En 4 keer geelquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:49 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Doet van Nistelrooy goed, gewoon 2x rood krijgen
Staat er nog steeds opquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:54 schreef F1Bas het volgende:
Van teletekst:
Inter wind Italiaanse Super Cup.. 838
- in die situatie niet meerquote:Op maandag 25 augustus 2008 01:35 schreef WeebI het volgende:
[ afbeelding ]
En nog een
- In alinea 3: Real moest helemaal niet met twee goals verschil winnen; 2-1 was voldoende geweest.
- In alinea 6: Als Valencia er twee had gemaakt was het 4-3 geworden en hadden ze de Copa dus gewoon gewonnen.
In 1998 won Mallorca de Supercopa nadat het thuis met 1-0 won van Barcelona en uit met 2-1 had verloren.quote:Op maandag 25 augustus 2008 01:37 schreef Emimich het volgende:
[..]
- in die situatie niet meer
- weet je zeker dat uitgoals tellen in de supercup?
De laatste alinea klopt gewoon hoor. Ze beschrijven de 4-1 voorsprong van Real wat betekent dat Valencia nog 2x moet scoren om 4-3 te maken en zo op uitdoelpunten te winnen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 01:35 schreef WeebI het volgende:
[ afbeelding ]
En nog een
- In alinea 3: Real moest helemaal niet met twee goals verschil winnen; 2-1 was voldoende geweest.
- In alinea 6: Als Valencia er twee had gemaakt was het 4-3 geworden en hadden ze de Copa dus gewoon gewonnen.
Ja, maar in het stukje hebben ze het over de verlenging halen door 2 goals te makenquote:Op maandag 25 augustus 2008 02:27 schreef Prik0 het volgende:
[..]
De laatste alinea klopt gewoon hoor. Ze beschrijven de 4-1 voorsprong van Real wat betekent dat Valencia nog 2x moet scoren om 4-3 te maken en zo op uitdoelpunten te winnen.
Ja dat snap ik. Maar dat staat er nietquote:Op maandag 25 augustus 2008 02:27 schreef Prik0 het volgende:
Ze beschrijven de 4-1 voorsprong van Real wat betekent dat Valencia nog 2x moet scoren om 4-3 te maken en zo op uitdoelpunten te winnen.
Ik geef het op, wat is de foutquote:
Ik weet niet eens wat Team VVCS is. Ik dacht één of andere rubriek ofzo.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:13 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Wat heeft Team VVCS met WBA en Valero te maken.
Team VVCS is een team bestaande uit profvoetballers zonder contract die graag prof willen blijven en zo samen spelen in de zomer tegen andere teams met profvoetballers zonder contract om zo scouts te imponeren en alsnog een contract te krijgen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:19 schreef WeebI het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat Team VVCS is. Ik dacht één of andere rubriek ofzo.
quote:De overschrijvingsdeadline voor het betaald voetbal sluit dit jaar op maandag 1 augustus 2008 om 24.00 uur. In navolging van buitenlandse bonden heeft de KNVB besloten om de deadline een dag te verschuiven. Dit meldt de website van de VVCS.
Verschrikkelijk simpel allemaal.quote:
Kop van het artikel is nog steeds: "Tranferdeadline verschoven"quote:
Wehehe die van jullie wil Heerkes er ook wel bijhebben denk ikquote:Op maandag 25 augustus 2008 16:09 schreef Lamzak_ het volgende:
http://www.voetbalprimeur(...)raag_bij_hebben.html
Dit lijkt natuurlijk helemaal nergens op..
Het lijkt op het eerste gezicht wel een rubriek. 'Team VVCS' als in transfernieuws. Ik weet het verder ook niet, en een beetje vaag zou het wel zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:13 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Wat heeft Team VVCS met WBA en Valero te maken.
Vereniging van Contractspelersquote:Op maandag 25 augustus 2008 14:24 schreef Silenus het volgende:
VVCS is de Verenigde nogiets voor Contract Spelers
Macedonië of Nigeria... klein verschil.quote:Sno liep in de eerste wedstrijd op de Spelen tegen Macedonië tegen een rode kaart aan...
Vervalsing!!quote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:18 schreef Maravilla het volgende:
[ afbeelding ]
De eredivisie is enigszins uitgebreid op de site van VI.
Ik zie het ook met dubbele logo's hoorquote:
Bedoelde meer competitie vervalsingquote:Op woensdag 27 augustus 2008 14:24 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik zie het ook met dubbele logo's hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |