abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56538945
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 00:21 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Worden nu wel verschillende dingen gezegd of niet...eerst bestond die telefoon uberhaupt nog niet daar op die plek...maar nu bestond hij toch wel alleen er is niet mee gebeld toen?
Alle telefoonverkeer van in ieder geval alle payphones zijn bekeken.
En daar kwan niet uit naar voren dat ze gebruikt zijn door Joran.
Dus ook deze niet...ongeacht of ie al bestond...
Tenminste zo lees ik het...
Make my day!
pi_56538972
Blijft vreemd dat die Patrick iedere keer zijn positie in het dagelijks leven nadrukkelijk meent te moeten scheiden in zijn antwoord met zijn positie als informant.

Iedere vraag die hij beantwoord komt tie met ik speel maar een spel, het zou nooit mijn vriend worden etc. etc.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  dinsdag 5 februari 2008 @ 00:40:35 #228
95427 Hephaistos.
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_56539006
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 00:37 schreef Tomatenboer het volgende:
Blijft vreemd dat die Patrick iedere keer zijn positie in het dagelijks leven nadrukkelijk meent te moeten scheiden in zijn antwoord met zijn positie als informant.

Iedere vraag die hij beantwoord komt tie met ik speel maar een spel, het zou nooit mijn vriend worden etc. etc.
Mja, hij doet zich wat beter voor dan ie is denk ik. Het was ook niet zo dat De Vries aan hem heeft gevraagd om met Joran aan te pappen natuurlijk, die twee waren al bevriend voordat De Vries uberhaupt in het spel was...
pi_56539017
quote:

Dat heb je nu al een paar keer, zij het in een andere vorm, gezegd..
Alleen begrijp ik niet helemaal wat je hiermee tracht te willen zeggen?
Trek je de oprechtheid van deze Patrick in twijfel?
pi_56539034
quote:
Op maandag 4 februari 2008 23:50 schreef PDOA het volgende:
Wat zijn die Pauw en Witteman toch een stel sukkels. Ze zitten hem gewoon uit te lachen! Vooral die Pauw denkt dat hij hoger staat dan de rest. En dan die vragen.... Als journalist zijnde zou je je daarvoor toch schamen?
Noem eens een vraag waar Pauw zich als journalist voor zou moeten schamen.
lollig
pi_56539040
Deze al gelezen:
Joran chat met iemand van dag over Patrick:
http://www.dag.nl/Nieuws/(...)niemand-het-weet.htm

"Z: Wiet? Gaf hij je ook coke?
J: Nee mij niet maar hij snuift zelf zo veel dat zijn neus bloedt.
Z: En hebben jullie samen meisjes gedaan op hotelkamer?
J: Ja allemaal. Erg he."
Make my day!
pi_56539045
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 00:41 schreef kevin85 het volgende:

[..]

Dat heb je nu al een paar keer, zij het in een andere vorm, gezegd..
Alleen begrijp ik niet helemaal wat je hiermee tracht te willen zeggen?
Trek je de oprechtheid van deze Patrick in twijfel?
Niet in dit topic toch?

Maar het lijkt alsof hij iets wilt verbloemen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_56539050
quote:

Hij heeft hier goed werk verricht, maarik weet het verder niet, ik blijf 'm toch een enge man vinden, en ik zou 'm voor geen cent vertrouwen. En dat heeft niks met z'n verleden te maken, daar ben ik net pas achter.
pi_56539068
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 00:13 schreef yesyesyesyesyes het volgende:
Die Flauw en Pitteman zijn inderdaad losers van wereldformaat!

Jeetje zeg, begonnen ze over de payphone op het strand, daarmee wilden ze Peter gewoon een hak zetten, maar Peter had een weerwoord en euhhh einde onderwerp pfff
Een journalist hoort advocaat van de duivel te spelen. Denk daar maar eens over na.
lollig
pi_56539088
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 00:43 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Niet in dit topic toch?

Maar het lijkt alsof hij iets wilt verbloemen.
Hij heeft een crimineel verleden, en voelt zich daarom in deze context moreel verplicht zich als een moraalridder te gedragen. Ik vind het een onbelangrijk bijverschijnsel in deze zaak, waar het primair om iets heel anders gaat.
pi_56539103
Joran zei gisteren in de bekentenis zelf toch dat hij bewust geen creditcard wilde gebruiken vanwege de traceerbaarheid en dat hij daarom dus een muntjes telefoon opzocht, of vergis ik me nu?
pi_56539113
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 00:43 schreef agter het volgende:
Deze al gelezen:
Joran chat met iemand van dag over Patrick:
http://www.dag.nl/Nieuws/(...)niemand-het-weet.htm

"Z: Wiet? Gaf hij je ook coke?
J: Nee mij niet maar hij snuift zelf zo veel dat zijn neus bloedt.
Z: En hebben jullie samen meisjes gedaan op hotelkamer?
J: Ja allemaal. Erg he."
Leuk gesprekje.. Maar hij weet ook dat dit op internet komt, dus kan alvast een mooi verhaaltje klaarmaken op MSN. Zeker in een client waarbij je genoeg tijd hebt om na te denken .
pi_56539130
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 00:49 schreef RemcoW85 het volgende:

[..]

Leuk gesprekje.. Maar hij weet ook dat dit op internet komt, dus kan alvast een mooi verhaaltje klaarmaken op MSN. Zeker in een client waarbij je genoeg tijd om na te denken hebt .
Tuurlijk, dat beseft iedereen. Maar dan denk ik ook aan het verhaal van Joran in de auto...daar heeft hij 3 jaar over na kunnen denken...
Make my day!
  dinsdag 5 februari 2008 @ 00:52:30 #239
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_56539142
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 00:48 schreef Tomatenboer het volgende:
Joran zei gisteren in de bekentenis zelf toch dat hij bewust geen creditcard wilde gebruiken vanwege de traceerbaarheid en dat hij daarom dus een muntjes telefoon opzocht, of vergis ik me nu?
Heel juist, dat herinner ik me nu ook, Joran heeft zichzelf dus weer es tegensgesproken met zijn belletje naar Pauw en Witteman...
pi_56539153
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 00:51 schreef agter het volgende:

[..]

Tuurlijk, dat beseft iedereen. Maar dan denk ik ook aan het verhaal van Joran in de auto...daar heeft hij 3 jaar over na kunnen denken...
Door een verhaal te bedenken dat totaal, bij niemand niet in zijn voordeel spreekt? Nee, zo dom is die jongen niet.
pi_56539172
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 00:51 schreef agter het volgende:

[..]

Mwah dat was in het begin allemaal wel serieus denk ik. Misschien dat ie later wat heeft zitten verdraaien, maar hij verwacht echt niet dat zo`n Patrick hem erbij wil lappen in eerste instantie. Hij heeft zijn verhaaltje wel klaar gehad voor politie, maar niet voor iemand waarvan hij niet wist dat het een infiltrant was.
pi_56539186
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 00:45 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Een journalist hoort advocaat van de duivel te spelen. Denk daar maar eens over na.
nou ehhh ik heb geen advocaat van de duivel gehoord, vond ze gewoon uitermate zwak
pi_56539205
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 00:52 schreef Perico het volgende:

[..]

Heel juist, dat herinner ik me nu ook, Joran heeft zichzelf dus weer es tegensgesproken met zijn belletje naar Pauw en Witteman...
Nee, hij zei (in de auto bij Patrick) dat hij geen mobiele telefoon heeft gebruikt maar naar de payphone bij het Marriott hotel was gelopen.
pi_56539247
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 00:52 schreef Perico het volgende:
Dat is toch consistent met wat hij vrijdag aan de telefoon zei: dat de verklaring in de auto niet waar is en dat hij dat gezegd had om het Patrick naar de zin te maken.

Joran ontkent niet dat hij heeft gelogen. Het is alleen een beetje onduidelijk wanneer wel en wanneer niet.
Soms blijk je de waarheid alleen te kunnen overbrengen door deze geweld aan te doen.
  Redactie Frontpage dinsdag 5 februari 2008 @ 01:26:44 #245
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_56539484
Peter was sterk bij P&W, liet zich niet klemlullen, merkte ook niks van dat PenW de ebste interviewers van Nederland zijn
pi_56539599
Hoe makkelijk Peter R de vraagstelling over de telefoon weerlegde was sterk, waarop Witteman ook even met zijn bek vol tanden stond.
pi_56539609
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 01:45 schreef Catullus het volgende:
Hoe makkelijk Peter R de vraagstelling over de telefoon weerlegde was sterk, waarop Witteman ook even met zijn bek vol tanden stond.
Vond het anders niet sterk hoor. Hij speelde goed blufpoker door een grote mond op te zetten, maar niet met onweerlegbare argumenten.

Het is dat P&W niet doorvroegen.
  dinsdag 5 februari 2008 @ 01:50:08 #248
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_56539632
wtb herhaling
AFC AJAX
pi_56539635
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 01:46 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Vond het anders niet sterk hoor. Hij speelde goed blufpoker door een grote mond op te zetten, maar niet met onweerlegbare argumenten.

Het is dat P&W niet doorvroegen.
Wat is er niet onweerlegbaar aan? Wat Peter vertelde was een feit, een die zeer goed mogelijk is.
pi_56539666
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 01:50 schreef Catullus het volgende:

[..]

Wat is er niet onweerlegbaar aan? Wat Peter vertelde was een feit, een die zeer goed mogelijk is.
Punt blijft dat de phonerecords niet aangeven dat er door Joran gebeld is vanaf een payphone.
Dus ongeacht welke telefoon dan ook...
Make my day!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')