Je was er bij?quote:Op maandag 4 februari 2008 00:39 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
sorry maar wat er vandaag getoond is is niet eens dicht bij de waarheid
nee je hebt mijn foto gezien lijk ik op hem danquote:
Daury is alleen besproken in de auto maar is nog niet on camera gesignaleerdquote:Op maandag 4 februari 2008 00:48 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
nee je hebt mijn foto gezien lijk ik op hem dan
Ahem! Als wat hij verteld heeft waar is, kan doodslag door nalatigheid in zijn schoenen geschoven worden! Het is hartstikke strafbaar om iemand die in levensgevaar is niet zo goed mogelijk te helpenquote:Op maandag 4 februari 2008 00:41 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
een trieste klootzak maakt nog geen moordenaar
er zijn nog genoeg andere onderdelen aan zo'n lichaam om wel plezier aan te belevenquote:Op maandag 4 februari 2008 00:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[sam]Ugh. Mannen. Soms snap ik er de ballen van. [/sam
afgezien van uiterlijke kenmerken zoals mode valt het wel meequote:Op maandag 4 februari 2008 00:57 schreef Zakje het volgende:
Zeg Stroekie, zomaar een vraagje, maar zag de scene er eigenlijk anders uit in je jeugd dan vandaag de dag?
Heb je daar nu achteraf geen spijt van ?quote:Op maandag 4 februari 2008 01:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
afgezien van uiterlijke kenmerken zoals mode valt het wel mee
maar ik ben nooit echt fanatiek bezig geweest in de scene
ik heb geen wilde periiode in mijn (prille) jeugd gehad dat ik mij in b.v. Amsterdam moest bewijzen
wel ik heet geen Daury in ieder gvalquote:Op maandag 4 februari 2008 00:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Daury is alleen besproken in de auto maar is nog niet on camera gesignaleerd
daar wordt nu door alle media op gejaagd
Al heeft hij wel telefonisch bij SBS alle betrokkenheid ontkend beweert hij op het betreffende tijdstip niet op Aruba geweest te zijn
wat is wild en wat heb je wel gedaanquote:Op maandag 4 februari 2008 01:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
afgezien van uiterlijke kenmerken zoals mode valt het wel mee
maar ik ben nooit echt fanatiek bezig geweest in de scene
ik heb geen wilde periiode in mijn (prille) jeugd gehad dat ik mij in b.v. Amsterdam moest bewijzen
geen momentquote:Op maandag 4 februari 2008 01:02 schreef Zakje het volgende:
[..]
Heb je daar nu achteraf geen spijt van ?
ik heb over het algemeen dingen gedaan waar ik achteraf geen spijt van hoef te hebbenquote:Op maandag 4 februari 2008 01:02 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
wat is wild en wat heb je wel gedaan
ik heb heeel veel dingen gedaan maar zeker geen spijt. Spijt is voor anderen niet voor mijquote:Op maandag 4 februari 2008 01:06 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik heb over het algemeen dingen gedaan waar ik achteraf geen spijt van hoef te hebben![]()
Je riep moiquote:Op maandag 4 februari 2008 00:53 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[sam]Ugh. Mannen. Soms snap ik er de ballen van. [/sam
bij jouw heet dat voorschrijdend inzichtquote:Op maandag 4 februari 2008 01:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb heeel veel dingen gedaan maar zeker geen spijt. Spijt is voor anderen niet voor mij
Omdat ze met jou het bed in zijn gedoken. Bitch mode aanquote:Op maandag 4 februari 2008 01:08 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik heb heeel veel dingen gedaan maar zeker geen spijt. Spijt is voor anderen niet voor mij
Moet je wel eerst die jongen zien te 'krijgen'.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:55 schreef Stroekie het volgende:
er zijn nog genoeg andere onderdelen aan zo'n lichaam om wel plezier aan te beleven
Ja! Waarom was je gister nou chago? Toch niet omdat ik op je schoenen ging staan he? *nogmaals excuseert*quote:
Nee gekkerd niet door jou. Ik was chagerijnig door een jongen had dag daarvoor een op zich dacht ik geslaagde date. Maar vond je wel tof irlquote:Op maandag 4 februari 2008 01:21 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja! Waarom was je gister nou chago? Toch niet omdat ik op je schoenen ging staan he? *nogmaals excuseert*
Haha dan is t goed.quote:Op maandag 4 februari 2008 01:25 schreef SayNext het volgende:
Nee gekkerd niet door jou. Ik was chagerijnig door een jongen had dag daarvoor een op zich dacht ik geslaagde date. Maar vond je wel tof irlen je excuses aanvaard ik ben zelf best wel klunzig irl.
Er is altijd wel ergens een andere. En je had je verplichtingen nogquote:Op maandag 4 februari 2008 01:30 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Haha dan is t goed.
*slaat zichzelf nog even om de oren vanwege gister* Ik had echt actiever achter die jongen aangemoeten ofzo.
Ach, shoulda woulda coulda are the last words of a fool.
True. Maar ik krijg nog een herkansing.quote:Op maandag 4 februari 2008 01:37 schreef SayNext het volgende:
Er is altijd wel ergens een andere. En je had je verplichtingen nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |