Kunnen ze daar nog onderuit dan?quote:Op maandag 4 februari 2008 14:56 schreef Tomatenboer het volgende:
vraagtekens te plaatsen bij de betrouwbaarheid van de bekentenis.
Als het aan Peter de Vries ligt niet. Mijn ervaring is dat als je een beetje overtuigd van jezelf overkomt bij P&W dat ze niet meer zo kritisch durven te zijn meestal.quote:
Als je nu Peter kan krijgen als gast zal je wel stom zijn om hem niet te nemen. (als je tenminste een beetje aan de kijkcijfers denkt, en dat doen P&W volgens mij wel).quote:Op maandag 4 februari 2008 15:13 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Als het aan Peter de Vries ligt niet. Mijn ervaring is dat als je een beetje overtuigd van jezelf overkomt bij P&W dat ze niet meer zo kritisch durven te zijn meestal.
Dat Peter de Vries mag komen trouwens nadat hij z'n programma afsloot met een sneer naar P&W.
Er gaan nogal wat zakken doorheen hè deze dagen?quote:Op maandag 4 februari 2008 15:26 schreef senesta het volgende:
* senesta gaat weer een zak popcorn halen
Ik denk eerder het omgekeerde na gisteravondquote:
Damn ik bellen.quote:Op maandag 4 februari 2008 14:51 schreef jdiezrequejo het volgende:
ok, gaan ze dan Joran weer bellen?
http://www.vkmag.com/magazine/comments/06_30662202/
*kuch*
Hij gaat 1x over en dan drukt iemand hem op voicemailquote:Op maandag 4 februari 2008 14:51 schreef jdiezrequejo het volgende:
ok, gaan ze dan Joran weer bellen?
http://www.vkmag.com/magazine/comments/06_30662202/
*kuch*
Jij bent me voor ,wilde ook een topic over openen.quote:Op maandag 4 februari 2008 14:50 schreef TNA het volgende:
Samen met zijn team. Nou, dat wilde ik even melden
Er zijn dan ook al zes topics geopend na dezequote:Op maandag 4 februari 2008 17:35 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jij bent me voor ,wilde ook een topic over openen.
Yep, bedoeld voor vliegtickets...quote:Op maandag 4 februari 2008 17:38 schreef schatje het volgende:
Joran bevestigde toch dat Paul & Witteman 5000 euro hebben betaald?
Dat die mensen niet snappen dat dergelijke acties dicht bij joran-achtige taferelen komt.quote:Op maandag 4 februari 2008 23:33 schreef gronk het volgende:
Wat ik in de zappservice voorbij zag komen: Klopt 't dat er een hele meute stond te wachten op een of andere johan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |