Inderdaad. Wat een zware jongen. Zo'n beetje iedereen in Nederland heeft een buurman met zo'n ding.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:59 schreef Renesite het volgende:
oooooh! een wietkwekerij!!!
Vind het idd een naaierquote:Op zondag 3 februari 2008 21:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik heb nu al een hekel aan die patrick
waha lolquote:Op zondag 3 februari 2008 21:58 schreef MariaMena het volgende:
"[..] geweldig contact tussen mij en hem"
"[..] begon te groeien [..]"
Uhh?!
Pijnlijk taalgebruik.. die tweede zinquote:Op zondag 3 februari 2008 22:00 schreef Hagelkaas het volgende:
Joran = vriendeloos.. In zee gaan met een wietkweker
Ik hoop hetquote:Op zondag 3 februari 2008 22:00 schreef RemcoW85 het volgende:
Zometeen wordt die kerel aangehouden met zijn wiet gedoe. En Joran gaat lekker vrijuit om een kutreden
.
hee, het programma moet twee uur durenquote:Op zondag 3 februari 2008 22:01 schreef www.Spix.FM het volgende:
wat praten ze traaaaaaaagggggggggggggggggggggggg
Whehehe, owned.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:00 schreef RemcoW85 het volgende:
Zometeen wordt die kerel aangehouden met zijn wiet gedoe. En Joran gaat lekker vrijuit om een kutreden
.
quote:Op zondag 3 februari 2008 22:00 schreef MariaMena het volgende:
[..]
Pijnlijk taalgebruik.. die tweede zin
daar dacht ik ook al aanquote:Op zondag 3 februari 2008 22:00 schreef RemcoW85 het volgende:
.
Hoe denk je anders dat ze 2 uur moeten vullenquote:Op zondag 3 februari 2008 22:01 schreef www.Spix.FM het volgende:
wat praten ze traaaaaaaagggggggggggggggggggggggg
Ja, swaquote:Op zondag 3 februari 2008 22:01 schreef Arcee het volgende:
Kwam-ie nou al in contact met Joran voordat-ie met Peter in zee ging?
Ja, hij ging later naar Peter toequote:Op zondag 3 februari 2008 22:01 schreef Arcee het volgende:
Kwam-ie nou al in contact met Joran voordat-ie met Peter in zee ging?
25000 vind ik niet veel voor zo'n actiequote:Op zondag 3 februari 2008 22:01 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Och, voor 25k zou ik mn principes ook opzij zetten.
Hold your horses. Dat komt zo.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Laat dan woordelijk zien wat Joran aan illegale activiteiten wilde, lul.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |