waar de bedenker hier 1 euro van krijgt?quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:07 schreef jeroendielemans het volgende:
klopt, ik kan daar niets aan doen, het zijn prijzen van spreadshirt (waar ik die winkel heb)
- Er zit wel 2 euro commissie voor mezelf op uiteraard...
Lol 1 kleur en dan 26 euro?quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:07 schreef jeroendielemans het volgende:
klopt, ik kan daar niets aan doen, het zijn prijzen van spreadshirt (waar ik die winkel heb)
- Er zit wel 2 euro commissie voor mezelf op uiteraard...
Ze zeggen wel eens beter goed gejat dan slecht verzonnen.quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:44 schreef jeroendielemans het volgende:
[..]
Ze schrijven de complete zin verkeerd...
net zo goed gejat kerel, getuigt van creatieviteit!quote:Op donderdag 7 februari 2008 22:50 schreef jeroendielemans het volgende:
hahah de mijne is wel goed gejat toch:P
Die vind ik meester!quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:08 schreef beatnut het volgende:
Misschien een leuk idee
voorkant hoofd van van der sloot met de tekst
"Zijn naam neem ik mee in het graf"
en dan op de rug
"Het was Daury"
tis maar een suggestie![]()
Ik mag toch aannemen dat je niet letterlijk de shirts uit mijn shop bedoeld???quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:34 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Die vind ik meester!
Maar deze shirts waren net ook op het nos journaal op ned 3.
Dude, zoek dan in godsnaam maar eens een andere leverancierquote:Op donderdag 7 februari 2008 23:57 schreef jeroendielemans het volgende:
Nogmaals excuses voor de prijzen, hetgeen voortvloeit uit de hoogwaardige kwaliteit van de shirts en prints.
Je hebt er dus wel ECHT wat aan. Geen flutshirts!
Dit shirt is trouwens iets duurder omdat aan de achterkant ook tekst staat. (mijn commisie hierop is 0,50)
Whehequote:Op donderdag 7 februari 2008 23:08 schreef beatnut het volgende:
Misschien een leuk idee
voorkant hoofd van van der sloot met de tekst
"Zijn naam neem ik mee in het graf"
en dan op de rug
"Het was Daury"
tis maar een suggestie![]()
Goedkopere shirts?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 00:19 schreef jeroendielemans het volgende:
Ik heb ff gechecked of het goedkoper was, maar het is een stuk duurder met de verzendskosten erbij.
Ik blijf openstaan voor suggesties voor goedkope shirts, al vind ik het wel jammer dat het zoveel in kwaliteit scheelt...
Zodat je over vijf jaar nóg met een brakke trace van Joran op je borstkast rond kan lopen, hulde!quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:57 schreef jeroendielemans het volgende:
Nogmaals excuses voor de prijzen, hetgeen voortvloeit uit de hoogwaardige kwaliteit van de shirts en prints.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |