Vind deze jongen dusdanig leuk dat ik vandaag en gisteren regelmatig aan hem en het afgelopen weekend heb moeten denken. Heel misschien zie ik hem vrijdag. Zou ik wel leuk vinden.quote:Op zondag 3 februari 2008 20:40 schreef Garisson72 het volgende:
maar hoe zit het nou met die Ier dan?
Dat zou je voldoende mogen zeggen.quote:Op maandag 4 februari 2008 04:05 schreef MLI het volgende:
Hij is 7 maanden single en heeft geen zin in een relatie, heeft ook een fuckbuddy enzo. Ik wil ook geen relatie met iemand die het niet helemaal is
Ik investeer een kaartje, gebrand cd'tje en een klein beetje van mijn parfum. Meer niet. En ik wil geen relatie met iemand die het niet helemaal is, maar dat wil niet gelijk zeggen dat hij dat niet is.quote:Op maandag 4 februari 2008 22:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Vind deze jongen dusdanig leuk dat ik vandaag en gisteren regelmatig aan hem en het afgelopen weekend heb moeten denken. Heel misschien zie ik hem vrijdag. Zou ik wel leuk vinden.
[..]
Dat zou je voldoende mogen zeggen.
Btw, wat dat betreft zit ik wel met je op 1 lijn: heb ook geen seks oid met een jongen die ik niet vertrouw. Zou zeggen: als je aanvoelt dat het niet klopt, doe jezelf dan geen pijn en wend je af van de situatie. Je zorgt toch dat je krijgt wat je verdient, MLI![]()
Als je het mij vraagt, investeer je nu te veel in iemand die dat duidelijk niet voor jou over heeft..
Dat wisselt elke keerquote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:20 schreef Tegan het volgende:
Over wie heb je het nou in Jouw bizarre gedrag tijdens de verliefdheid MLI?
Wacht, je scharrel verklaart dat hij je toch wel erg leuk vindt, vervolgens hou jij hem op afstand en zaag je hem door over zijn bedoelingen terwijl hij daar al een (positief) antwoord op gegeven heeft? En nu snap je niet waar het mis ging? Ik heb het blijkbaar verkeerd gelezen of niet?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:54 schreef Tegan het volgende:
Goed bezig!
Ik iets minder denk ik. Ik kwam zondag mijn scharrel tegen bij de optocht (en ik had hem heel carnaval nog niet gezien). We hebben toen even heel goed gesprek gehad, en daarna ook gezoend. Hij zei ook nog, dat ik eigenlijk veel te leuk was om zo mee te scharrelen. Wat hij daar nou mee bedoelde wist ik niet precies, maar ik had toch met hem afgesproken dat ik na de film (waar ik 's avonds heen ging) wel even langskwam in zijn stamkroeg. Dus ik rond middernacht naar zijn kroeg, maar hij was er niet, dus toen ging ik maar naar mijn eigen stamkroeg. Toen belde hij op, en kwam hij naar mijn stamkroeg. Heel leuke avond gehad daar. Toen gingen we weg zijn fiets halen (die stuk verder bij een vriend van hem nog stond). Daar begon hij me weer te zoenen enzo. En toen op gegeven moment vroeg ik aan hem of het hem echt alleen hierom was te doen. Hij zei toen dat het wel duidelijk was dat dat niet zo was en dat hij het jammer vond dat ik dat dacht. Dat hij anders wel goedkopere manieren daarvoor had. Toen wilde hij me weer zoenen, maar ik hield hem op een afstand en vroeg hem nog een keer of het hem echt alleen hierom was te doen. Hij zei dat het het erg radicaal vond dat ik zo van mening was verandert tov die middag bij de optocht. Maarja, zijn opmerking dat ik veel te leuk ben om mee te scharrelen is eigenlijk gewoon waar, besefte ik me toen hij dat zo zei. Ik bleef een beetje erop doorgaan, en ik zei dat als het zo moest, dat hij dan maar voor die goedkopere manier moest gaan, hoewel ik me geen goedkopere manier kon bedenken dan dit! Toen zei hij dat het maar beter was dat we allebei maar gingen slapen. Ik zei toen dat ik dat een goed idee vond. En na een zoektocht naar zijn fietssleutel en drie zoenen op mijn wang fietste ik weg naar huis. Ik had zo'n klotegevoel en dacht de hele rit zo van, hem hoef ik even niet te zien/spreken. Toen was ik thuis en kreeg een welterusten-smsje. Sindsdien heb ik niets meer van hem gehoord.
Sorry voor het uberlange verhaal, maar ik moest het even kwijt.
quasi-mysterieus ontwijkend antwoord...quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:54 schreef Tegan het volgende:
En toen op gegeven moment vroeg ik aan hem of het hem echt alleen hierom was te doen. Hij zei toen dat het wel duidelijk was dat dat niet zo was ...
...en probeert haar nog een schuldgevoel aan te praten door de bal zo terug te leggen.quote:...en dat hij het jammer vond dat ik dat dacht.
Geheel hier mee eens. Als ik het zo lees lijkt het idd op lieve woordjes voor lieve sex. meer niet. Goed gedaan Tegan.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:12 schreef Garisson72 het volgende:
Hij verklaart niet dat hij haar Tegan erg leuk vindt, hij is zoete broodjes aan het bakken in een poging om zijn lekker gemakkelijke sexrelatie veilig te stellen:
[..]
quasi-mysterieus ontwijkend antwoord...
[..]
...en probeert haar nog een schuldgevoel aan te praten door de bal zo terug te leggen.
Dit soort dingen zegt hij vast niet als hij het écht met haar zou menen, dan zou het veel duidelijker zijn denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |