkelijk te gaan werken aan een echte comeback.
  vrijdag 16 januari 2009 @ 11:40:06 #73
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_65103062
Toch opvallend dat het uiteindelijk niet geworden is wat veel mensen verwacht hadden.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_65103165
Slotje
pi_65103201
quote:
Op vrijdag 16 januari 2009 11:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Slotje
Waarom?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: