quote:Op maandag 4 februari 2008 15:15 schreef Desii het volgende:
[..]
weut ik veul........ hij zat bij de caps van de ontharingen.... zag er wel luguber uit... zodoende zodus, heb ik hem maar in de OP gezet
Dat is aardig van ze, idd mentor Brian doet het alleen voor de show, ik zie hem nog geen geld geven.quote:Op maandag 4 februari 2008 16:00 schreef beequeen het volgende:
Huub wil de opbrengst van een avondje optreden samen met Jaap aan Mikey geven, dit voor een eventuele nieuwe start. Dit heb ik Mentor Brian nog nooit horen zeggen.
En voor de sceptici.......het idee ontstond heel spontaan, niet ingegeven door achter imo.
Zo ken ik Huub weer.quote:Op maandag 4 februari 2008 16:08 schreef Disana het volgende:
Palma en Amanda zijn geen meisjes uit de provincie, die zijn geboren met een strontemmer in hun smoel. Zegt Huub.
Volgens mij ergert Huub zich nu al groen en geel aan precies datgene dat de anderen Claire verwijten: ze laat niets zien en pikt alles op dezelfde manier.quote:Op maandag 4 februari 2008 16:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik heb toch het idee, dat Huub zich erg loopt in te houden in zijn
reacties naar Claire toe. Dat was ten tijde van Lieke wel anders ....
Dat denk ik ook, maar ik vind dat hij zich daar niet hard genoeg over uitspreekt tegen haar.quote:Op maandag 4 februari 2008 16:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij ergert Huub zich nu al groen en geel aan precies datgene dat de anderen
Claire verwijten: ze laat niets zien en pikt alles op dezelfde manier.
Ik denk niet dat hij zich nog veel langer in zal kunnen houden hoor... als de ergernis eenmaal is geborenquote:Op maandag 4 februari 2008 16:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar ik vind dat hij zich daar niet hard genoeg over uitspreekt tegen haar.
Dat weet ik wel zeker maar wat er niet inzit komt er never nooit uit. Hij haalt Syl er nu bij en we weten hoe dat afgelopen is.quote:Op maandag 4 februari 2008 16:10 schreef Disana het volgende:
Volgens mij ergert Huub zich nu al groen en geel aan precies datgene dat de anderen Claire verwijten: ze laat niets zien en pikt alles op dezelfde manier.
Met een half oor.quote:Op maandag 4 februari 2008 16:14 schreef beequeen het volgende:
Volgt iemand Brian, Ton en Mikey?
Denk ik niet. Huub ergert zich doodquote:Op maandag 4 februari 2008 16:17 schreef Jewscky1 het volgende:
Huub en Clair,denken ook dat ze NU TV maken.
quote:Op maandag 4 februari 2008 16:17 schreef Jewscky1 het volgende:
Huub en Clair,denken ook dat ze NU![]()
![]()
TV maken.
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |