abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56538270
quote:
Op maandag 4 februari 2008 23:51 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

De huidige en hoe heet die bruine advocaat die we net zagen?
Die donkere heet Spong.

Die huidige weet ik ff niet.
pi_56538278
quote:
Op maandag 4 februari 2008 23:54 schreef Hephaistos. het volgende:
Matig gedaan door P&W. Ze hadden duidelijk vantevoren iets van 6 thema's uitgekozen, en telkens wanneer er echt iets interessants aan bod kwam schakelden ze over naar een ander onderwerp.
Dat blijft het vervelende aan een uitzending met een maximum duur...
pi_56538286
quote:
Op maandag 4 februari 2008 23:53 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Peter is toch niet in dienst van justitie? Justitie mag zichzelf in de handjes wrijven met iemand die hen wellicht een heel eind in de goede richting brengt. Dat het niet het 100% sluitende bewijs, tsja.. maar toch weer een aantal aanknopingspunten erbij, dacht ik zo...
Maar hij presenteert het als de grote oplossing.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_56538294
quote:
Op maandag 4 februari 2008 23:50 schreef PDOA het volgende:
Wat zijn die Pauw en Witteman toch een stel sukkels. Ze zitten hem gewoon uit te lachen! Vooral die Pauw denkt dat hij hoger staat dan de rest. En dan die vragen.... Als journalist zijnde zou je je daarvoor toch schamen?
Ja zo is Pauw wel vaker, beetje jammer.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_56538303
quote:
Op maandag 4 februari 2008 23:51 schreef APK het volgende:

[..]

Ja, in Drachten.
Nopu dan lijkt het me dat - wanneer je er niet op lijkt - je ff naar beneden gaat en uitlegt dat je niet Joran bent?
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_56538306
quote:
Op maandag 4 februari 2008 23:55 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Maar hij presenteert het als de grote oplossing.
Niet als 'de veroordeling'.
  maandag 4 februari 2008 @ 23:56:26 #182
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_56538315
quote:
Op maandag 4 februari 2008 23:54 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ja, dat werd gisteren nog op SBS6 bij Hart van Nederland aangekondigt als 'De jacht op Joran van der Sloot is geopend'
Als in 'iedere van der sloot is goed genoeg, en laten we d'r nog maar eentje extra doen voor de zekerheid?'
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_56538317
quote:
Op maandag 4 februari 2008 23:49 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Ja lekker makkelijk, snel tevreden, vlug klaar.

Net als dat hij het teveel werk vond om de bootjesman te verifiëren.

De rest vullen ze wel in met een suggestieve reconstructie of commentaarstem.
Dat Peter hoog van de toren heeft geblazen met de term 'opgelost' is natuurlijk zo. Maar het kan natuurlijk niet zo zijn dat je hem verwijt niet ver genoeg gezocht te hebben. Hij is aan niemand verplicht om de zaak pasklaar aan de officier van justitie aan te leveren.

Tot nu toe heeft hij de zaak wel weer aardig vlotgetrokken, waar het tot een week geleden aardig vastzat. Gratis en voor niets.
  maandag 4 februari 2008 @ 23:56:32 #184
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_56538318
quote:
Op maandag 4 februari 2008 23:54 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Dat blijft het vervelende aan een uitzending met een maximum duur...
Dan nog kan je besluiten om door te vragen. Bij de BBC heb je zo'n show, en als de interviewer daar niet tevreden is met een antwoord blijft ie er rustig een kwartier op door-rammen. Dat is journalistiek.
pi_56538336
quote:
Op maandag 4 februari 2008 23:56 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Dan nog kan je besluiten om door te vragen. Bij de BBC heb je zo'n show, en als de interviewer daar niet tevreden is met een antwoord blijft ie er rustig een kwartier op door-rammen. Dat is journalistiek.
Ben ik met je eens, maar dat is bij de PO blijkbaar niet mogelijk..... De Beeb is in vele opzichten beter dan de Nederlandse PO .
pi_56538338
quote:

[..]

Peter is toch niet in dienst van justitie? Justitie mag zichzelf in de handjes wrijven met iemand die hen wellicht een heel eind in de goede richting brengt. Dat het niet het 100% sluitende bewijs, tsja.. maar toch weer een aantal aanknopingspunten erbij, dacht ik zo...
Nee maar hij had toch die hele zaak opgelost? Hij wil toch zo graag dat keiharde bewijs leveren? Ipv de primeur te willen had hij beter samen kunnen werken met justitie en vervolgens een uitzending maken waarin al die losse eindjes worden opgelost. En ipv de grote bekentenis van Joran had hij het beter: Het hele en complete verhaal rondom de verdwijning van Natalee kunnen noemen.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  maandag 4 februari 2008 @ 23:57:39 #187
39228 lipboutje
Grimm aliën Fadango
pi_56538340
weltruste
xx 236-kl-78yu-MMklo-ccdfth21
pi_56538342
quote:

[..]

Inderdaad, hij heeft er voor gezorgd dat er weer nieuwe dingen onderzocht kunnen worden, zoals die schoenen, dus ze kunnen er sowieso wel iets mee lijkt me.
Feauteaux
  maandag 4 februari 2008 @ 23:58:05 #189
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_56538354
quote:
Op maandag 4 februari 2008 23:56 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Dat Peter hoog van de toren heeft geblazen met de term 'opgelost' is natuurlijk zo. Maar het kan natuurlijk niet zo zijn dat je hem verwijt niet ver genoeg gezocht te hebben. Hij is aan niemand verplicht om de zaak pasklaar aan de officier van justitie aan te leveren.

Tot nu toe heeft hij de zaak wel weer aardig vlotgetrokken, waar het tot een week geleden aardig vastzat. Gratis en voor niets.
Hij heeft er iig voor gezorgd dat Joran ineens zó graag wil praten, dat hij zelfs tijdens de uitzending opbelt. En dat terwijl hij de pers niet meer te woord zou staan.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_56538358
quote:
Op maandag 4 februari 2008 23:57 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Inderdaad, hij heeft er voor gezorgd dat er weer nieuwe dingen onderzocht kunnen worden, zoals die schoenen, dus ze kunnen er sowieso wel iets mee lijkt me.
En die Daury al helemaal, lijkt me...
  maandag 4 februari 2008 @ 23:58:32 #191
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_56538364
quote:
Op maandag 4 februari 2008 23:55 schreef kalinho het volgende:

[..]

Nopu dan lijkt het me dat - wanneer je er niet op lijkt - je ff naar beneden gaat en uitlegt dat je niet Joran bent?
D'r staan dertig mongolen buiten die willen relluh en jij steekt je kop naar buiten.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_56538380
quote:
Op maandag 4 februari 2008 23:55 schreef kalinho het volgende:

[..]

Mja die lui dachten dat Joran daar ook was ofzo en er stonden al mensen aan zijn deur dus ik snap wel dat je je dan niet echt veilig voelt
Feauteaux
  maandag 4 februari 2008 @ 23:59:36 #193
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_56538388
Peter had een punt als hij zegt dat het onwaarschijnlijk is dat Joran zich wilt bewijzen, als hij dagenlang geen woord zegt tegen het OM op Aruba. Hij staat sterker in zijn schoenen dan dat.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_56538396
quote:
Op maandag 4 februari 2008 23:58 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

En die Daury al helemaal, lijkt me...
Ja inderdaad, dat is helemaal een apart verhaal. Ik ben benieuw hoe het allemaal verder gaat nu.
Feauteaux
pi_56538412
quote:
Op maandag 4 februari 2008 23:56 schreef Wokkel het volgende:

[..]

En daar is ie de fout mee in gegaan want hij deed het voorkomen alsof de hele zaak zo klaar als een klontje is. Maar dat is dus helemaal niet zo. Er komen steeds meer vragen bij en er zijn nog een heleboel losse eindjes.

En natuurlijk heeft ie zijn werk goed gedaan maar hij had het nog beter kunnen doen als hij beweert dat ie de zaak heeft opgelost.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_56538434
Die Patrick is zeker wel een goede gast vind ik.
gr gr
  dinsdag 5 februari 2008 @ 00:02:45 #197
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_56538462
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 00:01 schreef Quyxz_ het volgende:
Die Patrick is zeker wel een goede gast vind ik.
Ik vond het maar een sukkel, met dat opzichtige sentimentele gedoe de hele tijd...
  dinsdag 5 februari 2008 @ 00:04:30 #198
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_56538481
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 00:02 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Ik vond het maar een sukkel, met dat opzichtige sentimentele gedoe de hele tijd...
Inderdaad.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_56538489
De telefoon, die is allang nagetrokken. Het OM in Aruba heeft ALLE payphones nagetrokken die nacht.
En volgens het OM is er 'no such call' geweest.

http://edition.cnn.com/2008/CRIME/02/04/natalee.holloway.suspect/
On Monday, Tacopina, van der Sloot's attorney, said at least two points of his client's story could be disproved. He said the Aruban coast guard had checked the pay phone where van der Sloot said he had called his friend, and the records show that "there's no such call."
Make my day!
pi_56538528
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 00:05 schreef agter het volgende:
De telefoon, die is allang nagetrokken. Het OM in Aruba heeft ALLE payphones nagetrokken die nacht.
En volgens het OM is er 'no such call' geweest.

http://edition.cnn.com/2008/CRIME/02/04/natalee.holloway.suspect/
On Monday, Tacopina, van der Sloot's attorney, said at least two points of his client's story could be disproved. He said the Aruban coast guard had checked the pay phone where van der Sloot said he had called his friend, and the records show that "there's no such call."
Alsof de taal van Joran met zijn urban lifestyle mattie te ontcijferen valt
gr gr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')