Gelukkig heb je het alleen maar overwogen.quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:38 schreef Urquhart het volgende:
- Ik heb overwogen (toen ik van een meid alleen haar woonplaats kende) om naar die stad te reizen, en daar de hele dag rond te lopen in de hoop haar tegen te komen
Ja...ik kon net op tijd in zien dat het een nogal kansloos plan wasquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Gelukkig heb je het alleen maar overwogen.
Dat is niet bizar! Dat je titanic gaat kijken is al wat vreemder, dat je door stad wil gaan ronddwalen om haar misschien tegen te komen, is wel al redelijk bizar.quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:48 schreef ioko het volgende:
Veel aan haar denken.....
quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:56 schreef Verbal het volgende:
Margrieten plukken uit iemands tuin (omdat zij van margrieten houdt), als vergoeding een tientje bij die mensen in de bus proppen met daarop de tekst 'sorry voor de bloemen' en vervolgens die bloemen voor de deur van mijn geliefde strooien.
V.
Nou mijn vriend en ik hebben nu anderhalf jaar wat en we doen nog steeds rare, impulsieve, spontane dingen voor elkaarquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:57 schreef Gercos het volgende:
gellukig gaat dat gedrag altijd over en blijf je het niet de hele tijd doen.
quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:56 schreef BossFight het volgende:
Ik heb een keer overwogen om "ik hou van je" op de achterkant van mijn ballen te laten tattoeeren en om haar dan vervolgens over te halen om me te rimmen. Romantischer dan dat krijg ik het niet verzonnen.
Ik kan me dan echt op en top concentreren op alles,.. vreemd genoeg inderdaadquote:Op woensdag 16 januari 2008 10:42 schreef Viking84 het volgende:
me niet op m'n werk kunnen concentreren (of vreemd genoeg: juist wel).
De beste tot nu toequote:Op woensdag 16 januari 2008 10:56 schreef Verbal het volgende:
's Nachts margrieten plukken uit iemands tuin (omdat zij van margrieten houdt), als vergoeding een tientje bij die mensen in de bus proppen met daarop de tekst 'sorry voor de bloemen' en vervolgens die bloemen voor de deur van mijn geliefde strooien.
Met stoepkrijt een gigantisch hart aan het eind van de straat tekenen (en er later achter komen dat zij aan de andere kant de straat uitfietste)
V.
Paar jaar terug geregeld elke week zwemmen met een stel vrienden. Maar soms kon men niet vanwerge voetbal. Dan was ik zo geweldig om in m'n eentje te gaan. Tja er stond z'n leuk meisje achter de bar. Veel gesprekjes gevoerd maar nooit de hamvraag durven te stellen. Toen op eens bleek de bar verkocht te zijn, geen leuk meisje meer. Via wat rondgevraag aan de bad-medewerkers wist ik een adres. Ik heb maar een kaart gestuurd. Dat werd netjes beantwoord, maar helaas had ze al iemand. Kreeg geregeld te horen van vrienden van je bent toch niet weer alleen wezen zwemmen ...quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:38 schreef Urquhart het volgende:
Je kent het wel. Als je verliefd bent heb je de spreekwoordelijke roze bril op; je ziet alles anders en je gedraagt je ineens anders. Post hier jouw voorbeelden hiervan.
In het kader van TS begint:
- Uren op msn wachten tot ze online komt
- De hele dag haar hyves/space/website bekijken
- Muziek gaan draaien die zij leuk vindt.
- Titanic kijken
- Ik heb overwogen (toen ik van een meid alleen haar woonplaats kende) om naar die stad te reizen, en daar de hele dag rond te lopen in de hoop haar tegen te komen
of de hele dag bij wijze van op t perron wachten want je weet dat ie met de trein gaat... Of in de buurt van zn werk wat rondjes fietsen want ja... hij moet ooit wel een keer vrij zijn...quote:Op woensdag 16 januari 2008 10:38 schreef Urquhart het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |