Joran schijt 7 kleuren stront.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:41 schreef milagro het volgende:
nou, Joran heeft dus tig keer hetzelfde verhaal verteld...dat klinkt al niet goed, als het verhaal niet steeds verandert.
moet je wel een verdomd goed geheugen hebben, wil je een onzinverhaal onthouden, met de waarheid ligt dat een heel stuk makkelijker.
Dus als Oprah het doet, is het gerechtvaardigd?quote:Op zondag 3 februari 2008 21:41 schreef SunChaser het volgende:
Peter loopt ook nog steeds binnen met zn Heinekenboek. Maar goed, Peter mag best rijk worden hiervan, Oprah doet toch tzelfde?
Ligt er aan hoe gedetailleerd natuurlijk. "Ik heb 'r in de zee gepleurd" kan ik ook wel 50x zeggen.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:41 schreef milagro het volgende:
nou, Joran heeft dus tig keer hetzelfde verhaal verteld...dat klinkt al niet goed, als het verhaal niet steeds verandert.
moet je wel een verdomd goed geheugen hebben, wil je een onzinverhaal onthouden, met de waarheid ligt dat een heel stuk makkelijker.
Nah, PRDV probeert het gewoon echt op te lossen voor zijn programma, daar is niets hypocriets aan.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:41 schreef Vidacz het volgende:
[..]
Toch is het een geval van pot en ketel. Peter sprak er met walging over, alsof het echt niet kan. Tuurlijk, van hem kan het nog. Maar het is lichtelijk hypocriet.
Een dood meisje overboord gooien vind ik erg ver gaan.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:40 schreef ELdudeness het volgende:
[..]
Mee eens ja, dit gaat wel erg ver.
Ik geloof geen flying fuck van de morele bedoelingen van da Freeze. Hij wil geld. Veel ook. Anders zou hij de beelden wel direct volledig naar justitie hebben gebracht en niet zo vreselijk geheimzinnig hebben gedaan.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Peter is niet toevallig de hoofdverdachte die haar als laatste heeft gezien, cruciaal verschil. Daarnaast zijn Peter's bedoel iets meer moreel verantwoord.
Een programma uitzenden, prima. Maar te gast zijn bij Oprah en andere Amerikaanse helden draagt meer bij aan Peter's portemonnee dan aan het onderzoek.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:43 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nah, PRDV probeert het gewoon echt op te lossen voor zijn programma, daar is niets hypocriets aan.
Die hebben er nu al 3 blokken op zitten.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:43 schreef Terpentin07 het volgende:
Kan je voorstellen hoeveel reclame bij ABC zal zijn.Die zijn nog veel erger.
12 per uur van europaquote:Op zondag 3 februari 2008 21:40 schreef WillemThe5th het volgende:
wettelijk mag 8minuten per 20minuten (als ik het goed heb)
Idd, als je vakantie vriendje je al in zee dumpt, waar moet t dan heen met deze wereld.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:43 schreef BB-King het volgende:
Eén keer trek je de conclusie
Vriendschap is een illusie
Vriendschap is een droom
Een pakketje schroot, met een dun laagje chroom
quote:Op zondag 3 februari 2008 21:43 schreef Dirkh het volgende:
Zag ik Maddie nou achterin de Landrover liggen?
Die ouders hebben er ook genoeg van denk ikquote:Op zondag 3 februari 2008 21:43 schreef SunChaser het volgende:
Joran heeft gewoon een vadercomplex. Gezien dat zn pa t al niet nodig vond dit weekend zn zoon te steunen en dat ie in Aruba bleef zegt dat genoeg.
dat heeft hij dus niet enkel gezegd, zo zegt Peter R. , maar een erg gedetailleerd verhaal.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:43 schreef Toeps het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe gedetailleerd natuurlijk. "Ik heb 'r in de zee gepleurd" kan ik ook wel 50x zeggen.
En dan gaan we nu niet 1,5 uur naar reclame kijken.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:44 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik geloof geen flying fuck van de morele bedoelingen van da Freeze. Hij wil geld. Veel ook. Anders zou hij de beelden wel direct volledig naar justitie hebben gebracht en niet zo vreselijk geheimzinnig hebben gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |