Grx, Maarten
DAN krijgt Mona haar brief....echt om te kwijlen wat een ultiem staaltje manipulatie.
ben ik de enige die vindt dat het er allemaal wat dik bovenop ligt??
10.000 piek aanbieden om mensen te stimuleren het huis te verlaten. Zijn ze helemaal gek geworden. Of zijn ze vergeten waar dit programma over gaat? Tuurlijk het biedt een nieuwe kans om bewoners in te brengen, maar als deze net z'on zwak gestel als mona hebben is dit ook snel afgelopen. Big Brother wordt op deze manier een nietszeggende en inhoudsloze soap.
Ik heb een veel beter plan. Biedt gvd iedereen 10.000 gulden om te blijven (gewoon gegarandeerd geld bedrag als je niet wegloopt). Hummie is een echte roddel crack maar het ontbreekt haar totaal aan een goede business visie. Hummie bedankt voor niks, trut!
Voor het geld op het einde doet V. het niet G.J.J., lijkt me, want op deze manier kost het V. zelfs 10.000 extra..
Anyway.. Ik kan al niet meer wachten op de avond uitzending !
Mee eens! En te zien aan de vele andere reakties en topics ben je niet de enige!
En geef ze dan ook een kappersbon. V laat ze er nu uitzien als een stelletje holbewoners en vertikt het om een kapper te laten komen. (ze willen zelf dat hun haar geknipt wordt).
Hummie >> They are just human beings...what are you??
zooooooooooo
dit was weer eens een intelligent stukje tekst van de enige echte
NAS
Mona?
Bart?
Bianca?
Degenen die zichzelf als reeele kanshebber op de 250k zien, zullen hier niet snel op in gaan. Ik denk dat Bart het niet doet.
Mona wellicht wel en Bianca schat haar kansen op de 250k misschien ook niet al te hoog in.
Wie?
Stel dat Mona straks besluit om op het aanbod van die ƒ 10.000 in te gaan. Zou Vernoica dan zo consequent zijn om - nadat ze in de studio is gearriveerd - tegen haar te zeggen: "Ja, ho even dat bedrag geldt alleen als je er vanaf het begin bij bent geweest. Jij krijgt daar maar de helft van!"
Ik weet het, het is uiterst gemeen, maar het lijkt me wel leuke televisie op te leveren.
[Dit bericht is gewijzigd door Max (Datum 28 Oktober 1999).]
De bewoners moeten in staking
Iedere keer wijzigt VOO de spelregels...
Geld bieden om dan te denken dat als er mensen weggaan ze geen gezichtverlies oplopen. Wat een gelul zeg! Heeft TARA dan ook 10 mile in de knip gekregen?? Zo niet dan kan ze een zaak aanspannen en alsnog haar geld opeisen
Dus waarom deze actie? En wat is er vandaag (en mogelijk eerder) allemaal met de bewoners bekokstoofd wat wij niet mochten zien/horen (zie verslagen van de streams)?
Als Bart en/of Mona al aangegeven hebben dat ze willen vertrekken kan het ook zo zijn, dat VOO die 10.000 piek al eerder heeft aangeboden om te wachten met vertrekken tot hedenavond. Dat zou VOO natuurlijk niet slecht uitkomen. Spanning en sensatie en niet al dat gedoe met een 'extra uitzending' die per definitie niet zoveel kijkers zal trekken als de late donderdaguitzending. En het is natuurlijk niet toevallig dat er twee enveloppen aangeboden worden!
Graag jullie reactie op deze theorie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |