Veel meer fouten nog ja, was niet thuis en had geen tijd om alle fouten eruit te pikken.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:21 schreef Sensation89 het volgende:
Jezus welke site is dat??
Er staan ook nog meer fouten in zoals die spelers van MVV, die zitten er helemaal niet bij.
Wel heel erg inderdaad. In de vluchtigheid zag ik er nog wel wat:quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:39 schreef Blawh het volgende:
[..]
Veel meer fouten nog ja, was niet thuis en had geen tijd om alle fouten eruit te pikken.
http://www.tctubantia.nl/(...)Olympisch-Elftal.ece
Volgens mij staan er nu nog steeds meer foutieve vermeldingen in dan juiste !quote:Jullie hebben gelijk, we hebben het aangepast. Dank voor de oplettendheid!
internetredactie - 06-05-2008 | 20:39
Klopt. Ze hebben alleen die spelers die in de reacties zijn gepost aangepast.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 21:23 schreef Bjoro het volgende:
wat een schande zeg dat bericht....en dan hun reactie:
[..]
Volgens mij staan er nu nog steeds meer foutieve vermeldingen in dan juiste !![]()
Duurde even voordat ik hem hadquote:Op donderdag 8 mei 2008 00:06 schreef Bjoro het volgende:
http://www.testnet.nl/capture/?cID=13382&sID=13941&resume=13941q0q399q109504qCS2129q20080508000115qz&style=1
ook hier weer interviews met het plaatselijke crematorium !
Hmm, wat is de blunder? Oh, Lesquote:Op vrijdag 9 mei 2008 12:50 schreef M0NTANA het volgende:
Uit de column over WHU op Nu.nl (link) dit stukje:
[ afbeelding ]
http://www.voetbalprimeur(...)l_niet_verlaten.htmlquote:Emmanuel Adebayor verdedigt ook volgend seizoen gewoon de clubkleuren van Arsenal. De spits zou azen op een vertrek wanneer zijn salaris niet drastisch wordt verheugd, maar dat ontkent hij op de clubsite van de Londenaren.
Ik verheug me ook altijd op mijn salarisquote:Op zaterdag 10 mei 2008 10:52 schreef -J-D- het volgende:
[..]
http://www.voetbalprimeur(...)l_niet_verlaten.html
quote:
quote:Op zondag 11 mei 2008 21:48 schreef RayMania het volgende:
VP verdient bijna een eigen blundertopic.
Het is Marcquote:Op zondag 11 mei 2008 23:08 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Mark Overmars had in de zomer die site nog overgenomen om uiteindelijk de grootste voetbalsite van Nederland te worden.
Obodai komt volgens mij nog steeds uit Ghana!quote:Onderzoek KNVB naar gedrag fans ADO
Geschreven op maandag, 12 mei om 23:03
De kans is groot dat de KNVB een onderzoek gaat instellen naar het gedrag van de supporters van ADO Den Haag en speler Lex Immers. Dat heeft een woordvoerder van de voetbalbond maandag aan het Algemeen Dagblad bevestigd. Na afloop van de eerste ontmoeting van het beslissende tweeluik om promotie bij ADO Den Haag beklaagde RKC Waalwijk zich over oerwoudgeluiden en racistische uitlatingen aan het adres van de donkere spelers. RKC-middenvelder Anthony Obodai beklaagde zich over tegenstander Immers. "Hij maakte mij uit voor kankeraap en had het over mijn kankermoeder."
RKC-trainer Zeljko Petrovic stond de Nigeriaan bij. "Er waren oerwoudgeluiden. Vanaf de eretribune nog wel”, benadrukte de Montenegrijn. "Heel kwalijk. Zeker voor een fantastische club als ADO Den Haag die in mijn ogen in de eredivisie thuishoort. Ik stoor mij eraan als het publiek ‘oe, oe’ roept als donkere spelers aan de bal zijn. Het is jammer dat het op die manier verpest wordt. Ik voel me ook een beetje Hagenees."
ADO-trainer Wiljan Vloet reageerde laconiek op het incident. "Ik heb niets gehoord, maar ik was als eerste binnen. Ik ben niet zo met het publiek bezig. Ik heb de afgelopen jaren meerdere interviews gelezen van Obodai en heb hem daarin zelden op de waarheid kunnen betrappen.”
http://voetbalzone.nl/doc.asp?uid=59915quote:De toekomst van Gonzalo García-García ligt mogelijk in Arnhem. De Spaanse spelmaker ziet een transfer naar Vitesse zeker zitten, maar laat de transfer aan de clubs over. De Uruguyaan werd afgelopen seizoen door SC Heerenveen verhuurd aan Heracles Almelo.
Niet echt een dikke blunder, maar dit geldt natuurlijk net zo goed voor ADO Den Haag.quote:In Waalwijk kan de thuisploeg promotie naar de Eredivisie afdwingen. Door het 1-1 gelijkspel uit het heenduel heeft de ploeg van trainer Zeljko Petrovic genoeg aan elke overwinning.
Mooi dat juist alle 3 de clubs niet door Canterbury worden gesponsord.quote:AZ kleedt zich in rugbymerk
Uitgegeven: 26 mei 2008 13:57
Laatst gewijzigd: 26 mei 2008 13:57
ALKMAAR - AZ heeft een driejarig contract afgesloten met het sportkledingmerk Canterbury of New Zealand. Het bedrijf is de grootste leverancier van rugbykleding en verzorgt vanaf komend seizoen ook de tenues in Alkmaar.
Canterbury levert ook aan AC Milan, Wigan Athletic en AS Monaco. AZ is de eerste Nederlandse voetbalclub in hun bestand.
(c)ANP
quote:Op zondag 25 mei 2008 15:26 schreef DrDentz het volgende:
Nieuwe headline op Voetbalprimeur:
[ afbeelding ]
Canterbury is niet de shirtsponsor nee, maar ze leveren de 'onder shirts' voor die clubs.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 17:04 schreef sjimz het volgende:
http://www.soccernews.nl/news/46562
http://www.nusport.nl/200(...)dt-zich-in-rugbymerk
[..]
Mooi dat juist alle 3 de clubs niet door Canterbury worden gesponsord.
Het is misschien toch een beetje eng als je naar je onderkomen gaat en blijkt dat daar net de bliksem is ingeslagen. Is niet echt fijn (flink geschrokken lijkt me overdreven, maar echt chill lijkt het me ook niet)quote:Op zondag 1 juni 2008 12:51 schreef Eilanden het volgende:
Van Soccernews.nl:
De spelers van het Nederlands Elftal zullen zaterdagmiddag flink geschrokken zijn. Een halfuur voor de middagtraining, in het hotel in Hoenderloo, sloeg de bliksem in de bliksemafleider van het centrale gebouw van het spelershotel. Op dat moment waren er geen internationals aanwezig.
En heel veel tikfouten. Echt ongelooflijk hoeveel tikfouten ze maken de laatste maanden.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 12:33 schreef borisz het volgende:
De VI van deze week. Ze hadden het logo van Telstar en Top Oss omgedraaid
Ja, viel mij ook al op, erg slordig. Doen ze niet aan spellingscontrole ofzoquote:Op vrijdag 6 juni 2008 14:17 schreef -J-D- het volgende:
[..]
En heel veel tikfouten. Echt ongelooflijk hoeveel tikfouten ze maken de laatste maanden.
Same here. De laatste weken is het echt opvallend.quote:Op vrijdag 6 juni 2008 16:19 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ja, viel mij ook al op, erg slordig. Doen ze niet aan spellingscontrole ofzo
quote:Home / EK Nieuws
Terim: 'We incasseerden een onnodige treffer'
08/06/2008 09:08
De Turkse bondscoach Fatih Terim repte over geblesseerde verdedigers en concentratieproblemen als oorzaak van de 2-0 nederlaag. Maar hij roemde ook de 'wereldklasse' van Portugal.
'In de eerste helft kwamen de backs José Bosingwa en Paulo Ferreira op over de flanken. Ik moest wat wijzigingen doorvoeren', verklaarde Terim na afloop. 'Door het middenveld te versterken wilde ik Hamit Altintop en Emre Belözoglu beschermen. We kregen ook wat meer controle en deden het goed in balbezit, toen we juist op dat moment de eerste goal tegen kregen.'
'We incasseerden een onnodige treffer', aldus de Turkse coach. 'We kampten met geblesseerde verdedigers - Servet Cetin kon nog lopen maar was geblesseerd - en er was een concentratieprobleem. De tegengoal was ongelukkig. We verloren de bal en het was raak aan onze kant.'
'Er waren dingen in ons spel die ik goed vond, maar we kunnen ons op andere gebieden verbeteren', aldus Terim. 'We hadden wat openingen die tot een doelpunt hadden kunnen leiden. We hebben geprobeerd aan te vallen. Maar als twee van je eigen spelers (Nihat Kahveci and Tuncay Akgun, red) over elkaar vallen, kan je daar weinig aan doen.'
'Het duel met Zwitserland wordt erg belangrijk voor ons. We moeten het beter doen dan hier', zei de Turkse bondscoach. 'Het was niet gemakkelijk te spelen tegen Portugal. Ze hebben de beschikking over spelers van wereldklasse en zijn een van de favorieten voor de titel.'
Wat is hier dan de fout?quote:Op maandag 9 juni 2008 23:42 schreef Sensation89 het volgende:
Eentje van Voetbalprimeur:
Sebastian Prodl is één van de weinige lichtpuntjes in de matige selectie van Oostenrijk. De talentvolle mandekker verdient zijn geld in de Duitse competitie bij Sturm Graz, maar kan daar nog niet rekenen op een basisplaats. In het Oostenrijkse elftal is de 20-jarige Prodl wel verzekerd van speelminuten. Scoorde onlangs nog in het oefenduel met Nederland en gaat op het EK een goede indruk achterlaten. Door lengte (1,96 meter) en kopkracht gevaarlijk bij dode spelsituaties. Gaat na het EK in eigen land naar Werder Bremen.
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:50 schreef Sensation89 het volgende:
Drama dat voetbalprimeur:
In de kwalificatie liet Pavlyuchenk al zien zeer belangrijk te kunnen zijn voor Rusland. Hij scoorde twee keer in het gewonnen thuisduel met Engeland (1-0).
Aha, geheel overheen gelezenquote:Op dinsdag 10 juni 2008 15:54 schreef dndiek het volgende:
in de Duitse competitie bij Sturm Graz
Kom op, dit kan zelfs op de basisschool niet meer.quote:Farnerud zelf staat volgens Elefalk niet onwelwillend tegenover een overstap naar Nederland. 'Pontus is dol op Holland en zou er graag willen spelen, ook al omdat hij met zijn kwaliteiten in de Nederlandse competitie past. Voor hem is het belangrijk dat hij terechtkomt in een goed elftal en dan is de grote van de club niet eens het belangrijkste.'
Dat zou ze wel willen.quote:Op zondag 15 juni 2008 01:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Deze is wel echt heel erg:
[ afbeelding ]
http://nbcsports.msnbc.com/id/25120120/?pg=1#spt_SoccerWives
VIquote:Jeroen op den Kamp is er met Fortuna Sittard niet uitgekomen. De 23-jarige verdediger gaat op zoek naar een nieuwe club.
Op den Kamp vroeg een verbetering van zijn contract. 'Fortuna wilde mij aan mijn doorlopende contract houden. Dat stamt nog uit de tijd dat ik studeerde', aldus de verdediger in De Limburger.
Fortuna Sittard kon het tegenbod niet accepteren. 'Jammer dat het zo afloopt, Fortuna is mijn club', aldus Op den Kamp. 'Ik speel hier al elf jaar, maar soms heb ik het idee dat ze dat ook tegen je gebruiken. Dat ze denken, die voetbalt hier al zo lang, die blijft toch wel.'
Hoewel afgestudeerd als fysiotherapeut wil Op den Kamp zijn carrière niet opgeven. Ik wil wat proefstages regelen. Misschien kan ik dan een contract afdwingen. Waar maakt me niet zo veel uit. Ik ben niet de speler die veel kan gaan eisen. Mocht dat niet lukken dan ga ik als fysio aan de slag en voetbal ik volgend jaar voor mijn hobby bij een amateurclub.'
Dat moet natuurlijk Kaiserslautern zijn.quote:Eerste training Galatasaray: Lincoln spoorloos
Geschreven op vrijdag, 27 juni om 15:36
Voor Galatasaray is de voorbereiding voor het seizoen 2008/2009 inmiddels gestart. Waar Michael Skibbe voor het eerst als trainer zijn stempel op de groep probeerde te drukken, schitterde de Braziliaanse spelmaker Lincoln door afwezigheid. De 29-jarige Lincoln bleek spoorloos tijdens de eerste groepstraining en liet niets van zich horen. Iets waar Skibbe geen boodschap aan heeft. De Duitse oefenmeester overweegt om Lincoln per direct uit zijn selectie te zetten en geen gebruik meer te maken van de Braziliaan. "Het team draait niet alleen om Lincoln."
"We hebben een grote groep van zeer goede spelers," liet Skibbe na afloop van de eerste training weten. "Lincoln is ook een goede speler, maar we zijn niet afhankelijk van hem. We hebben meer spelers die over uitzonderlijke kwaliteiten beschikken." De trainer doelt hiermee op Arda Turan (21), die een sterke indruk achterliet op het EK.
Voor Lincoln, die eerder in Duitsland voor Bayer Leverkusen en Schalke 04 speelde, kan zijn afwezigheid nog een dure grap worden. Voor iedere dag dat de spelmaker zijn gezicht niet laat zien bij Galatasaray moet hij een bedrag van 50.000 euro betalen.
VI, Inter Bratislava moet Artmedia Bratislava zijn.quote:Slowakije stelt kampioenenmaker aan als bondscoach
27/06/2008 15:03
Vladimir Weiss is de nieuwe bondscoach van Slowakije. De 43-jarige trainer is de opvolger van Jan Kocian, die vanwege matige resultaten geen contractverlenging kreeg.
Weiss was tijdens het afgelopen seizoen zeer succesvol met Inter Bratislava. De club werd kampioen van de Slowaakse competitie en legde bovendien beslag op de nationale beker. De nieuwe bondscoach was als speler international. Weiss kwam negentien keer uit voor Tsjechoslowakije en nog eens twaalf keer voor Slowakije na de onafhankelijkheid van dat land.
Met drie zeges, vijf gelijke spelen en negen nederlagen was het bondscoachschap van Kocian weinig succesvol. Zijn opvolger Weiss komt met Slowakije uit in Groep 3 van de WK-kwalificatie met Polen, Noord-Ierland, Slovenië, San Marino en Tsjechië als tegenstanders.
Sinds wanneer speelden die samen bij PSV?quote:Romario bij afscheid Stam
ZWOLLE - Romario is één van de vele internationale topvoetballers die heeft toegezegd in actie te komen bij het afscheidsduel van Jaap Stam.
De voormalig Nederlands international wordt op 26 juli in het stadion van FC Zwolle uitgezwaaid.
Stam speelt met 'zijn' selectie tegen Ajax. Naast Romario heeft hij onder anderen Clarence Seedorf, Dennis Bergkamp, Patrick Kluivert en Edgar Davids uitgenodigd. Voor de wedstrijd zijn reeds alle kaarten verkocht.
Naast Romario, met wie Stam bij PSV speelde, komen uit het buitenland ook bijvoorbeeld Paolo Maldini, Alessandro Nesta en Gennaro Gattuso.
Stam sloot eind vorig jaar als Ajacied zijn loopbaan wat eerder dan gepland af. Hij had te veel last van blessures.
Voetbalzone.nlquote:Zuiverloon: ‘Mooie volgende stap’
Geschreven op woensdag, 2 juli om 11:24
Gianni Zuiverloon meent dat de overgang van de Nederlandse subtopper Heerenveen naar de Engelse promovendus West Bromwich Albion een mooie volgende stap is in zijn carrière. De verdediger tekent nog woensdag een contract bij The Baggies. ”Aan de ene kant vind ik het jammer een club als Heerenveen te verlaten, maar dit is een mooie volgende stap in mijn carrière,” zo verklaart de geboren Rotterdammer in een reactie aan De Telegraaf. “De club heeft grote indruk op me gemaakt.”
Zuiverloon was al enige tijd in gesprek met de club, die het afgelopen seizoen als tweede eindigde in de Championship League. “Ik heb er al een keer rondgekeken,” zegt hij. “Morgen (donderdag, red.) word ik voorgesteld aan mijn ploeggenoten en ik zal zo snel mogelijk op het trainingsveld staan.”
Sowieso is Bona al 30 jaar ipv 29quote:Op maandag 21 juli 2008 17:41 schreef koningdavid het volgende:
[ afbeelding ]
Verkeerde Kalou. Op de officiële website van Heerenveen, wat een blunder.
Lekkere binnenkomer.quote:Op maandag 21 juli 2008 17:41 schreef koningdavid het volgende:
[ afbeelding ]
Verkeerde Kalou. Op de officiële website van Heerenveen, wat een blunder.
Bonaventura moet Bonaventure zijnquote:
Okee, ik dacht eigenlijk ook dat dit wel met een a was. Maar blijkbaar niet.quote:
quote:De Spaanse openingstreffer hing in de lucht en na een half uur werd duidelijk dat van afstel geen uitstel kwam.
http://www.fcupdate.nl/ni(...)rans-talent-van-psg/quote:Liverpool contracteert Frans talent van PSG
24 juli 2008
Liverpool ziet een grote toekomst weggelegd voor David N'Gog. De 19-jarige aanvaller komt over van Paris Saint-Germain en staat volgens Liverpool te boek als een van de grootste talenten uit Frankrijk.
N'Gog bewandelt eenzelfde soort weg als zijn neef Jean-Alain Boumsong, die eerder in de Premier League voor Newcastle United speelde. N'Gog kwam afgelopen seizoen achttien maal uit voor PSV en scoorde daarin slechts één maal
quote:Oleguer voor vijf jaar naar Ajax
De Spanjaard Oleguer Presas Renom wordt Ajacied. (...) Daarna zal hij het contract tekenen dat loopt tot 2011. Ajax heeft een optie daar nog een jaar aan vast te plakken. (...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |