7 gangen toch??quote:Op maandag 4 februari 2008 19:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit was de 3e gang, hoe lang gaat dit diner duren?
Toch hoop ik wel voor Amanda dat ze op dr jaardag komt. Tis zo sneu anders!quote:Op maandag 4 februari 2008 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
en ziet ze er ongeveer zo uit!
[ afbeelding ]
Alleen op Maandag?quote:Op maandag 4 februari 2008 20:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
7 gangen toch??
Doe ik ook altijd op een doordeweekse maandagavond joh
quote:Op maandag 4 februari 2008 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
en ziet ze er ongeveer zo uit!
[ afbeelding ]
Waar gaan ze heen?quote:Op maandag 4 februari 2008 19:55 schreef Dark het volgende:
Morgen gaat iedereen weg!
Ze zijn allemaal blij!
*duikt nu in de kookboeken*quote:Op maandag 4 februari 2008 20:08 schreef Leandra het volgende:
7 gangen toch??
Doe ik ook altijd op een doordeweekse maandagavond joh
Dat is een ver(r)assing....spannend hè? Heerlijk, morgen een streamloze dag.quote:
quote:Op maandag 4 februari 2008 20:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Op maandag komt er bij mij een kok langs![]()
Saaie bende op de streams
Wou net zeggen!quote:Op maandag 4 februari 2008 20:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet als ik zelf niet kook natuurlijk
Nou moe, ik heb dagen geen tijd gehad om te streamen, gaan ze morgen weg!quote:Op maandag 4 februari 2008 20:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is een ver(r)assing....spannend hè? Heerlijk, morgen een streamloze dag.
Ruudjequote:Op maandag 4 februari 2008 20:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar de klootzak komt hier nooit naar binnen![]()
OT. Heb je teruggelezen Ruudje? Meer dan 7 miljoen kijkers gisteravond.quote:Op maandag 4 februari 2008 20:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
Bij mij ook, maar de klootzak komt hier nooit naar binnen![]()
Hedda als gastspelerquote:Op maandag 4 februari 2008 20:24 schreef Desii het volgende:
Amanda: zullen we Hedda als butler aannemen
Huub: dat zal Hedda nooit doen; als ik haar dan wat vraag, krijg ik drie draaien om mijn oren (lachenderwijs)
Nou, die kok die bij mij altijd langskomt natuurlijkquote:Op maandag 4 februari 2008 20:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
RuudjeWelke klootzak?
Ze fantaseren er op los wie er als butler kan fungeren; Sylvia, Hedda etc.
Nu oppert Jaap zelfs om Mike als butler stage te laten lopen
Gelukkigquote:Op maandag 4 februari 2008 20:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou, die kok die bij mij altijd langskomt natuurlijk![]()
![]()
quote:Op maandag 4 februari 2008 20:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
OT. Heb je teruggelezen Ruudje? Meer dan 7 miljoen kijkers gisteravond.
Dat is zieligquote:Op maandag 4 februari 2008 20:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Huub pakt Mike even aan op zijn schijnheiligheid
echt niet...... het werd tijdquote:
Dat was tegen de hond, toevallig.quote:Op maandag 4 februari 2008 20:43 schreef riri het volgende:
daar gaan weer aantal procenten van Huub bij de volgende popupoll
Huub tegen Mikey:...ga uit mijn buurt hond
dat was tegen dilanaquote:Op maandag 4 februari 2008 20:43 schreef riri het volgende:
daar gaan weer aantal procenten van Huub bij de volgende popupoll
Huub tegen Mikey:...ga uit mijn buurt hond
Brian zegt het wel goed (dat ik dat nog zou zeggen)...Huub zegt het even iets anders..quote:Op maandag 4 februari 2008 20:41 schreef beequeen het volgende:
Mikey is niet zielig, punt. Hij begint nu ook al te dreigen richting Huub, fijne gast.
[ afbeelding ]
Joran van der Sloot heeft niet bekendquote:Op maandag 4 februari 2008 20:46 schreef beequeen het volgende:
Oooooh, als Brian met Mikey praat is het een constructief gesprek dit itt Huub.
Brian ging zo tegen Mikey tekeer dat hij het hok uit wilde lopen, duh.
Wat zei Brian dan om Mikey te steunen? Dat is me even ontgaan.quote:Op maandag 4 februari 2008 20:45 schreef coldstar het volgende:
Eindeijk Brain die het eens op neemt voor Mickey....
Wat gaat jou dat nou aan wat iemand al dan niet doet.....we reageren hier op de streams en niet op de man toch?quote:
toch heeft Brian daar wel een puntquote:Op maandag 4 februari 2008 20:46 schreef beequeen het volgende:
Oooooh, als Brian met Mikey praat is het een constructief gesprek dit itt Huub.
Brian ging zo tegen Mikey tekeer dat hij het hok uit wilde lopen, duh.
Is dat zo?quote:Op maandag 4 februari 2008 20:50 schreef tipsch het volgende:
Joran van der Sloot heeft niet bekend
Is het nog even ruk op de streams?
Jawel, daar kick ik op.quote:Op maandag 4 februari 2008 20:53 schreef coldstar het volgende:
[..]
Wat gaat jou dat nou aan wat iemand al dan niet doet.....we reageren hier op de streams en niet op de man toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |