Ja idd, daar zat ik ook aan te denken. Niet dat tie letterlijk Daury is, maar dat hij die gene is die het lichaam via het bootje in het water heeft geflikkerd. Die Pa weet er gewoon meer van,quote:Op maandag 4 februari 2008 14:15 schreef Urquhart het volgende:
Die pa is gewoon Daury
Ongetwijfeld...quote:Op maandag 4 februari 2008 16:05 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja idd, daar zat ik ook aan te denken. Niet dat tie letterlijk Daury is, maar dat hij die gene is die het lichaam via het bootje in het water heeft geflikkerd. Die Pa weet er gewoon meer van,
Voor iedereen die de gebeurtenissen van de eerste dagen in chronologische volgorde nog eens na willen lezen (inclusief bovenstaande quote) zie:quote:Op maandag 4 februari 2008 13:31 schreef crohntje het volgende:
[...]
8:37 pm: Paul google image searches for "alcohol", "beer" and "drugs". Visits sites containing information on alcohol and drugs, the dangers of these for young people, and a lawyer's office. The sites are visited only briefly (CRD).
Dus dit bewijst dat pa er wel degelijk meer van af wist. Waarom zou hij anders hier op googlen?
Zijn das zag er ook heel erg verdacht uitquote:Op maandag 4 februari 2008 18:12 schreef Sharapova het volgende:
die gast moet gewoon verdacht zijn. alleen dat hoofd al, er straalt echt zoiets vanaf, zo'n 'air' die joran zelf ook heeft. zo van: zie mij eens schuldig zijn en jullie kunnen het toch niet bewijzen
Begint hier een beetje "Wie is de mol?-achtig" te worden.quote:Op maandag 4 februari 2008 18:18 schreef DANILXL het volgende:
Daddy + Paul > Daury
dd au > ur
dadu > ur
you are dadu/duda
is dit een surinaams woord?
Alsof hij even in een seconde een paar woorden helemaal logisch gaat mixen omdat een vriend van hem vraagt wie hem heeft geholpen.quote:Op maandag 4 februari 2008 18:18 schreef DANILXL het volgende:
Daddy + Paul > Daury
dd au > ur
dadu > ur
you are dadu/duda
is dit een surinaams woord?
ach ik verveelde me hehequote:Op maandag 4 februari 2008 18:24 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Alsof hij even in een seconde een paar woorden helemaal logisch gaat mixen omdat een vriend van hem vraagt wie hem heeft geholpen.Hij moest gewoon snel een naam zeggen van iemand die hij kent.
Wie weet, voorlopig is er geen enkel bewijs.quote:Op maandag 4 februari 2008 18:41 schreef Dizle het volgende:
Ze vader is geen heilig boontje volgens mij ,en hij heeft er zeker wat mee te maken.
Hij is zelf rechter/advocaat beetje geld en connecties doet wonderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |