quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:49 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Rustig maar hoor..
Het was een goed iets. Als je stout doet, krijg je Wyri op je dak..
quote:
Als je het ff opnieuw pastebinned.quote:
1 2 3 4 5 6 | id => 1, subject => "Een subject lalala", content => "lalalalalalalala", tags => [ tag1, tag2, tag3 ], }; |
Ik heb een tweede array omdat me tags in een andere tabel staan, die roep ik op met twee queriesquote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:59 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Als je het ff opnieuw pastebinned.
Ik had wel een idee:
[ code verwijderd ]
Ik snap niet waarom die tweede array met alleen tags moet bestaan.
neh, nooit geweest! we zijn gewoon vriendjes! Maar wel volgende week donderdag op Valentijnsdag naar een concert hihi! Kunnen we overigens ook niet veel aan doen haha!quote:Op maandag 4 februari 2008 20:52 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Sorry, dat wist ik niet. Ik dacht dat jullie wat hadden.
Hoi terug!quote:Op maandag 4 februari 2008 22:26 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Altijd toch hier![]()
Tsja gaat wel erg snel de laaste tijd hier.
Ow trouwens hoi BC![]()
![]()
Maar niet in Nederland....quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:50 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Hehe, het komt wel goed hoor. Na regen komt zonneschijn.
Nog tips en tricks?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:31 schreef Geqxon het volgende:
Oe oe oe, Valentijnsdag! Binnenkort maar weer eens wat stalker-gadgets kopen.
Proximity t-shirtquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:31 schreef Geqxon het volgende:
Oe oe oe, Valentijnsdag! Binnenkort maar weer eens wat stalker-gadgets kopen.
Cause he got it like that.quote:
quote:
De Spice Girls stoppen er eerder mee!!!!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:33 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Cause he got it like that..
[..]. Kom op, dat heb je heul niet nodig, en dat weet je best. Je kunt gewoon op www.tmf.nl kijken hoe het moet.
.
Tov eindelijk iemand die me (te) serieus neemtquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:38 schreef BlueCurl het volgende:
Spice Girls! die heb ik zelfs nooit tof gevonden! pleaseen TMF daarnaast ook niet
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
De Spice Girls stoppen er eerder mee!!!!
Waarom ben ik naar die site gegaan?! M'n leven wat doe je?!
Ze zijn ook helemaal niet tofquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:38 schreef BlueCurl het volgende:
Spice Girls! die heb ik zelfs nooit tof gevonden! pleaseen TMF daarnaast ook niet
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:41 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Tov eindelijk iemand die me (te) serieus neemt
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:43 schreef Geqxon het volgende:
[..]
GPS trackers, wireless microphones, mini-cams... zolang ik maar niet binnen een straal van 100 meter in haar buurt kom mag alles
Die stalkt niet die dumpt meteen in zeequote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:44 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]! Straatverbod?
!
Een echte Joran wannabe in het midden hier!.
Was een thema/tijdelijk forum. Dus is nu archiefquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:47 schreef c0nd0r het volgende:
[..]Wat is daar eigenlijk mee gebeurd?
Hehe, oké belangrijk verschil. Ik neem die uitspraak wel terugquote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:48 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Die stalkt niet die dumpt meteen in zee
+quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:41 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Tov eindelijk iemand die me (te) serieus neemt
+quote:Op maandag 4 februari 2008 17:13 schreef BlueCurl het volgende:
boe!
[..]
lief! indd... ik moet ook eens aan de vent en wat kids poepen ofzo
OMGOMGOMG!!1!!111!!!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 11:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
+
[..]
+
c0nd0r
Geslacht: Man
BlueCurl
Geslacht: Vrouw
=
![]()
Ik ben een heuse matchmaker
Maak je een view aan, blog_posts, daarna select * from blogpost, waar die tags ook in staan.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:07 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik heb een tweede array omdat me tags in een andere tabel staan, die roep ik op met twee queries
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | # Hieruit haal je dan de array, $blog_post in dit geval $blog_post = { id => 1, # etc } select * from tags where post_id = $blogpost["id"]; $blog_post["tags"] = $array_from_tag_select; # En nu kan je vanalles met blogpost doen, incl. de bijbehorende tags. |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |