Als iets een feit is dan is dat een vaststaand gegeven, en niet iets dat 'zeer goed mogelijk is.'quote:Op dinsdag 5 februari 2008 01:50 schreef Catullus het volgende:
[..]
Wat is er niet onweerlegbaar aan? Wat Peter vertelde was een feit, een die zeer goed mogelijk is.
Fluisterde Joran hun die pay foon vraag niet in hun oortje?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 01:26 schreef SunChaser het volgende:
Peter was sterk bij P&W, liet zich niet klemlullen, merkte ook niks van dat PenW de ebste interviewers van Nederland zijn
Is dat zwart maken?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 02:10 schreef PDOA het volgende:
Beetje jammer en sneu dat P&W er alleen maar op uit waren om Peterrr zwart te maken. En dit zijn dan de beste interviewers van Nederland? Kneuzenkermis. Dat antwoord dat je alleen maar naar het buitenland kon bellen met die payphone. Je zaf De Vries ook kijken van![]()
Die woordspeling is niet ehhh kinderachtig?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:13 schreef yesyesyesyesyes het volgende:
Die Flauw en Pitteman zijn inderdaad losers van wereldformaat!
Jeetje zeg, begonnen ze over de payphone op het strand, daarmee wilden ze Peter gewoon een hak zetten, maar Peter had een weerwoord en euhhh einde onderwerp pfff
Ik hoorde zn antwoord ff niet, wat zei Peter dan?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 01:45 schreef Catullus het volgende:
Hoe makkelijk Peter R de vraagstelling over de telefoon weerlegde was sterk, waarop Witteman ook even met zijn bek vol tanden stond.
Daarom zegt ie dat ook niet. Hij zegt dat ze vanzelf is doodgegaan. En hij schept op over hoe hij die domme politie voor de gek heeft gehouden. Want ja, hij moest dat lijk wel wegmaken, want gangster als hij is, zou de politie hem nooit geloven, en meteen denken dat hij haar drugs had gegeven, of wat had aangedaan. En dan kon hij zijn studie in Amerika wel vergeten natuurlijk! (Hij zegt ergens: Ik zou nog naar Amerika gaan...)quote:Op maandag 4 februari 2008 23:26 schreef Jane het volgende:
Het klopt wel dat het niet goed staat onder criminelen als je vrouwen of kinderen iets aan hebt gedaan. Dus daarover opscheppen doesn't make much sense.
Mja, het zal eerder andersom zijn gegaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:47 schreef Wiehoe het volgende:
Dat Joran dan toch weer even belt naar Pauw en Witterman met de melding over de betaaltelefoon. Vage gast is het ook. Het wordt echt een strijd tussen hem en Peter op deze manier.
Hahaha in jouw zielige belevingswereld wel ja... geweldig dat nu eens wat mensen hun bek opentrekken over dat trieste duo (P&W). Beau z'n uitspraak was ook heerlijk. Dat soort mensen mogen van mij ook hangen... en ook beetje de schuld bij Peter gaan leggen.... moordenaarsmaatjes zijn hetquote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:40 schreef SCH het volgende:
Wie zegt dan dat ze de beste interviewers van Nederland zijn?
Het zijn allemaal mensen met hun gebreken. Maar degene die het meest op zijn bek ging is toch echt Peter R. de Vries.
Ga maar weer snel terug naar SBS6. Journalistiek is je vreemd geloof ik.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:55 schreef kodama het volgende:
[..]
Hahaha in jouw zielige belevingswereld wel ja... geweldig dat nu eens wat mensen hun bek opentrekken over dat trieste duo (P&W). Beau z'n uitspraak was ook heerlijk. Dat soort mensen mogen van mij ook hangen... en ook beetje de schuld bij Peter gaan leggen.... moordenaarsmaatjes zijn het
Hadden ze 't eigenlijk vóór het moment dat Joran belde al over die betaaltelefoon gehad?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:47 schreef Wiehoe het volgende:
Dat Joran dan toch weer even belt naar Pauw en Witterman met de melding over de betaaltelefoon. Vage gast is het ook. Het wordt echt een strijd tussen hem en Peter op deze manier.
Nouja sorry hoor, maar met dat fragment van de Vries erbij die er trots naast staat te verkondigen dat Jorans verhaal feilloos met de werkelijkheid overeenkomt was dat toch wel 'n mooi momentquote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hadden ze 't eigenlijk vóór het moment dat Joran belde al over die betaaltelefoon gehad?
Zo niet, wat is dan de reden voor Joran om daarover te beginnen???? Dacht ie even snel dat 'bewijs' te ontkrachten?
Doe normaal, het is hun zoon inderdaad. Begrijpelijk dat ze hem niet gaan zitten afzeiken in dat programmaquote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:11 schreef kodama het volgende:
Kritisch??? Hahaha..
"het blijft toch je zoon"
ja daarom lieg en bedrieg je ook maar en zeg je dat je zoon zo'n voorbeeldige jongen is terwijl de heel wereld weet dat dat niet zo is... ga effe lekker zitten liegen op tv man. Ik gun die ouders hetzelfde lot als die joran... een ook geld aannemen om in zo'n show te komen... dat ze het uberhaupt aanbieden slaat al nerges op... maar nog aannemen ook.
ja dat had jij ook gedaan ja, dat weet ik wel.
Je klinkt gestoordquote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:11 schreef kodama het volgende:
Kritisch??? Hahaha..
"het blijft toch je zoon"
ja daarom lieg en bedrieg je ook maar en zeg je dat je zoon zo'n voorbeeldige jongen is terwijl de heel wereld weet dat dat niet zo is... ga effe lekker zitten liegen op tv man. Ik gun die ouders hetzelfde lot als die joran... een ook geld aannemen om in zo'n show te komen... dat ze het uberhaupt aanbieden slaat al nerges op... maar nog aannemen ook.
ja dat had jij ook gedaan ja, dat weet ik wel.
Dat dus.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:55 schreef Taurus het volgende:
[..]
Nouja sorry hoor, maar met dat fragment van de Vries erbij die er trots naast staat te verkondigen dat Jorans verhaal feilloos met de werkelijkheid overeenkomt was dat toch wel 'n mooi momentDie telefoon kan dus ook al helemaal niet, die Daury klopt helemaal niet, maar zijn bekentenis klopt wel honderd procent.
Ja. http://www.nu.nl/news/142(...)ch_naar_Amerika.htmlquote:Op dinsdag 5 februari 2008 14:34 schreef Haaibaaike het volgende:
Gaat de Vries nou wel naar Amerika ? Hij deed zo geheimzinnig toen Paul daar over had !
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |