quote:Rumille
Kruiswijk doet er alles aan om de nek-aan-nec race te beslissen.
quote:Gordon_Shumway
'Doordat jij niet wijkt heb ik last van m'n kruis.'
quote:Beschouw
Kruiswijk: "Ho eens even. Ik zag die portemonnee eerder."
De opmaak is hier te vinden.quote:Han-Pekel
Kruiswijk en Sibum haastig opzoek naar Rutger Worm
Je hebt goed opgelet zie ikquote:Op woensdag 13 februari 2008 20:45 schreef vrolijke-frits het volgende:
Sorry, sorry, sorry![]()
Ik moest tot laat naar de uni vandaag. Ik zal me even gaan beramen
Omdat ik de grap niet snap? Rare uitspraken zijn datquote:Op woensdag 13 februari 2008 21:33 schreef Bayswater het volgende:
Als je die poedel niets snapt hoe kan je dan ooit jury zijn geworden. Dieptepuntje in de jurywereld.
quote:Op woensdag 13 februari 2008 22:37 schreef Bayswater het volgende:
hap.Ik heb je tot jury gemaakt gister.
![]()
Weet je voor de volgende keer wat ik leuk vindquote:Op woensdag 13 februari 2008 22:44 schreef SCH het volgende:Ik had eerst precies dezelfde als Beschouw bedacht, maar vond hem zo flauw en voorspelbaar
Zo ver was ik ook chef! Op zich wel een leuke woordgrap, maar ik vond hem niet sterk.quote:Op woensdag 13 februari 2008 23:35 schreef EnGCatjuh het volgende:
Rutger Worm is een speler van NEC.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Geduld, geduld. Ik ben de onderschriften kritisch aan het bestuderen. Uitslag komt zo.quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:25 schreef gebruikersnaam het volgende:
Volgens mij heeft beschouw niet eens door dat die gewonnen heeft
quote:-WooZ-
-Èèèèèèn wie niet spriiiiiiiingt..........-
quote:-vrolijke-frits-
- Larsson zichtbaar opgewonden van eigen kopkunsten-
quote:-TheVulture-
- Larsson: "Ik snap niet hoe ze erbij komen dat ik een statische spits zou zijn"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Gordon_Shumway-
- Larsson: 'Ik heb niet alleen een heel goede band met mijn haar, ik heb er ook één in.'-
quote:Op donderdag 14 februari 2008 19:52 schreef Beschouw het volgende:
Maar één Sneijdergrap en nog een matige ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |