abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56526583
vorige deeltje Singles #50; dat we er nog veel kwijt raken is vol. Welkom bij deel 51!

------------------------------------------------------------------
Voor de singles onder ons. Lang of niet lang single, wat maakt het uit, deel je ervaringen, doe wat je wil, maar niet uit, geef maar een gil! Don\'t be shy, there is no reason why. Wees hier verdrietig of juist heel erg blij, want je bent weer vrij!

Singles....reeks...? Que?
Voor iedereen die over het single-zijn wil praten. Zit je ermee of vind je het héérlijk? Heb je tips en trucs om snel single-af te zijn of wil je die? Hier moet je wezen!

Er zijn echter ook een paar belangrijke regels, die nageleefd dienen te worden.

Dit is geen slowchat. Onze modjes zijn erg streng hierop. Blijf ontopic, en laat de reeks niet vervallen in hoi/doei/de spaghetti is heerlijk gelukt/lekker weertje hè?-posts.

Dit is geen datingsite of een matchmakerstopic, onthoud dat. Ga niet lopen zeuren om foto\'s van de chickies die meeposten en ga er niet van uit dat je hier de liefde van je leven gaat vinden.

Dit is óók geen 'zwelg hier in zelfmedelijden'-topic. Je bent niet de enige single, gezien de reeks. Let er op dat je niet alsnog in die houding schiet.

Kortom, hou het lekker gezellig en toegankelijk voor iedereen. Zo niet, dan krijg je met Inekris of Emel aan de stok!

------------------------------------------------------------------------------
pi_56526621
TerugVindPartner
pi_56527246
en tvp.
  maandag 4 februari 2008 @ 15:59:57 #4
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_56528025
TrapVanPaard
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_56535101
Zelfs met Carnaval(wel geweldige tijd gehad) niet gezoend Het is alweer een half jaar geleden, best wel erg van mij

Niet dat ik echt een womanizer ben maar had toch regelmatig een leuk meisje(om de paar weken).
Geen idee wat er aan de hand is
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_56535679
Eén dagje carnaval wezen vieren en kon op het einde van de avond nog maar amper op m'n benen staan. Geslaagd dus. Misschien dat ik morgen nog eens ga als ik iemand weet te ronselen.
pi_56536034
quote:
Op zondag 3 februari 2008 20:40 schreef Garisson72 het volgende:
maar hoe zit het nou met die Ier dan?
Vind deze jongen dusdanig leuk dat ik vandaag en gisteren regelmatig aan hem en het afgelopen weekend heb moeten denken. Heel misschien zie ik hem vrijdag. Zou ik wel leuk vinden.
quote:
Op maandag 4 februari 2008 04:05 schreef MLI het volgende:
Hij is 7 maanden single en heeft geen zin in een relatie, heeft ook een fuckbuddy enzo. Ik wil ook geen relatie met iemand die het niet helemaal is
Dat zou je voldoende mogen zeggen.

Btw, wat dat betreft zit ik wel met je op 1 lijn: heb ook geen seks oid met een jongen die ik niet vertrouw. Zou zeggen: als je aanvoelt dat het niet klopt, doe jezelf dan geen pijn en wend je af van de situatie. Je zorgt toch dat je krijgt wat je verdient, MLI

Als je het mij vraagt, investeer je nu te veel in iemand die dat duidelijk niet voor jou over heeft..
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_56536511
En waarvan ze het zelf ook niet zeker weet. tenminste, dat maak ik op uit de tekst.
pi_56538215
quote:
Op maandag 4 februari 2008 22:19 schreef MNR het volgende:

[..]

Vind deze jongen dusdanig leuk dat ik vandaag en gisteren regelmatig aan hem en het afgelopen weekend heb moeten denken. Heel misschien zie ik hem vrijdag. Zou ik wel leuk vinden.
[..]

Dat zou je voldoende mogen zeggen.

Btw, wat dat betreft zit ik wel met je op 1 lijn: heb ook geen seks oid met een jongen die ik niet vertrouw. Zou zeggen: als je aanvoelt dat het niet klopt, doe jezelf dan geen pijn en wend je af van de situatie. Je zorgt toch dat je krijgt wat je verdient, MLI

Als je het mij vraagt, investeer je nu te veel in iemand die dat duidelijk niet voor jou over heeft..
Ik investeer een kaartje, gebrand cd'tje en een klein beetje van mijn parfum. Meer niet. En ik wil geen relatie met iemand die het niet helemaal is, maar dat wil niet gelijk zeggen dat hij dat niet is.

Overigens: het is niet mijn intentie om een en ander te manipuleren, maar hoe een ander je bekijkt heb je zelf in de hand. En mensen denken nu eenmaal dat ik makkelijk ben. Het is absoluut niet zo dat hij duidelijk is dat hij alleen seks wil, hij zegt simpelweg dat hij single zijn leuk vindt en dat hij daar nog even van wil genieten. Mijn probleem is dus dat hij alleen geïnteresseerd is in seks met mij, niet dat hij gelijk serieuze intenties moet hebben. Diepe decolleté's en minirokjes blijven dus wel even in de kast, meer op die manier. Niet zo van 'als ik zo'n actie doe, dan gaat hij zo over me denken'.

Hoe doen een hoop humor, leuke gesprekken, ingetoomde fysieke aantrekkingskracht en een paar scherpe opmerkingen over en weer het tegenwoordig?

Oh ja: ijskoninging niet te letterlijk opvatten natuurlijk . Ik ben nog nooit in mijn leven een ijskoningin geweest ook, daar ben ik te toegankelijk voor.

[ Bericht 30% gewijzigd door MLI op 05-02-2008 00:01:02 ]
pi_56538539
Oh ja! Ik wil meer weten over de buurman van Lips. Snap je het zelf al?
pi_56538764
Over wie heb je het nou in Jouw bizarre gedrag tijdens de verliefdheid MLI?
pi_56538819
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 00:20 schreef Tegan het volgende:
Over wie heb je het nou in Jouw bizarre gedrag tijdens de verliefdheid MLI?
Dat wisselt elke keer . Ik speel minder spelletjes in public, als in minder dates en zoenen maar mijn hoofd is ergens buiten blijven liggen toen ik de muur opbouwde. Maar sinds donderdag is de aandacht verlegd naar het heerschap dat in dit deel al aan bod kwam. . Ik wacht de reacties met spanning af .
pi_56539160
Goed bezig !

Ik iets minder denk ik. Ik kwam zondag mijn scharrel tegen bij de optocht (en ik had hem heel carnaval nog niet gezien). We hebben toen even heel goed gesprek gehad, en daarna ook gezoend. Hij zei ook nog, dat ik eigenlijk veel te leuk was om zo mee te scharrelen. Wat hij daar nou mee bedoelde wist ik niet precies, maar ik had toch met hem afgesproken dat ik na de film (waar ik 's avonds heen ging) wel even langskwam in zijn stamkroeg. Dus ik rond middernacht naar zijn kroeg, maar hij was er niet, dus toen ging ik maar naar mijn eigen stamkroeg. Toen belde hij op, en kwam hij naar mijn stamkroeg. Heel leuke avond gehad daar. Toen gingen we weg zijn fiets halen (die stuk verder bij een vriend van hem nog stond). Daar begon hij me weer te zoenen enzo. En toen op gegeven moment vroeg ik aan hem of het hem echt alleen hierom was te doen. Hij zei toen dat het wel duidelijk was dat dat niet zo was en dat hij het jammer vond dat ik dat dacht. Dat hij anders wel goedkopere manieren daarvoor had. Toen wilde hij me weer zoenen, maar ik hield hem op een afstand en vroeg hem nog een keer of het hem echt alleen hierom was te doen. Hij zei dat het het erg radicaal vond dat ik zo van mening was verandert tov die middag bij de optocht. Maarja, zijn opmerking dat ik veel te leuk ben om mee te scharrelen is eigenlijk gewoon waar, besefte ik me toen hij dat zo zei. Ik bleef een beetje erop doorgaan, en ik zei dat als het zo moest, dat hij dan maar voor die goedkopere manier moest gaan, hoewel ik me geen goedkopere manier kon bedenken dan dit! Toen zei hij dat het maar beter was dat we allebei maar gingen slapen. Ik zei toen dat ik dat een goed idee vond. En na een zoektocht naar zijn fietssleutel en drie zoenen op mijn wang fietste ik weg naar huis. Ik had zo'n klotegevoel en dacht de hele rit zo van, hem hoef ik even niet te zien/spreken. Toen was ik thuis en kreeg een welterusten-smsje. Sindsdien heb ik niets meer van hem gehoord.

Sorry voor het uberlange verhaal, maar ik moest het even kwijt .
pi_56539197
Ik snap je verhaal, maar ik kan echt geen touw vastknopen aan zijn reacties. Heb je hem wat teruggestuurd?
pi_56539259
Nee, ik heb niets meer gestuurd. Ik heb steeds de neiging om hem te bellen/smsen/whatever, maar ik ga het niet doen. Ik heb nu iig eindelijk gezegd wat me dwarszat al die tijd. En wat snap je niet van zijn reacties?
pi_56539297
Ja, gewoon zo tegenstrijdig. Zijn daden stroken niet met zijn acties. Maar inderdaad, ik denk dat dit wel het punt is waarop je vol moet houden en eindelijk je duidelijkheid gaat krijgen. Wie weet ziet hij nu wel in wat hij op het spel gezet heeft.
pi_56539368
Mja ik hoop het. En dat van die tegenstrijdige acties had ik dus ook zo'n last van. Ik denk dat het daarom was dat ik niet naar de feiten wilde kijken. Dat ik niet inzag dat we eigenlijk alleen een sexrelatie hebben. Maar ik zou het wel heel klote vinden als het hele contact nu weg is. Ook het gewone vriendschappelijke contact. Maarja, ik wacht wel af wat er nu gebeurd. Vind het wel best.
pi_56540273
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 00:54 schreef Tegan het volgende:
Goed bezig !

Ik iets minder denk ik. Ik kwam zondag mijn scharrel tegen bij de optocht (en ik had hem heel carnaval nog niet gezien). We hebben toen even heel goed gesprek gehad, en daarna ook gezoend. Hij zei ook nog, dat ik eigenlijk veel te leuk was om zo mee te scharrelen. Wat hij daar nou mee bedoelde wist ik niet precies, maar ik had toch met hem afgesproken dat ik na de film (waar ik 's avonds heen ging) wel even langskwam in zijn stamkroeg. Dus ik rond middernacht naar zijn kroeg, maar hij was er niet, dus toen ging ik maar naar mijn eigen stamkroeg. Toen belde hij op, en kwam hij naar mijn stamkroeg. Heel leuke avond gehad daar. Toen gingen we weg zijn fiets halen (die stuk verder bij een vriend van hem nog stond). Daar begon hij me weer te zoenen enzo. En toen op gegeven moment vroeg ik aan hem of het hem echt alleen hierom was te doen. Hij zei toen dat het wel duidelijk was dat dat niet zo was en dat hij het jammer vond dat ik dat dacht. Dat hij anders wel goedkopere manieren daarvoor had. Toen wilde hij me weer zoenen, maar ik hield hem op een afstand en vroeg hem nog een keer of het hem echt alleen hierom was te doen. Hij zei dat het het erg radicaal vond dat ik zo van mening was verandert tov die middag bij de optocht. Maarja, zijn opmerking dat ik veel te leuk ben om mee te scharrelen is eigenlijk gewoon waar, besefte ik me toen hij dat zo zei. Ik bleef een beetje erop doorgaan, en ik zei dat als het zo moest, dat hij dan maar voor die goedkopere manier moest gaan, hoewel ik me geen goedkopere manier kon bedenken dan dit! Toen zei hij dat het maar beter was dat we allebei maar gingen slapen. Ik zei toen dat ik dat een goed idee vond. En na een zoektocht naar zijn fietssleutel en drie zoenen op mijn wang fietste ik weg naar huis. Ik had zo'n klotegevoel en dacht de hele rit zo van, hem hoef ik even niet te zien/spreken. Toen was ik thuis en kreeg een welterusten-smsje. Sindsdien heb ik niets meer van hem gehoord.

Sorry voor het uberlange verhaal, maar ik moest het even kwijt .
Wacht, je scharrel verklaart dat hij je toch wel erg leuk vindt, vervolgens hou jij hem op afstand en zaag je hem door over zijn bedoelingen terwijl hij daar al een (positief) antwoord op gegeven heeft? En nu snap je niet waar het mis ging? Ik heb het blijkbaar verkeerd gelezen of niet?
I don't know if we're made for each other but this night is made for us.
You've got nothing left to lose and only me to trust.
  dinsdag 5 februari 2008 @ 08:12:17 #19
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_56540411
Hij verklaart niet dat hij haar Tegan erg leuk vindt, hij is zoete broodjes aan het bakken in een poging om zijn lekker gemakkelijke sexrelatie veilig te stellen:
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 00:54 schreef Tegan het volgende:
En toen op gegeven moment vroeg ik aan hem of het hem echt alleen hierom was te doen. Hij zei toen dat het wel duidelijk was dat dat niet zo was ...
quasi-mysterieus ontwijkend antwoord...
quote:
...en dat hij het jammer vond dat ik dat dacht.
...en probeert haar nog een schuldgevoel aan te praten door de bal zo terug te leggen.

Dit soort dingen zegt hij vast niet als hij het écht met haar zou menen, dan zou het veel duidelijker zijn denk ik.
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_56540593
quote:
Op dinsdag 5 februari 2008 08:12 schreef Garisson72 het volgende:
Hij verklaart niet dat hij haar Tegan erg leuk vindt, hij is zoete broodjes aan het bakken in een poging om zijn lekker gemakkelijke sexrelatie veilig te stellen:
[..]

quasi-mysterieus ontwijkend antwoord...
[..]

...en probeert haar nog een schuldgevoel aan te praten door de bal zo terug te leggen.

Dit soort dingen zegt hij vast niet als hij het écht met haar zou menen, dan zou het veel duidelijker zijn denk ik.
Geheel hier mee eens. Als ik het zo lees lijkt het idd op lieve woordjes voor lieve sex. meer niet. Goed gedaan Tegan.
Als hij je echt leuk had gevonden had hij wel meer tegengas gegeven.
pi_56543160
En nu niet bellen he?
pi_56544080
En jij MLI? nog wat spannends gepland staan?
pi_56544670
Thanks.

Den_Haag, heb je geen leuke verhalen meer? Geen Vlaamse meer te pakken gekregen?

Ow en, is Lips er al uit?
pi_56545204
Nee. Helaas niet. Wel nog leuk gesjanst tijdens het shoppen. Het enige nadeel is dat ze hele goede smaak had. met andere woorden, die kan ik niet onderhouden

Kun je de drang om contact te zoeken beheersen Tegan?
  dinsdag 5 februari 2008 @ 15:15:16 #25
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_56545285
* Lips meldt zich

Ik ben er helemaal uit!

De buurman vindt me leuker dan hij wil toegeven Hij heeft bij een vriendin van me zitten verklaren dat ie bang ( ) was dat ik stapelgek op 'm was en dat ie dat jammer zou vinden. Maar ondertussen heeft ie de halve middag in de kroeg naar me gevraagd
En dat terwijl ik zaterdag al had besloten dat het niks gaat worden

Zaterdag ben ik (met carnaval) mijn grote liefde van afgelopen jaar tegengekomen die me (stomstomdronken) z'n liefde heeft staan verklaren Dus ik weer helemaal van slag
Daar gisteren maar even verhaal gaan halen, maar daar valt dus helemaal niks te halen
Balen, jammer voor mij maar ik weet nu waar ik aan toe ben (ofzo, denk ik, na een jaar...)

Dus de eindconclusie is dat ze het allemaal maar uitzoeken en ik gisteren enorm leuk heb gefeest met een vriendinnetje in de kroeg! Vanavond gaan we nog even om het af te leren
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')