Nee idee. Kan me er wel wat bij voorstellen met al die exploids de hele tijd wil je niet dat ze je servertje eens lekker misbruiken door het gaatje achter inquote:Op woensdag 6 februari 2008 00:11 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat klopt, maar je hebt safe en je hebt safe. Zo kan ik op mijn server gewoon mod_rewrite doen, maar je hebt ook servers die dan gewoon zo van NEIN KEINE HTACCESS EINS EINS EINS doen.
Goedemorgen schattieponniequote:Op woensdag 6 februari 2008 08:23 schreef phluphy het volgende:
Goedemorgen lieve vriendjes en vriendinnetjes!![]()
Ik hoef in de maanden febr/maart maar 2 dagen per week te werken, en maar 5 uurtjes per dag.
Luxe hé!?
OKquote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:03 schreef Geqxon het volgende:
Nou, dan maar even een Direct Approach: Wil er iemand seks met mij hebben?
hoi!quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:23 schreef phluphy het volgende:
Ik hoef in de maanden febr/maart maar 2 dagen per week te werken, en maar 5 uurtjes per dag.
Luxe hé!?
quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:38 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Goedemorgen schattieponnie
Luxe! Vraagt blijft natuurlijk.. Moet je nu niet de boot verkopen om je huisje in Frankrijk te houden?
Je hebt me wel gemistquote:Op woensdag 6 februari 2008 08:40 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
hoi!
[..]. Daar is "womanizer" c0nd0r weer hoor
.
.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:38 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Goedemorgen schattieponnie
Luxe! Vraagt blijft natuurlijk.. Moet je nu niet de boot verkopen om je huisje in Frankrijk te houden?
Moge plurquote:Op woensdag 6 februari 2008 08:23 schreef phluphy het volgende:
Luxe hé!?
Aah goed bezig!quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:46 schreef phluphy het volgende:
[..]
schatteponnie
![]()
Niks boot verkopen! Ik had gewoon nog heel veel vakantiedagen die ik heel erg uit-spreid.
Grouphug!quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:46 schreef phluphy het volgende:
Ik voel liefde in dit topic. Heel veel liefde!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:25 schreef c0nd0r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik krijg 20 uur betaald, want ik werkte maar p/t.quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:47 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Moge plurEn krijg je ook voor 40 uur p/w uitbetaald of is het nou weer niet zo luxe?
*Mentale erectiequote:Op woensdag 6 februari 2008 09:35 schreef BlueCurl het volgende:
smorgus!
jullie liggen echt verlegen om sex he...? zielepoten!
*knuffel voor iedereen dan* ghehehe neee geen sex
morgen uml tentamen! wish me luck!
Ik moet eerst mijn eigen landgoed onderhanden nemen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:58 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Aah goed bezig!
Gaan we nog golfen dan? Of moet je nog naar de countryclub?
Succes met je tentamen!quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:35 schreef BlueCurl het volgende:
smorgus!
jullie liggen echt verlegen om sex he...? zielepoten!
*knuffel voor iedereen dan* ghehehe neee geen sex
morgen uml tentamen! wish me luck!
Heb je nog geen nieuwe tuinman sinds ik de laatste heb ontslagen omdat hij ook jouw tuintje onder handen nam?quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:38 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik moet eerst mijn eigen landgoed onderhanden nemen.
[ afbeelding ]
Kun je goed spitten? Of heb je een bobcat?
quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]Doen jullie wel safe, jongens?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... ♥ ik mis je ♥
quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:41 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Heb je nog geen nieuwe tuinman sinds ik de laatste heb ontslagen omdat hij ook jouw tuintje onder handen nam?
Doe niet zo hypocriet.quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:44 schreef c0nd0r het volgende:
Je loopt zeker nog met Pablo te rommelen?
OW ja das ook zo.. Heb je die GPS module ook nog om je nek? Anders kan ik je niet overal volgenquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:47 schreef phluphy het volgende:
[..]
Doe niet zo hypocriet.Je weet donders goed dat die kuisheidsgordel echt niet open gaat zonder sleutel.
Helaas wel ja. Je kunt de komende 1,5 uur dus prima controleren dat ik gordijnen aan het ophangen ben.quote:Op woensdag 6 februari 2008 09:48 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
OW ja das ook zo.. Heb je die GPS module ook nog om je nek? Anders kan ik je niet overal volgen
Als ik hier klaar ben met 'kopieren' kom ik je gordijnen wel even omhoog houdenquote:Op woensdag 6 februari 2008 09:50 schreef phluphy het volgende:
[..]
Helaas wel ja. Je kunt de komende 1,5 uur dus prima controleren dat ik gordijnen aan het ophangen ben.
Dág!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |