7 gangen toch??quote:Op maandag 4 februari 2008 19:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit was de 3e gang, hoe lang gaat dit diner duren?
Toch hoop ik wel voor Amanda dat ze op dr jaardag komt. Tis zo sneu anders!quote:Op maandag 4 februari 2008 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
en ziet ze er ongeveer zo uit!
[ afbeelding ]
Alleen op Maandag?quote:Op maandag 4 februari 2008 20:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
7 gangen toch??
Doe ik ook altijd op een doordeweekse maandagavond joh
quote:Op maandag 4 februari 2008 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
en ziet ze er ongeveer zo uit!
[ afbeelding ]
Waar gaan ze heen?quote:Op maandag 4 februari 2008 19:55 schreef Dark het volgende:
Morgen gaat iedereen weg!
Ze zijn allemaal blij!
*duikt nu in de kookboeken*quote:Op maandag 4 februari 2008 20:08 schreef Leandra het volgende:
7 gangen toch??
Doe ik ook altijd op een doordeweekse maandagavond joh
Dat is een ver(r)assing....spannend hè? Heerlijk, morgen een streamloze dag.quote:
quote:Op maandag 4 februari 2008 20:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Op maandag komt er bij mij een kok langs![]()
Saaie bende op de streams
Wou net zeggen!quote:Op maandag 4 februari 2008 20:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet als ik zelf niet kook natuurlijk
Nou moe, ik heb dagen geen tijd gehad om te streamen, gaan ze morgen weg!quote:Op maandag 4 februari 2008 20:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is een ver(r)assing....spannend hè? Heerlijk, morgen een streamloze dag.
Ruudjequote:Op maandag 4 februari 2008 20:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bij mij ook, maar de klootzak komt hier nooit naar binnen![]()
OT. Heb je teruggelezen Ruudje? Meer dan 7 miljoen kijkers gisteravond.quote:Op maandag 4 februari 2008 20:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
Bij mij ook, maar de klootzak komt hier nooit naar binnen![]()
Hedda als gastspelerquote:Op maandag 4 februari 2008 20:24 schreef Desii het volgende:
Amanda: zullen we Hedda als butler aannemen
Huub: dat zal Hedda nooit doen; als ik haar dan wat vraag, krijg ik drie draaien om mijn oren (lachenderwijs)
Nou, die kok die bij mij altijd langskomt natuurlijkquote:Op maandag 4 februari 2008 20:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
RuudjeWelke klootzak?
Ze fantaseren er op los wie er als butler kan fungeren; Sylvia, Hedda etc.
Nu oppert Jaap zelfs om Mike als butler stage te laten lopen
Gelukkigquote:Op maandag 4 februari 2008 20:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nou, die kok die bij mij altijd langskomt natuurlijk![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |