Ik zeg ook dat wat Joran en Peter hebben gedaan heel andere dingen zijn, maar ik vind ze allebei walgelijk. Niét de verborgen camera en zo, dat vind ik prima, maar het laatste stukje van het programma, waar hij probeert alles nog even wat vetter te maken door die moeder op zo'n manier te misbruiken, dat vind ik dus óók walgelijk.quote:Op maandag 4 februari 2008 14:06 schreef beantherio het volgende:
Het een verhoudt zich niet tot het ander. Klagen over Peter R. de Vries is in dit geval hetzelfde als zeggen dat "oorlog vreselijk is, maar dat een zere vinger ook heel erg is". Zolang ie dit soort dingen aan de kaak steld mag de Vries van mij doen wat ie wil. De precieze vorm van het programma boeit me dan een stuk minder.
Je bedoelt; "als Oprah het doet, waarom Peter dan niet?" of zo?quote:Op maandag 4 februari 2008 14:07 schreef Flawless2006 het volgende:
Die scene is in het nuchtere NL misschien 'not done' maar commercieel gezien is dat in America briljante TV.
Groot denken he
Dat is ook walgelijk. Maar zoals gezegd: het verhoud zich niet tot datgene dat ie aan de kaak steld. De reacties van "Peter R. de Vries is zelf een schoft" komen daardoor een beetje raar over.quote:Op maandag 4 februari 2008 14:10 schreef Tennessee het volgende:
[..]
Ik zeg ook dat wat Joran en Peter hebben gedaan heel andere dingen zijn, maar ik vind ze allebei walgelijk. Niét de verborgen camera en zo, dat vind ik prima, maar het laatste stukje van het programma, waar hij probeert alles nog even wat vetter te maken door die moeder op zo'n manier te misbruiken, dat vind ik dus óók walgelijk.
Dat het niet in verhouding staat betekend niet automatisch dat je het dan maar moet doenquote:Op maandag 4 februari 2008 14:06 schreef beantherio het volgende:
Het een verhoudt zich niet tot het ander. Klagen over Peter R. de Vries is in dit geval hetzelfde als zeggen dat "oorlog vreselijk is, maar dat een zere vinger ook heel erg is". Zolang ie dit soort dingen aan de kaak steld mag de Vries van mij doen wat ie wil. De precieze vorm van het programma boeit me dan een stuk minder.
Nou, als het waar is wat Joran zei, dan heeft hij half in paniek/half in een of andere macho-manie een stervend meisje dat hem vertrouwde medische hulp ontzegd en het lichaam in zee gedumpt, levend of dood. Dat is superwalgelijk. Waar het me vooral om ging was zijn uitspraak dat hij dit nu zou kunnen misbruiken om geld mee te "verdienen" door boekverkoop/schadeclaims.quote:Op maandag 4 februari 2008 14:14 schreef beantherio het volgende:
[..]
Dat is ook walgelijk. Maar zoals gezegd: het verhoud zich niet tot datgene dat ie aan de kaak steld. De reacties van "Peter R. de Vries is zelf een schoft" komen daardoor een beetje raar over.
Die moeder lijkt net of ze munchhauser by proxy onder der leden heeft.. de tering wat een ziek geval .quote:Op maandag 4 februari 2008 14:26 schreef Yi-Long het volgende:
Hoe had Peter R de Vries het dan aan die moeder moeten vertellen en laten zien?
En het is toch ook logisch dat ie de reactie van die moeder filmt, om te laten zien a; de impact van zo'n misdaad en onzekerheid op de moeder, en b; er waren nog mensen die dachten dat de moeder er zelf iets mee te maken had...
Bij dit soort programma's zul je altijd denken dat de misdaadverslaggever het doet voor zijn eigen ego, omdat hij trots is dat hij een zaak heeft opgelost. Maar volgens mij mag je daar best terecht trots op zijn.
Dat is toch zijn werkquote:Op maandag 4 februari 2008 14:26 schreef Noin het volgende:
Kijk.... als PRdV nou geen miljoenen zou opstrijken voor dit hele verhaal en alles uit de goedheid van zijn hart zou doen zou ik het een toffe peer vinden.
Maar feit is dat die man hier gewoon mil-joe-nen aan het verdienen is over de rug/lijk van anderen.
En daar kloptgewoon iets niet en vind ik jammer.
quote:Op maandag 4 februari 2008 14:28 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die moeder lijkt net of ze munchhauser by proxy onder der leden heeft.. de tering wat een ziek geval .
je begrijpt niet wat ik bedoel... het gaat me om de manier waarop. dat hij het programma heeft gemaakt, prima... het programma op zich, óók prima... dat laatste segment met die moeder, walgelijk! Natuurlijk hoort er een reactie van de moeder bij, maar de manier waarop ze dat laatste segment hebben gemaakt, gemonteerd en uitgezonden vind ik walgelijk!quote:Op maandag 4 februari 2008 14:26 schreef Yi-Long het volgende:
Hoe had Peter R de Vries het dan aan die moeder moeten vertellen en laten zien?
En het is toch ook logisch dat ie de reactie van die moeder filmt, om te laten zien a; de impact van zo'n misdaad en onzekerheid op de moeder, en b; er waren nog mensen die dachten dat de moeder er zelf iets mee te maken had...
Bij dit soort programma's zul je altijd denken dat de misdaadverslaggever het doet voor zijn eigen ego, omdat hij trots is dat hij een zaak heeft opgelost. Maar volgens mij mag je daar best terecht trots op zijn.
Het gaat e rniet om dat ze er slecht uit zag maar aandacht te kort kwam.quote:Op maandag 4 februari 2008 14:30 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het zal je maar verteld worden dat je kind zo aan haar einde is gekomen. Gek he, dat ze er slecht uit ziet.
Lijkt mij sterk, maar da's je meningquote:Op maandag 4 februari 2008 14:26 schreef Noin het volgende:
Kijk.... als PRdV nou geen miljoenen zou opstrijken voor dit hele verhaal en alles uit de goedheid van zijn hart zou doen zou ik het een toffe peer vinden.
Maar feit is dat die man hier gewoon mil-joe-nen aan het verdienen is over de rug/lijk van anderen.
En daar kloptgewoon iets niet en vind ik jammer.
als ze dat onder de leden zou hebben zou zij er prima uitzien hoor. haar "near and dear" echter......quote:Op maandag 4 februari 2008 14:28 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die moeder lijkt net of ze munchhauser by proxy onder der leden heeft.. de tering wat een ziek geval .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |