Die donkere heet Spong.quote:Op maandag 4 februari 2008 23:51 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
De huidige en hoe heet die bruine advocaat die we net zagen?
Dat blijft het vervelende aan een uitzending met een maximum duur...quote:Op maandag 4 februari 2008 23:54 schreef Hephaistos. het volgende:
Matig gedaan door P&W. Ze hadden duidelijk vantevoren iets van 6 thema's uitgekozen, en telkens wanneer er echt iets interessants aan bod kwam schakelden ze over naar een ander onderwerp.
Maar hij presenteert het als de grote oplossing.quote:Op maandag 4 februari 2008 23:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Peter is toch niet in dienst van justitie? Justitie mag zichzelf in de handjes wrijven met iemand die hen wellicht een heel eind in de goede richting brengt. Dat het niet het 100% sluitende bewijs, tsja.. maar toch weer een aantal aanknopingspunten erbij, dacht ik zo...
Ja zo is Pauw wel vaker, beetje jammer.quote:Op maandag 4 februari 2008 23:50 schreef PDOA het volgende:
Wat zijn die Pauw en Witteman toch een stel sukkels. Ze zitten hem gewoon uit te lachen! Vooral die Pauw denkt dat hij hoger staat dan de rest. En dan die vragen.... Als journalist zijnde zou je je daarvoor toch schamen?
Nopu dan lijkt het me dat - wanneer je er niet op lijkt - je ff naar beneden gaat en uitlegt dat je niet Joran bent?quote:
Niet als 'de veroordeling'.quote:Op maandag 4 februari 2008 23:55 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Maar hij presenteert het als de grote oplossing.
Als in 'iedere van der sloot is goed genoeg, en laten we d'r nog maar eentje extra doen voor de zekerheid?'quote:Op maandag 4 februari 2008 23:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja, dat werd gisteren nog op SBS6 bij Hart van Nederland aangekondigt als 'De jacht op Joran van der Sloot is geopend'
Dat Peter hoog van de toren heeft geblazen met de term 'opgelost' is natuurlijk zo. Maar het kan natuurlijk niet zo zijn dat je hem verwijt niet ver genoeg gezocht te hebben. Hij is aan niemand verplicht om de zaak pasklaar aan de officier van justitie aan te leveren.quote:Op maandag 4 februari 2008 23:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ja lekker makkelijk, snel tevreden, vlug klaar.
Net als dat hij het teveel werk vond om de bootjesman te verifiëren.
De rest vullen ze wel in met een suggestieve reconstructie of commentaarstem.
Dan nog kan je besluiten om door te vragen. Bij de BBC heb je zo'n show, en als de interviewer daar niet tevreden is met een antwoord blijft ie er rustig een kwartier op door-rammen. Dat is journalistiek.quote:Op maandag 4 februari 2008 23:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat blijft het vervelende aan een uitzending met een maximum duur...
Ben ik met je eens, maar dat is bij de PO blijkbaar niet mogelijk..... De Beeb is in vele opzichten beter dan de Nederlandse POquote:Op maandag 4 februari 2008 23:56 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dan nog kan je besluiten om door te vragen. Bij de BBC heb je zo'n show, en als de interviewer daar niet tevreden is met een antwoord blijft ie er rustig een kwartier op door-rammen. Dat is journalistiek.
Nee maar hij had toch die hele zaak opgelost? Hij wil toch zo graag dat keiharde bewijs leveren? Ipv de primeur te willen had hij beter samen kunnen werken met justitie en vervolgens een uitzending maken waarin al die losse eindjes worden opgelost. En ipv de grote bekentenis van Joran had hij het beter: Het hele en complete verhaal rondom de verdwijning van Natalee kunnen noemen.quote:Op maandag 4 februari 2008 23:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Peter is toch niet in dienst van justitie? Justitie mag zichzelf in de handjes wrijven met iemand die hen wellicht een heel eind in de goede richting brengt. Dat het niet het 100% sluitende bewijs, tsja.. maar toch weer een aantal aanknopingspunten erbij, dacht ik zo...
Inderdaad, hij heeft er voor gezorgd dat er weer nieuwe dingen onderzocht kunnen worden, zoals die schoenen, dus ze kunnen er sowieso wel iets mee lijkt me.quote:Op maandag 4 februari 2008 23:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij heeft er iig voor gezorgd dat Joran ineens zó graag wil praten, dat hij zelfs tijdens de uitzending opbelt. En dat terwijl hij de pers niet meer te woord zou staan.quote:Op maandag 4 februari 2008 23:56 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Dat Peter hoog van de toren heeft geblazen met de term 'opgelost' is natuurlijk zo. Maar het kan natuurlijk niet zo zijn dat je hem verwijt niet ver genoeg gezocht te hebben. Hij is aan niemand verplicht om de zaak pasklaar aan de officier van justitie aan te leveren.
Tot nu toe heeft hij de zaak wel weer aardig vlotgetrokken, waar het tot een week geleden aardig vastzat. Gratis en voor niets.
En die Daury al helemaal, lijkt me...quote:Op maandag 4 februari 2008 23:57 schreef Catwoman1986 het volgende:
[..]
Inderdaad, hij heeft er voor gezorgd dat er weer nieuwe dingen onderzocht kunnen worden, zoals die schoenen, dus ze kunnen er sowieso wel iets mee lijkt me.
D'r staan dertig mongolen buiten die willen relluh en jij steekt je kop naar buiten.quote:Op maandag 4 februari 2008 23:55 schreef kalinho het volgende:
[..]
Nopu dan lijkt het me dat - wanneer je er niet op lijkt - je ff naar beneden gaat en uitlegt dat je niet Joran bent?
Mja die lui dachten dat Joran daar ook was ofzo en er stonden al mensen aan zijn deur dus ik snap wel dat je je dan niet echt veilig voeltquote:Op maandag 4 februari 2008 23:55 schreef kalinho het volgende:
[..]
Nopu dan lijkt het me dat - wanneer je er niet op lijkt - je ff naar beneden gaat en uitlegt dat je niet Joran bent?
Ja inderdaad, dat is helemaal een apart verhaal. Ik ben benieuw hoe het allemaal verder gaat nu.quote:Op maandag 4 februari 2008 23:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En die Daury al helemaal, lijkt me...
En daar is ie de fout mee in gegaan want hij deed het voorkomen alsof de hele zaak zo klaar als een klontje is. Maar dat is dus helemaal niet zo. Er komen steeds meer vragen bij en er zijn nog een heleboel losse eindjes.quote:Op maandag 4 februari 2008 23:56 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Dat Peter hoog van de toren heeft geblazen met de term 'opgelost' is natuurlijk zo. Maar het kan natuurlijk niet zo zijn dat je hem verwijt niet ver genoeg gezocht te hebben. Hij is aan niemand verplicht om de zaak pasklaar aan de officier van justitie aan te leveren.
Tot nu toe heeft hij de zaak wel weer aardig vlotgetrokken, waar het tot een week geleden aardig vastzat. Gratis en voor niets.
Ik vond het maar een sukkel, met dat opzichtige sentimentele gedoe de hele tijd...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:01 schreef Quyxz_ het volgende:
Die Patrick is zeker wel een goede gast vind ik.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:02 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ik vond het maar een sukkel, met dat opzichtige sentimentele gedoe de hele tijd...
Alsof de taal van Joran met zijn urban lifestyle mattie te ontcijferen valtquote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:05 schreef agter het volgende:
De telefoon, die is allang nagetrokken. Het OM in Aruba heeft ALLE payphones nagetrokken die nacht.
En volgens het OM is er 'no such call' geweest.
http://edition.cnn.com/2008/CRIME/02/04/natalee.holloway.suspect/
On Monday, Tacopina, van der Sloot's attorney, said at least two points of his client's story could be disproved. He said the Aruban coast guard had checked the pay phone where van der Sloot said he had called his friend, and the records show that "there's no such call."
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |