pssst (een klein deel is al omgezet naar Wave)quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:13 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
psst.. neem een beter compressie formaat dan Mp3!
nee hoorquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:17 schreef Tournesol het volgende:
omgezet naar wave? van mp3? nee toch..?
het blijft een vrouw dusquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:17 schreef Tournesol het volgende:
omgezet naar wave? van mp3? nee toch..?
ach ja. ieder zijn vakquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:23 schreef Elixabete het volgende:
[..]
vervelend he dat ik meer verstand heb van zaken dan jij
Het verzamelen van konthaar?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:25 schreef Flatus het volgende:
[..]
ach ja. ieder zijn vak. maar goed dat jij je liefde hebt gevonden in je computers.
Ik haal mijn behoeftes uit andere dingen.
Wave is nog groterquote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:14 schreef Elixabete het volgende:
[..]
pssst (een klein deel is al omgezet naar Wave)
Je hebt het wel over een webradio hequote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:39 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Wave is nog groter
Wat is er mis met AAC?
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:54 schreef Tournesol het volgende:
Is dat zo..? Kun je geen .mp3 stream aanleveren?
Ik ben blij dat ik toch al niet zo goed gehoor heb. dus ik kan wel met een mp3 formaat leven. of wat mijn itunes ook voor bestanden er van maaktquote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:00 schreef Tournesol het volgende:
Ik wou al zeggen.. maar feit blijft wel, dat als ik cd's zou overzetten naar de pc.. ik onaangetaste audio wil behouden.. het is best een hoop werk, dus dan maar gelijk goed doen dan later nog een keer rippen. maar ik zou ze dan in het .flac formaat omzetten. scheelt toch weer gemiddeld 40% ruimte terwijl je geen verlies van geluid hebt.
voor streaming doeleinden heb je echt geen FLAC source nodig hoorquote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:00 schreef Tournesol het volgende:
Ik wou al zeggen.. maar feit blijft wel, dat als ik cd's zou overzetten naar de pc.. ik onaangetaste audio wil behouden.. het is best een hoop werk, dus dan maar gelijk goed doen dan later nog een keer rippen. maar ik zou ze dan in het .flac formaat omzetten. scheelt toch weer gemiddeld 40% ruimte terwijl je geen verlies van geluid hebt.
Zeker!! daarom bewaar ik ook zeker de lossless versies..quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:05 schreef Tournesol het volgende:
Ja het is een afweging voor ieder. Maar mp3 klinkt brak... zeker met een goede hoofdtelefoon. En voor sommige nummers wil je gewoon het origineel hebben.. zeker live opnames.
Icecast en AACquote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:07 schreef Elixabete het volgende:
ik gebruik Media Encoder en Shoutcast voor online streaming
om iets anders dan Mp3 te gebruiken is eigenlijk overbodig omdat ik toch niet hoger dan 128kbits verstuur.
wat is het nut hier van?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:11 schreef Tournesol het volgende:
Bestaat er al zoiets als een p2p audiocast in realtime? Zoiets als nasa nu aan het testen is voor video?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |