Tsssssquote:Op zaterdag 8 maart 2008 16:29 schreef RayMania het volgende:
Ik snap de blunder ook niet.
Zelfs ik?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:58 schreef RayMania het volgende:
Die sites worden gerund door vrijwilligers. Daar staat kwaliteit niet hoog in het vaandel. Jij en ik kunnen daar schrijven als wij dat willen, als onprofessionele schrijvers. Net zoiets als FOK!sport bijvoorbeeld, of Voetbalzone.
borisz heeft al eens voor FOK!sport geschrevenquote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
borisz heeft al eens voor FOK!sport geschreven.
Verschillende sites pretenderen wel professioneel te zijn, primeurs te hebben etc. Dan moeten ze daar ook naar handelen en mogen ze wat mij betreft daar ook op afgerekend worden.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:58 schreef RayMania het volgende:
Die sites worden gerund door vrijwilligers. Daar staat kwaliteit niet hoog in het vaandel. Jij en ik kunnen daar schrijven als wij dat willen, als onprofessionele schrijvers. Net zoiets als FOK!sport bijvoorbeeld, of Voetbalzone.
tja, voetbalzone en voetbalprimeur ook geloof ik. zijn zeker geen amateurs. die eigenaren krijgen dik geld per maand, maar die mensen die er schrijven krijgen niksquote:Op maandag 17 maart 2008 23:35 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Verschillende sites pretenderen wel professioneel te zijn, primeurs te hebben etc. Dan moeten ze daar ook naar handelen en mogen ze wat mij betreft daar ook op afgerekend worden.
Slecht ja.quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:20 schreef RayMania het volgende:
Ja, wat is het nou. Tienvoudig of elfvoudig? VI zegt elf, AD tienvoudig. En euh...Maarten van Geel?.
[ afbeelding ]
http://www.sportwereld.nl/voetbal/eredivisie/2184890/Huntelaar_bindt_zich_vier_jaar_aan_Barcelona.html
Gewoon even Messi en Ronaldinho als concurrentie vergeten.
[ afbeelding ]
http://www.vi.nl/NieuwsItem/HuntelaarAkkoordMetBarcelona.htm
quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:30 schreef Zapper het volgende:
Ook gezien wie de schrijver is van het stuk van het AD?
Omg, had ik niet eens naar gekeken. Geloofde het bericht sowieso niet. Maar die naam van de auteur.quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:30 schreef Zapper het volgende:
Ook gezien wie de schrijver is van het stuk van het AD?
Niet al op FOK!sport gezet?quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:34 schreef WeebI het volgende:
Ook gezien wie de host is van die artikelen?
Daar trap ik niet twee jaar op rij inquote:
dubsdag 1 april ookquote:Op dinsdag 1 april 2008 12:33 schreef Blawh het volgende:
[..]
Omg, had ik niet eens naar gekeken. Geloofde het bericht sowieso niet. Maar die naam van de auteur.
Elfvoetbal.nlquote:Liverpool met Hleb en Silva tegen Arsenal
Door Carlo Willemsen
Dinsdag, 01 april 2008, 16:24
Liverpool kan in het Champions League-duel van woensdag tegen Arsenal gewoon beschikken over Alexander Hleb en Gilberto Silva (foto). Hleb kreeg afgelopen weekend een tik op zijn knie en Gilberto had last van een liesblessure, maar beide spelers lijken toch weer op tijd fit te zijn.
Tomas Rosicky (hamstring), Eduardo da Silva (beenbreuk) en Bacary Sagna (enkel) zijn daarentegen wel afwezig.
Het gaat natuurlijk om Ronaldquote:23.00-23.55 uur PAUW & WITTEMAN
00.15-01.10 uur HERHALING
Dagelijks programma met de urgentie van
de actualiteit,de waan van de week en
het gesprek van de dag.Presentatie:
Jeroen Pauw en Paul Witteman.
* Frank de Boer kondigt zijn vertrek
bij Qatar aan als laatste uit zijn
generatie voetballers.Wel is hij van
plan daar te blijven wonen.
* Carlo Boszhard speelt de rol van
Thénardier in de musical Les
Miserables.
Was even zoeken naar de fout, typo kan altijd gebeuren. Geen blunder.quote:
Typo's kunnen imo niet. Dubbelcheck dan maar keer 10 als het een serieus iets betreft...quote:Op vrijdag 11 april 2008 23:07 schreef RayMania het volgende:
[..]
Was even zoeken naar de fout, typo kan altijd gebeuren. Geen blunder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |