Zie zijn college stats bij de Gophers (sorry PP)quote:Op maandag 4 februari 2008 01:02 schreef Terreros85 het volgende:
Hoe goed zou Maroney zijn in een kutteam. Dat vraag ik me vaak af als ik die Maroney zie spelen
Gostkowski heeft geld op de Giantsquote:Op maandag 4 februari 2008 01:04 schreef Playmaker het volgende:
Volgende posession word al meteen belangrijk voor de Giants....
Omdat je een receiver niet (duidelijk) mag hinderen wanneer de ball geworpen wordt.... en dat deed die Giant dus welquote:Op maandag 4 februari 2008 01:03 schreef Appeltjesmoes het volgende:
ben niet zo bekend met de regels; waarom kregen de patriots nou een penalty?
Die kan je morgen allemaal downloaden. Tijdens half-time gooi ik even een streampje aanquote:Op maandag 4 februari 2008 01:06 schreef Colplay het volgende:
He Popolon, hoe zijn de commercials in de VS? Al wat gezien wat de moeite waard is?
Er zitten wel wat grappige tussen, nog geen toppers gezien.quote:Op maandag 4 februari 2008 01:06 schreef Colplay het volgende:
He Popolon, hoe zijn de commercials in de VS? Al wat gezien wat de moeite waard is?
Een leuke godaddy.com of zoquote:Op maandag 4 februari 2008 01:06 schreef Colplay het volgende:
Maar sluit hem nu beter afquote:Op maandag 4 februari 2008 01:07 schreef Playmaker het volgende:
Nou kom op Eli!Kom maar weer met een lange drive...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |