abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56539688
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 01:50 schreef Catullus het volgende:

[..]

Wat is er niet onweerlegbaar aan? Wat Peter vertelde was een feit, een die zeer goed mogelijk is.
Als iets een feit is dan is dat een vaststaand gegeven, en niet iets dat 'zeer goed mogelijk is.'

Wat mij betreft hadden P&W moeten doorvragen over het punt dat áls Joran toch van die telefoon gebruikt zou hebben gemaakt dat dan toch traceerbaar zou moeten zijn.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_56539725
Beetje jammer en sneu dat P&W er alleen maar op uit waren om Peterrr zwart te maken. En dit zijn dan de beste interviewers van Nederland? Kneuzenkermis. Dat antwoord dat je alleen maar naar het buitenland kon bellen met die payphone. Je zaf De Vries ook kijken van
pi_56539726
Deze is ook mooi.

02.46 uur
Deepak sms't Joran naar zijn mobieltje: 'Wacht tot je thuis bent. Misscall me.' (Een misscall is de telefoon één keer over laten gaan, zodat degene die je hebt gebeld jou terug kan bellen)

http://www.brabantsdagbla(...)negentig-minuten.ece
Make my day!
  dinsdag 5 februari 2008 @ 07:30:39 #254
112500 Het_hupt
Ajetoooooooo
pi_56540219
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 01:26 schreef SunChaser het volgende:
Peter was sterk bij P&W, liet zich niet klemlullen, merkte ook niks van dat PenW de ebste interviewers van Nederland zijn
Fluisterde Joran hun die pay foon vraag niet in hun oortje?

Peter R.: "Oma ook de groetjes gedaan?"
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
pi_56540278
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 02:10 schreef PDOA het volgende:
Beetje jammer en sneu dat P&W er alleen maar op uit waren om Peterrr zwart te maken. En dit zijn dan de beste interviewers van Nederland? Kneuzenkermis. Dat antwoord dat je alleen maar naar het buitenland kon bellen met die payphone. Je zaf De Vries ook kijken van
Is dat zwart maken?
Heb alleen wat kritische vragen gehoord, voor de rest waren P&W erg mild...
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_56540286
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 00:13 schreef yesyesyesyesyes het volgende:
Die Flauw en Pitteman zijn inderdaad losers van wereldformaat!

Jeetje zeg, begonnen ze over de payphone op het strand, daarmee wilden ze Peter gewoon een hak zetten, maar Peter had een weerwoord en euhhh einde onderwerp pfff
Die woordspeling is niet ehhh kinderachtig?
pi_56540466
P&W hebben echt afgedaan.
Krampachtig proberen te voldoen aan een imago van "beste interviewers" terwijl ze dat nooit zijn geweest.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_56540645
Wie zegt dan dat ze de beste interviewers van Nederland zijn?

Het zijn allemaal mensen met hun gebreken. Maar degene die het meest op zijn bek ging is toch echt Peter R. de Vries.
pi_56540725
Dat gehuil over P&W Alsof de Vries dat niet kan handelen....
pi_56542359
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 01:45 schreef Catullus het volgende:
Hoe makkelijk Peter R de vraagstelling over de telefoon weerlegde was sterk, waarop Witteman ook even met zijn bek vol tanden stond.
Ik hoorde zn antwoord ff niet, wat zei Peter dan?
pi_56542801
quote:
Op maandag 4 februari 2008 23:26 schreef Jane het volgende:
Het klopt wel dat het niet goed staat onder criminelen als je vrouwen of kinderen iets aan hebt gedaan. Dus daarover opscheppen doesn't make much sense.
Daarom zegt ie dat ook niet. Hij zegt dat ze vanzelf is doodgegaan. En hij schept op over hoe hij die domme politie voor de gek heeft gehouden. Want ja, hij moest dat lijk wel wegmaken, want gangster als hij is, zou de politie hem nooit geloven, en meteen denken dat hij haar drugs had gegeven, of wat had aangedaan. En dan kon hij zijn studie in Amerika wel vergeten natuurlijk! (Hij zegt ergens: Ik zou nog naar Amerika gaan...)

Nou was dat inderdaad ook wel een denkbaar scenario. Natalee dood, ze heeft daarvoor sex gehad, en in haar lichaam sporen van alcohol en drugs. Dan zou Beth Twitty meteen klaarstaan om te roepen "they raped her and drugged her!" want Natalee was zo braaf, en dan zou Joran zijn studie in Amerika wel kunnen vergeten. (Ja, nu ook. )

Is Joran's denkwijze, tenminste, bij het ophangen van zijn lulverhaal.
pi_56543256
Dat Joran dan toch weer even belt naar Pauw en Witterman met de melding over de betaaltelefoon. Vage gast is het ook. Het wordt echt een strijd tussen hem en Peter op deze manier.
  dinsdag 5 februari 2008 @ 11:49:03 #263
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_56543296
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 11:47 schreef Wiehoe het volgende:
Dat Joran dan toch weer even belt naar Pauw en Witterman met de melding over de betaaltelefoon. Vage gast is het ook. Het wordt echt een strijd tussen hem en Peter op deze manier.
Mja, het zal eerder andersom zijn gegaan natuurlijk.
pi_56543432
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 08:40 schreef SCH het volgende:
Wie zegt dan dat ze de beste interviewers van Nederland zijn?

Het zijn allemaal mensen met hun gebreken. Maar degene die het meest op zijn bek ging is toch echt Peter R. de Vries.
Hahaha in jouw zielige belevingswereld wel ja... geweldig dat nu eens wat mensen hun bek opentrekken over dat trieste duo (P&W). Beau z'n uitspraak was ook heerlijk. Dat soort mensen mogen van mij ook hangen... en ook beetje de schuld bij Peter gaan leggen.... moordenaarsmaatjes zijn het
pi_56543482
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 11:55 schreef kodama het volgende:

[..]

Hahaha in jouw zielige belevingswereld wel ja... geweldig dat nu eens wat mensen hun bek opentrekken over dat trieste duo (P&W). Beau z'n uitspraak was ook heerlijk. Dat soort mensen mogen van mij ook hangen... en ook beetje de schuld bij Peter gaan leggen.... moordenaarsmaatjes zijn het
Ga maar weer snel terug naar SBS6. Journalistiek is je vreemd geloof ik.
  dinsdag 5 februari 2008 @ 12:00:46 #266
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_56543509
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 11:55 schreef kodama het volgende:

moordenaarsmaatjes zijn het

Omdat ze kritisch zijn?
pi_56543562
hehehehe nee hoor, al was het inderdaad wel mooi (nahja...in ieder geval niet verrassend) om te zien dat op ned 1, 2, 3 toch weer van die mensen aan het woord komen (spong natuurlijk, andere lelijke koe eh advocaat, etc) die Peter de foute man in dit verhaal vinden.... alleen in nederland! (123)

Maar wel 3 jaar liegen en bedriegen en jezelf maar redden en nu stoer lopen doen en gepakt worden en dan gaan piepen... het verbaasde me niet dat ze zijn kant kozen.
Wat leef ik toch een land van slappelingen...ik hoop ook echt dat de wereld nu ziet hoe debiel we hier bezig zijn...
pi_56543642
Kritisch??? Hahaha..

"het blijft toch je zoon"

ja daarom lieg en bedrieg je ook maar en zeg je dat je zoon zo'n voorbeeldige jongen is terwijl de heel wereld weet dat dat niet zo is... ga effe lekker zitten liegen op tv man. Ik gun die ouders hetzelfde lot als die joran... een ook geld aannemen om in zo'n show te komen... dat ze het uberhaupt aanbieden slaat al nerges op... maar nog aannemen ook.

ja dat had jij ook gedaan ja, dat weet ik wel.
pi_56543997
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 11:47 schreef Wiehoe het volgende:
Hadden ze 't eigenlijk vóór het moment dat Joran belde al over die betaaltelefoon gehad?
Zo niet, wat is dan de reden voor Joran om daarover te beginnen???? Dacht ie even snel dat 'bewijs' te ontkrachten?
pi_56544049
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 12:49 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Hadden ze 't eigenlijk vóór het moment dat Joran belde al over die betaaltelefoon gehad?
Zo niet, wat is dan de reden voor Joran om daarover te beginnen???? Dacht ie even snel dat 'bewijs' te ontkrachten?
Nouja sorry hoor, maar met dat fragment van de Vries erbij die er trots naast staat te verkondigen dat Jorans verhaal feilloos met de werkelijkheid overeenkomt was dat toch wel 'n mooi moment Die telefoon kan dus ook al helemaal niet, die Daury klopt helemaal niet, maar zijn bekentenis klopt wel honderd procent.
pi_56544108
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 12:11 schreef kodama het volgende:
Kritisch??? Hahaha..

ja daarom lieg en bedrieg je ook maar en zeg je dat je zoon zo'n voorbeeldige jongen is terwijl de heel wereld weet dat dat niet zo is... ga effe lekker zitten liegen op tv man. Ik gun die ouders hetzelfde lot als die joran... een ook geld aannemen om in zo'n show te komen... dat ze het uberhaupt aanbieden slaat al nerges op... maar nog aannemen ook.

Doe normaal, het is hun zoon inderdaad. Begrijpelijk dat ze hem niet gaan zitten afzeiken in dat programma Bovendien is die jongen volwassen toch? Ik zou zeggen, handen af, focus op Joran. "Ik gun die ouders hetzelfde lot als Joran" is een bespottelijke opmerking.
  dinsdag 5 februari 2008 @ 13:03:17 #272
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_56544116
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 12:11 schreef kodama het volgende:
Kritisch??? Hahaha..

Je klinkt gestoord
  dinsdag 5 februari 2008 @ 14:34:08 #273
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_56544876
Gaat de Vries nou wel naar Amerika ? Hij deed zo geheimzinnig toen Paul daar over had !
pi_56544920
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 12:55 schreef Taurus het volgende:

[..]

Nouja sorry hoor, maar met dat fragment van de Vries erbij die er trots naast staat te verkondigen dat Jorans verhaal feilloos met de werkelijkheid overeenkomt was dat toch wel 'n mooi moment Die telefoon kan dus ook al helemaal niet, die Daury klopt helemaal niet, maar zijn bekentenis klopt wel honderd procent.
Dat dus.

Ik wil ook dat Joran gestraft wordt voor wat hij heeft gedaan, maar ik wil wél dat hij wordt veroordeeld op basis van juiste onderbouwde bewijzen en niet met een vlug in elkaar geflanste suggestieve reportage waarbij de bewijsvoering aan alle kanten rammelt.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_56544978
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 14:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Gaat de Vries nou wel naar Amerika ? Hij deed zo geheimzinnig toen Paul daar over had !
Ja. http://www.nu.nl/news/142(...)ch_naar_Amerika.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')