hahaha. sorry ik lig even in een deukquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:41 schreef phluphy het volgende:
[..]
Succes met je tentamen!
Niet te veel FOK!ken vandaag... hup! Leren jij!
Wacht.. Ik pak de neuken voor Dummies checklist er nog even bij just to be sure!quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:59 schreef Geqxon het volgende:
[..]Fluitje CHECK
Ja, ik denk dat het zo wel veilig genoeg is!
Snel rennen BC voordat ze je hele hand pakkenquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:35 schreef BlueCurl het volgende:
smorgus!
jullie liggen echt verlegen om sex he...? zielepoten!
*knuffel voor iedereen dan* ghehehe neee geen sex
morgen uml tentamen! wish me luck!
Nog steeds netjesquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:35 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik krijg 20 uur betaald, want ik werkte maar p/t.
Vanaf 1 april 32 uur/week. Dat zal dan wel gaan tegenvallen!
Valt toch wel meequote:Op woensdag 6 februari 2008 09:52 schreef BlueCurl het volgende:
sommige mensen hebben echt een te grote tuin!
[..]
hahaha. sorry ik lig even in een deuk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.phluphy for president!
Nee ik zal je beschermen tegen Pablo'squote:Op woensdag 6 februari 2008 10:06 schreef BlueCurl het volgende:
als ik hier een tuinhuisje in me tuin dump dan is me tuin vol hoor
ik ben niet bang voor mannen die denken dat ze me hand of meer kunnen pakken hoor
Weet ikquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:06 schreef BlueCurl het volgende:
als ik hier een tuinhuisje in me tuin dump dan is me tuin vol hoor
ik ben niet bang voor mannen die denken dat ze me hand of meer kunnen pakken hoor
dat word toch wel lastig hoor... zoiezo zou ik het ook niet winnen van zo'n enorm breed geval... Ben maar lief klein meisjequote:Op woensdag 6 februari 2008 10:17 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Weet ik. Ik zou het iig niet doen
. Then again 2 man+?
is goed en als ze jouw dan omver beuken hou ik ze alsnog zelf tegenquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:09 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nee ik zal je beschermen tegen Pablo's![]()
Lees: ik laat me graag nemen door wild vreemde mannenquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:06 schreef BlueCurl het volgende:
quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:30 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
is goed en als ze jouw dan omver beuken hou ik ze alsnog zelf tegen
en ik d8 dat vrouwen altijd alles verdraaiden om voor zich zelf beter te worden!quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:31 schreef slakkie het volgende:
[..]
Lees: ik laat me graag nemen door wild vreemde mannenHi boys!!!! hihihihihi
Ik lees tussen de regels door, ik verdraai niks.quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:32 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
en ik d8 dat vrouwen altijd alles verdraaiden om voor zich zelf beter te worden!
quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:35 schreef slakkie het volgende:
[..]
Ik lees tussen de regels door, ik verdraai niks.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:37 schreef c0nd0r het volgende:
Gaat er nou eindelijk geneukt worden dan?
Totjeknor he? * WyriHaximus denkt, door en internet chick afgemat worden klinkt er heetquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:32 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
en ik d8 dat vrouwen altijd alles verdraaiden om voor zich zelf beter te worden!
edit:
degene die vanaaf door mij afgemat willen worden hehe:
vanaaf van half 8 tot half 10 doe ik deze week weer lesgeven
Precies daar gaat het toch omquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:29 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
dat word toch wel lastig hoor... zoiezo zou ik het ook niet winnen van zo'n enorm breed geval... Ben maar lief klein meisje
Maar iemand van ongeveer hetzelfde gewicht als mij eronder maak ik wel een goede kans denk ik.. Ik wil het nieteens weten hihi. Laat me maar lekker prutsen in de zaal met trainen hihiIs veel gezelliger en leuker!
Pfffff.quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:31 schreef slakkie het volgende:
[..]
Lees: ik laat me graag nemen door wild vreemde mannenHi boys!!!! hihihihihi
Je laat je afmatten door je vriendin?quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:04 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Totjeknor he? * WyriHaximus denkt, door en internet chick afgemat worden klinkt er heet
* WyriHaximus zou ook vriendin lief op halen van der werk om 6 uur .....
![]()
uhuh Rotjeknor it is... enkel is Kung Fu is spijkenisse op de woensdag... dinsdag in geerlietquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:04 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Totjeknor he? * WyriHaximus denkt, door en internet chick afgemat worden klinkt er heet
* WyriHaximus zou ook vriendin lief op halen van der werk om 6 uur .....
![]()
[..]
Precies daar gaat het toch om. Dat je er wat van leert is imo mooi meegenomen
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |