Je krijgt er wel gratis 25 mb webspace bij?quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:36 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat is dus enkel de lijn he. Voor dingen als online storage en internet mag ik nog extra betalen.
Gewoon een vork opetenquote:Op woensdag 6 februari 2008 13:40 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Wees blij dat het geen rugridder is en achter je aan zit.
JEMIG!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 13:54 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
JEMIG!Wat hij zegt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
Vixiequote:Op woensdag 6 februari 2008 14:11 schreef Geqxon het volgende:
Laura is mijn Cron Daemon.
En heb je ze al eens helemaal mogen strippen en daarna weer aan mogen kleden?quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:18 schreef Geqxon het volgende:
En Lisa, Christina en Sandra zijn mijn DNS bitches.
Dat gaat de root pimp denk ik niet leuk vinden...quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:20 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
En heb je ze al eens helemaal mogen strippen en daarna weer aan mogen kleden?![]()
* WyriHaximus heeft het gevoel dat hij op de foute toer gaat
Deze?quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat gaat de root pimp denk ik niet leuk vinden...
Nee. Mijn hostingsprovider.quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:25 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Deze? [ afbeelding ]?! Daar heeft mijn root pimp geen problemen mee dat ben ik zelf
. (Niemand is baas over mijn doos
.)
maar iemand heeft je op de grond liggend en zijn handen om je nek heen. je gaat bijna KO omdat je hersenen wat tekort komen... als je dan een "aanval" maakt is dat eigenlijk weer een verdedigingquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:40 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja ik of haar we zien wel.
[..]
Kenk niet![]()
Ja precies maar dat is ook maar een aanval dan een verdediging.
Uhu.
Point taken. Maar dan zal je het ook weinig rotten of je dat wel mag gebruiken. Eerst overleven en dan verder kijken op zon momentquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:23 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
maar iemand heeft je op de grond liggend en zijn handen om je nek heen. je gaat bijna KO omdat je hersenen wat tekort komen... als je dan een "aanval" maakt is dat eigenlijk weer een verdediging
quote:Op woensdag 6 februari 2008 19:31 schreef Geqxon het volgende:
BlueCurl, ik ga nu heel voorzichtig met je zijn.
Geen idee ik ben niet getrouwdquote:Op woensdag 6 februari 2008 20:27 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Is het wat die bruiden daar vandaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |