mwah, ik vindt je ook wel een grote attention whore, om het maar in je denkbeeld te houdenquote:Op maandag 4 februari 2008 14:31 schreef Chadi het volgende:
[..]
Het gaat e rniet om dat ze er slecht uit zag maar aandacht te kort kwam.
Ach, ik vind t alleen maar mooi. Ook zo'n shot dat ie een standupper doet en tijdens het praten zn zonnebril afdoet zijn briljante acties.quote:Op maandag 4 februari 2008 14:14 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Je bedoelt; "als Oprah het doet, waarom Peter dan niet?" of zo?
Omdat Peter R de Vries geen Oprah is en hij en zijn crew beter gewoon verborgen camera- en speurwerk kunnen blijven doen inplaats van de Oprah uit te hangen. Zonder dat laatste segment was het een hele goede uitzending geweest...
schrijf er een boek overquote:Op maandag 4 februari 2008 14:35 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
mwah, ik vindt je ook wel een grote attention whore, om het maar in je denkbeeld te houden
Ja... alcohol prikt natuurlijk totaal niet...quote:Op maandag 4 februari 2008 14:36 schreef Oksel het volgende:
Dat wijnglas incident; daar overdreef hij wel heel erg. Jammer hoor.
Het is en blijft natuurlijk SBS6 he!?quote:Op maandag 4 februari 2008 14:36 schreef Tennessee het volgende:
en ondertussen biggelen de tranen over haar wangen.... geef haar een zakdoekje, geef haar een zakdoekje hoor ik een stemmetje van binnen roepen... nee, we zetten er de close--up op, veel beter effect!
quote:Op maandag 4 februari 2008 14:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het is en blijft natuurlijk SBS6 he!?
Wees blij dat het programma niet 5x onderbroken werd door een SMS slet die ons vraagt: Wie denk JIJ dat Joran geholpen heeft? a Zijn vader? b; Zijn Oma of c; Zijn Swa... !?
Nee die tissues hadden een mooi plaatje gegevenquote:Op maandag 4 februari 2008 14:36 schreef Tennessee het volgende:
en ondertussen biggelen de tranen over haar wangen.... geef haar een zakdoekje, geef haar een zakdoekje hoor ik een stemmetje van binnen roepen... nee, we zetten er de close--up op, veel beter effect!
nog een keer... de eerste 1 uur en 45 minuten van het programma vond ik prima, typische Peter R. de Vries uitzending, meer hype dan inhoud, maar leuke televisie voor een commerciële zender. Het laatste kwartier, het segment met de moeder, vond ik walgelijk... En als ik iets walgelijk vind word ik niet blij omdat het misschien nóg walgelijker had gekund.quote:Op maandag 4 februari 2008 14:42 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Het is en blijft natuurlijk SBS6 he!?
Wees blij dat het programma niet 5x onderbroken werd door een SMS slet die ons vraagt: Wie denk JIJ dat Joran geholpen heeft? a Zijn vader? b; Zijn Oma of c; Zijn Swa... !?
Dat is denk ik wel samenvattend the main thing wat we aan dit alles hebben overgehoudenquote:Op maandag 4 februari 2008 14:50 schreef Yi-Long het volgende:
Tja, wat mij betreft had dat laatste gedeelte er ook niet bij gehoeven, maar goed, die keus hebben ze nu eenmaal gemaakt. ik kan me ook wel goed voorstellen dat Peter R. De Vries niet zelf op zoek gaat naar die Daury of naar die schoenen etc, om op die manier niet de zaak te beinvloeden...
Dat is de taak van de plaatselijke justitie.
Ach... we weten in ieder geval wat voor figuur die Joran nu is.
Commentaar van de moeder hoorde er wat mij betreft wél bij, maar niet op deze manier, die vond ik walgelijk.quote:Op maandag 4 februari 2008 14:50 schreef Yi-Long het volgende:
Tja, wat mij betreft had dat laatste gedeelte er ook niet bij gehoeven, maar goed, die keus hebben ze nu eenmaal gemaakt. ik kan me ook wel goed voorstellen dat Peter R. De Vries niet zelf op zoek gaat naar die Daury of naar die schoenen etc, om op die manier niet de zaak te beinvloeden...
Dat is de taak van de plaatselijke justitie.
Ach... we weten in ieder geval wat voor figuur die Joran nu is.
wat suf van mij, dat ik helemaal vergeten ben astrologie in mijn betoog te betrekken!quote:Op maandag 4 februari 2008 17:40 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Tja, Peter R. de Vries is een Scorpio. Die bijt zich vast, en trekt zich niks aan van de omgeving. Een echte scorpio, die alles aan het uitzoeken is. Een echte scorpio.
Omdat we het hebben over Peter R. de Vries en zijn programma en niet over Char, het medium of de astrologen-hotline...quote:
Overtuig mij dan maar eens van het feit dat dit gisteren totaal geen "objectieve" uitzending was.quote:Op maandag 4 februari 2008 17:44 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
Hoezo
Check z'n geboortedatum en z'n ogen maar. Dát zijn echte schorpioenogen. Die herken je zo, als je ervaring hebt met Schorpioen. Dat intense blik van de doortastendheid.
Als Pauw en Witteman al ¤5000 betalen aan de vdSlootfamilie voor een kort gesprekje, wat denk je dat je dan niet van Larry King of Oprah kan krijgen, of voor de DVD en/of het boek, om maar te zwijgen over wat ABC zal betalen voor de uitzendrechten... Miljoenen is misschien een beetje overdreven maar niet veel ben ik bang...quote:Op maandag 4 februari 2008 17:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Mensen die denken dat Peter R. de Vries hier miljoenen voor krijgt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |