En 4 keer geelquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:49 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Doet van Nistelrooy goed, gewoon 2x rood krijgen
Staat er nog steeds opquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:54 schreef F1Bas het volgende:
Van teletekst:
Inter wind Italiaanse Super Cup.. 838
- in die situatie niet meerquote:Op maandag 25 augustus 2008 01:35 schreef WeebI het volgende:
[ afbeelding ]
En nog een
- In alinea 3: Real moest helemaal niet met twee goals verschil winnen; 2-1 was voldoende geweest.
- In alinea 6: Als Valencia er twee had gemaakt was het 4-3 geworden en hadden ze de Copa dus gewoon gewonnen.
In 1998 won Mallorca de Supercopa nadat het thuis met 1-0 won van Barcelona en uit met 2-1 had verloren.quote:Op maandag 25 augustus 2008 01:37 schreef Emimich het volgende:
[..]
- in die situatie niet meer
- weet je zeker dat uitgoals tellen in de supercup?
De laatste alinea klopt gewoon hoor. Ze beschrijven de 4-1 voorsprong van Real wat betekent dat Valencia nog 2x moet scoren om 4-3 te maken en zo op uitdoelpunten te winnen.quote:Op maandag 25 augustus 2008 01:35 schreef WeebI het volgende:
[ afbeelding ]
En nog een
- In alinea 3: Real moest helemaal niet met twee goals verschil winnen; 2-1 was voldoende geweest.
- In alinea 6: Als Valencia er twee had gemaakt was het 4-3 geworden en hadden ze de Copa dus gewoon gewonnen.
Ja, maar in het stukje hebben ze het over de verlenging halen door 2 goals te makenquote:Op maandag 25 augustus 2008 02:27 schreef Prik0 het volgende:
[..]
De laatste alinea klopt gewoon hoor. Ze beschrijven de 4-1 voorsprong van Real wat betekent dat Valencia nog 2x moet scoren om 4-3 te maken en zo op uitdoelpunten te winnen.
Ja dat snap ik. Maar dat staat er nietquote:Op maandag 25 augustus 2008 02:27 schreef Prik0 het volgende:
Ze beschrijven de 4-1 voorsprong van Real wat betekent dat Valencia nog 2x moet scoren om 4-3 te maken en zo op uitdoelpunten te winnen.
Ik geef het op, wat is de foutquote:
Ik weet niet eens wat Team VVCS is. Ik dacht één of andere rubriek ofzo.quote:Op maandag 25 augustus 2008 14:13 schreef Prik0 het volgende:
[..]
Wat heeft Team VVCS met WBA en Valero te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |