quote:Op zondag 11 mei 2008 21:48 schreef RayMania het volgende:
VP verdient bijna een eigen blundertopic.
Het is Marcquote:Op zondag 11 mei 2008 23:08 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Mark Overmars had in de zomer die site nog overgenomen om uiteindelijk de grootste voetbalsite van Nederland te worden.
Obodai komt volgens mij nog steeds uit Ghana!quote:Onderzoek KNVB naar gedrag fans ADO
Geschreven op maandag, 12 mei om 23:03
De kans is groot dat de KNVB een onderzoek gaat instellen naar het gedrag van de supporters van ADO Den Haag en speler Lex Immers. Dat heeft een woordvoerder van de voetbalbond maandag aan het Algemeen Dagblad bevestigd. Na afloop van de eerste ontmoeting van het beslissende tweeluik om promotie bij ADO Den Haag beklaagde RKC Waalwijk zich over oerwoudgeluiden en racistische uitlatingen aan het adres van de donkere spelers. RKC-middenvelder Anthony Obodai beklaagde zich over tegenstander Immers. "Hij maakte mij uit voor kankeraap en had het over mijn kankermoeder."
RKC-trainer Zeljko Petrovic stond de Nigeriaan bij. "Er waren oerwoudgeluiden. Vanaf de eretribune nog wel”, benadrukte de Montenegrijn. "Heel kwalijk. Zeker voor een fantastische club als ADO Den Haag die in mijn ogen in de eredivisie thuishoort. Ik stoor mij eraan als het publiek ‘oe, oe’ roept als donkere spelers aan de bal zijn. Het is jammer dat het op die manier verpest wordt. Ik voel me ook een beetje Hagenees."
ADO-trainer Wiljan Vloet reageerde laconiek op het incident. "Ik heb niets gehoord, maar ik was als eerste binnen. Ik ben niet zo met het publiek bezig. Ik heb de afgelopen jaren meerdere interviews gelezen van Obodai en heb hem daarin zelden op de waarheid kunnen betrappen.”
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=59915quote:De toekomst van Gonzalo García-García ligt mogelijk in Arnhem. De Spaanse spelmaker ziet een transfer naar Vitesse zeker zitten, maar laat de transfer aan de clubs over. De Uruguyaan werd afgelopen seizoen door SC Heerenveen verhuurd aan Heracles Almelo.
Niet echt een dikke blunder, maar dit geldt natuurlijk net zo goed voor ADO Den Haag.quote:In Waalwijk kan de thuisploeg promotie naar de Eredivisie afdwingen. Door het 1-1 gelijkspel uit het heenduel heeft de ploeg van trainer Zeljko Petrovic genoeg aan elke overwinning.
Mooi dat juist alle 3 de clubs niet door Canterbury worden gesponsord.quote:AZ kleedt zich in rugbymerk
Uitgegeven: 26 mei 2008 13:57
Laatst gewijzigd: 26 mei 2008 13:57
ALKMAAR - AZ heeft een driejarig contract afgesloten met het sportkledingmerk Canterbury of New Zealand. Het bedrijf is de grootste leverancier van rugbykleding en verzorgt vanaf komend seizoen ook de tenues in Alkmaar.
Canterbury levert ook aan AC Milan, Wigan Athletic en AS Monaco. AZ is de eerste Nederlandse voetbalclub in hun bestand.
(c)ANP
quote:Op zondag 25 mei 2008 15:26 schreef DrDentz het volgende:
Nieuwe headline op Voetbalprimeur:
[ afbeelding ]
Canterbury is niet de shirtsponsor nee, maar ze leveren de 'onder shirts' voor die clubs.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:04 schreef sjimz het volgende:
http://www.soccernews.nl/news/46562
http://www.nusport.nl/200(...)dt-zich-in-rugbymerk
[..]
Mooi dat juist alle 3 de clubs niet door Canterbury worden gesponsord.
Het is misschien toch een beetje eng als je naar je onderkomen gaat en blijkt dat daar net de bliksem is ingeslagen. Is niet echt fijn (flink geschrokken lijkt me overdreven, maar echt chill lijkt het me ook niet)quote:Op zondag 1 juni 2008 12:51 schreef Eilanden het volgende:
Van Soccernews.nl:
De spelers van het Nederlands Elftal zullen zaterdagmiddag flink geschrokken zijn. Een halfuur voor de middagtraining, in het hotel in Hoenderloo, sloeg de bliksem in de bliksemafleider van het centrale gebouw van het spelershotel. Op dat moment waren er geen internationals aanwezig.
En heel veel tikfouten. Echt ongelooflijk hoeveel tikfouten ze maken de laatste maanden.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:33 schreef borisz het volgende:
De VI van deze week. Ze hadden het logo van Telstar en Top Oss omgedraaid
Ja, viel mij ook al op, erg slordig. Doen ze niet aan spellingscontrole ofzoquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:17 schreef -J-D- het volgende:
[..]
En heel veel tikfouten. Echt ongelooflijk hoeveel tikfouten ze maken de laatste maanden.
Same here. De laatste weken is het echt opvallend.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:19 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ja, viel mij ook al op, erg slordig. Doen ze niet aan spellingscontrole ofzo
quote:Home / EK Nieuws
Terim: 'We incasseerden een onnodige treffer'
08/06/2008 09:08
De Turkse bondscoach Fatih Terim repte over geblesseerde verdedigers en concentratieproblemen als oorzaak van de 2-0 nederlaag. Maar hij roemde ook de 'wereldklasse' van Portugal.
'In de eerste helft kwamen de backs José Bosingwa en Paulo Ferreira op over de flanken. Ik moest wat wijzigingen doorvoeren', verklaarde Terim na afloop. 'Door het middenveld te versterken wilde ik Hamit Altintop en Emre Belözoglu beschermen. We kregen ook wat meer controle en deden het goed in balbezit, toen we juist op dat moment de eerste goal tegen kregen.'
'We incasseerden een onnodige treffer', aldus de Turkse coach. 'We kampten met geblesseerde verdedigers - Servet Cetin kon nog lopen maar was geblesseerd - en er was een concentratieprobleem. De tegengoal was ongelukkig. We verloren de bal en het was raak aan onze kant.'
'Er waren dingen in ons spel die ik goed vond, maar we kunnen ons op andere gebieden verbeteren', aldus Terim. 'We hadden wat openingen die tot een doelpunt hadden kunnen leiden. We hebben geprobeerd aan te vallen. Maar als twee van je eigen spelers (Nihat Kahveci and Tuncay Akgun, red) over elkaar vallen, kan je daar weinig aan doen.'
'Het duel met Zwitserland wordt erg belangrijk voor ons. We moeten het beter doen dan hier', zei de Turkse bondscoach. 'Het was niet gemakkelijk te spelen tegen Portugal. Ze hebben de beschikking over spelers van wereldklasse en zijn een van de favorieten voor de titel.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |