wel waarheid, maar hij heeft joran wel genaaid en nu ff flink afbranden dat rijkeluis jochiequote:Op maandag 4 februari 2008 23:06 schreef Tomatenboer het volgende:
'Wat die gozer Aruba heeft aangedaan, en Amerika, en Nederland'ajb. zeg overdrijven is ook een vak.
Ik deel jequote:Op maandag 4 februari 2008 22:55 schreef RemcoW85 het volgende:
Even afstemmen op NL1..
Ben de laatste 3 dagen weer teveel met dit onderwerp bezig merk ik al.
Meesterlijk inderdaadquote:Op maandag 4 februari 2008 23:10 schreef BabblingBrook het volgende:
Patrick van der Eem
"Kreeg Joran aan de praat"
En een pokerface opzetten als hij door heeft wat er opgezet wordt door Patrickquote:Op maandag 4 februari 2008 23:08 schreef xFriendx het volgende:
Joran kan dus aardig pokeren en dus bluffen?
Inderdaad weinig verheffend tot nu toe, veel te lief.quote:Op maandag 4 februari 2008 23:11 schreef kreischer2000 het volgende:
Ik vind P&W wederom erg lief, ik zou wel wat feller erin gaan als ik zo was afgeschilderd als Peter bij hen heeft gedaan
Ik wil wel ff HU tegen hem, ff ze geld stelenquote:Op maandag 4 februari 2008 23:08 schreef agter het volgende:
Peter zegt dat Joran heel veel geld heeft.
quote:Op maandag 4 februari 2008 23:13 schreef Cyan het volgende:
Ik vind het schokkendste dat Peter R. de Vries het voor doet komen alsof het zo belangrijk is dat deze zaak wordt opgelost maar ondertussen kickt hij op alle media-aandacht, de kijkcijfers en natuurlijk het geld.
En dat ie nu in dat programma zit zegt alweer genoeg over hem. Want was hij niet kritisch over Pauw en Witteman? Vond ie niet dat zij geen kritische vragen stelden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |