abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56523033
Ik ben benieuwd naar jullie meningen hoe dit mogelijk verder zal gaan in deze zaak.

- Zal Joran vanavond in P&W verschijnen of hun te woord staan zoals hij afgelopen week
beloofd had?
- Zal OM Aruba meer kunnen vinden n.a.v. van de uitzending van gisteren (o.a. de schoenen)?
- Zal er ooit iemand komen met een betekenis die ook meer van de zaak afweet dan alleen Joran?
(er moeten meer mensen weten wat er is gebeurt, dat is duidelijk)
- Zal opnieuw de oceaanbodem worden afgezocht naar overblijfselen?
(het is zelfs ook nog steeds niet 100% zeker dat Natalee overleden is)

Kortom post hier je speculaties over hoe jij denk dat er verders in deze zaak nog zou
kunnen gebeuren aan nieuwe eventuele ontwikkelingen.

0101101011101011101011010101011101
  maandag 4 februari 2008 @ 11:56:48 #2
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_56523144
Ik denk dat Peter of er een week zelf met de schoenen komt aanzetten Misschien wel bij Oprah

Zo van: Hellow Oprah, have i got a suprize for you!
pi_56523151
hij gaat gewoon vrijuit, te weinig bewijs. maar goed, dankzij zn interesse in het criminele wereldje en zn voorliefde voor makkelijk geld, is het een kwestie van tijd voordat hij voor iets anders de bak in draait of wellicht geliquideert wordt.

volgens mij is ie zo schuldig als wat. misschien niet aan moord, maar wel een het laten verdwijnen van een lijk of wellicht dood door schuld/doodslag. vies mannetje vind ik het
  maandag 4 februari 2008 @ 11:58:22 #4
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_56523174
Natalee is op het moment dat ze het water raakte bij haar positieven gekomen. Toen is ze na 5 uur in het water te hebben gedreven op een eiland aangespoelt. Daar ontmoette ze mensen die onderdeel uitmaakten van een complot om de wereld te domineren. Binnenkort horen we daar meer over.

pi_56523191
Hij is Schizofreen.
pi_56523201
quote:
Op maandag 4 februari 2008 11:58 schreef Buschetta het volgende:
Natalee is op het moment dat ze het water raakte bij haar positieven gekomen. Toen is ze na 5 uur in het water te hebben gedreven op een eiland aangespoelt. Daar ontmoette ze mensen die onderdeel uitmaakten van een complot om de wereld te domineren. Binnenkort horen we daar meer over.

downloaden gelukt?
pi_56523212
Poep, plas, alles blijft zoals het was.
pi_56523239
Ik denk dat vandaag of morgen Joran met Patrick op video verschijnen waarop ze vertellen dat ze peter een lesje wilden leren en hierdoor dit in scene hebben gezet.
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_56523251
Ik denk ik in 1e instantie nieuwsgierig ben of Paul&Witteman iets te melden zullen hebben
vanavond in hun uitzending en/of Joran erin zal komen.

Word weer tot vanavond wachten dus.
0101101011101011101011010101011101
pi_56523383
De haaien daar in de zee zullen hun honger naar breezersletten vlees moeten stillen, ik denk dat er meer aanvallen komen op blonde nitwitten
pi_56523584
Ik vrees dat hij wel schuldig is aan moord maar het zelf niet wist. Vermoedelijk heeft hij nog achtergehouden dat hij haar een partydrug gevoederd heeft. De enige logische reden waarom hij geen ambulance gebeld heeft met een mobiele telefoon die hij nb bij zich had. Hij was direct van plan haar te dumpen, anders bel je niet via een betaaltelefoon.
Grote kans dat ze levend en wel in zee is gegooid. Hoe ironisch dat ze zei dat ze haaien wilde zien.

En ws komt hij ermee weg. Maar dan ? Wat voor leven kan Joran nog hebben op deze planeet. De zaak heeft internationale aandacht gekregen. Een vrouw vinden ? Welke potentiele schoonvader is blij met hem ? Daten ? He meisje, zullen we gezellig naar het strand gaan voor een boottochtje ? Ik denk het niet. Werk vinden ? Laat me niet lachen.

Het is nog een raadsel waarom die schoenen moesten verdwijnen maar het geeft des te meer aan dat Joran nog niet uitgepraat was.

Misschien komt de redding nu van de suri-broertjes of van degene die op die boot zat want de Daury die ze nu gesproken hebben kan op basis van leeftijd en afkomt niet de man zijn over wie Joran sprak.

Hopelijk eindigt dit met een Peter R de Vries die als wraak voor het glas wij een pot vaseline tegen de kont van Joran gooit, net voor ze hem opsluiten.
pi_56523641
Ik vind als zijn vader slim is moet hij zeker stoppen met het aanvragen van de schadeclaim en moet de winst van het boek die Joran geschreven heeft naar het eiland gaan die door hem en zijn leugens een enorme schade geleden heeft .

Zoals Joran zelf gezegd heeft: Dat hij door dit hele gedoe er uiteindelijk heet meest ermee opgeschoten is.

Joran is krankzinnig en gestoord.Rijp voor de gesloten afdeling
  maandag 4 februari 2008 @ 12:26:14 #13
9039 GateWayX
Divide by Zero
pi_56523698
quote:
Op maandag 4 februari 2008 12:19 schreef kilrathi het volgende:
Hopelijk eindigt dit met een Peter R de Vries die als wraak voor het glas wij een pot vaseline tegen de kont van Joran gooit, net voor ze hem opsluiten.
pi_56523754
Die gozer met wietkwekerij zal wel een bezoekje van de pliesie krijgen. Beetje dom om dat op nationale televisie te zeggen.
  maandag 4 februari 2008 @ 12:31:51 #15
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_56523792
quote:
Op maandag 4 februari 2008 12:29 schreef schatje het volgende:
Die gozer met wietkwekerij zal wel een bezoekje van de pliesie krijgen. Beetje dom om dat op nationale televisie te zeggen.

OMG

Jij hebt het helemaal niet gezien he, sterker nog, dit is de eerste keer in 5 dagen tijd dat jij inlogt.

Geef maar toe
  maandag 4 februari 2008 @ 12:35:07 #16
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_56523848
quote:
Dit is een grap?:D

Goeie!
pi_56524294
quote:
Heeft hij ook niet.Was een lokkertje om met Joran in contact te komen.
Om zich voor te doen als een persoon die lak heeft aan pliesie.
Daardoor keek Joran ook zo tegen hem op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')