hoi allemaal, Meike heeft gister nog erg weinig gegeten, zoals verwacht wilde ze geen broccoli eten (en dat is haar lievelingskostje) wel een schaaltje yoghurt erin gekregen en een paar hapjes fruit.
Vannacht goed geslapen, wel vroeg wakker met HONGER! Dus gauw de kleren aan, en de papfles gegeven, die ging er lekker in (maar dat was gister ook zo) later met mama aan tafel een paar stukjes brood mee gesmikkeld, en rond 9.00 uur lag mijn kleine spook

weer te slapen. Maar eens zien wat de dag brengt vandaag....
Straks gaat ze naar oma, want ik moet werken....
Beaker, wat fijn dat Jet heeft gegeten!! Misschien moet je het in het vervolg iets eerder op Fok! melden, want volgens mij helpt dat!!!
Memmel, kon Anna de oogjes nog openkrijgen vanmorgen of zaten ze vastgeplakt.....sneu!
Goh en Ruben ook al ziekjes...en die is nog zo klein! Beterschap!
Oef Marit, dat lijkt me ook lastig om het niet te vertellen, maar wat je zegt: het is nog heel pril natuurlijk.
Veel plezier met het Center Parcs uitje!!
K_P, onbegrijpelijk he, hoe ze gewoon verder slapen in de kots

....man ik heb het gevoel dat het hele huis naar kots ruikt!
Leuk dat je meiden nu kruipen, wat gezellig zo met zijn tweetjes! Gaan ze achter elkaar aan?
Lijkt me aan de ene kant zwaar, maar toch ook wel helemaal super om er 2 te hebben!! Hoe gaat dat, gaan ze ieder hun eigen gangetje met spelen, of zijn ze altijd met elkaar in de weer?
Vamp, mooi ventje heb je daar! Het nieuwste minimonster heeft idd wel wat bollere wangetjes!!