Nee, politie mag dit niet zo doen, burger wel. Dacht ik.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:18 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Is het niet zo dat dit onrechtmatig verkregen bewijsmateriaal is?
Ja, of het openen van de kluizen van Al Capone. Ik daar s nachts voor opgestaan (was op de Amerikaanse TV en een of andere Nederlandse zender was zo aardig dat integraal uit te zenden (al weer een jaar of twintig geleden)), was de conclusie dat die kluizen toch wel verdomde goed waren afgesloten en niet te openen waren......quote:Op zondag 3 februari 2008 23:18 schreef buitenbeentje het volgende:
Doet me denken aan de uitzending op National Geographic over een +afgesloten luchtschacht in de tombe van Toetankamon, daar kwam ook alleen maar uit dat hij inderdaad goed afgesloten was.
In eerste instantie wil PRdeV met deze uitzending duidelijk maken dat Joran een vieze leugenaar is. en daar is hij hoe dan ook in geslaagd...quote:Op zondag 3 februari 2008 23:25 schreef cptmarco het volgende:
ik blijf toch met een onbevredigend gevoel achter, hij heeft geen enkel onafhankelijk bewijs dat het verhaal van Joran klopt... We hebben alleen zijn verhaal, en daarvan kan Joran blijven zeggen dat het een geintje was...
Dat had Joran zelf toch ook al toegegeven?quote:Op zondag 3 februari 2008 23:28 schreef Trickeyrick het volgende:
[..]
In eerste instantie wil PRdeV met deze uitzending duidelijk maken dat Joran een vieze leugenaar is. en daar is hij hoe dan ook in geslaagd...
quote:Op zondag 3 februari 2008 23:28 schreef SCH het volgende:
Volgens mij is er nauwelijks een zaak.
Yup, maar ik zie dit meer als een Peter vs Joran "battle". Hij wil hem gewoon zwart maken. Joran zal in zowel NL en op Aruba nu niet meer over straat kunnen...Zijn leven of wat er nog van over was is over.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat had Joran zelf toch ook al toegegeven?
quote:Op zondag 3 februari 2008 23:18 schreef buitenbeentje het volgende:
Doet me denken aan de uitzending op National Geographic over een +afgesloten luchtschacht in de tombe van Toetankamon, daar kwam ook alleen maar uit dat hij inderdaad goed afgesloten was.
Hopelijk niet in zee gedumpt?quote:Op zondag 3 februari 2008 23:28 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Mijn kater ligt al de hele dag te slapen
Hij heeft vast nog wel een vriend met een autoquote:Op zondag 3 februari 2008 23:31 schreef Trickeyrick het volgende:
[..]
Yup, maar ik zie dit meer als een Peter vs Joran "battle". Hij wil hem gewoon zwart maken. Joran zal in zowel NL en op Aruba niet meer over straat kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |