abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 februari 2008 @ 18:27:03 #26
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_56504988
quote:
Op zondag 3 februari 2008 18:24 schreef rooie3 het volgende:

[..]

En Huub weer op slijmtoer met hem.Weet nog goed toen Huub gebroken vinger had.Huub
slijmt ook al zo met Amanda.Begin een beetje Huubmoe te worden denk ik.
+1

Hij is een schaduw geworden van wie hij ooit eens was in de Kooi helaas.
.
pi_56505094
quote:
Op zondag 3 februari 2008 18:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:

[..]

+1

Hij deed het vroeger ook al.Maar viel ons toen niet op.Denk aan hoe hij met Natasia slijmde.
  zondag 3 februari 2008 @ 18:50:45 #28
111260 Charmian
a little joy
pi_56505408
quote:
Op zondag 3 februari 2008 18:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:

[..]

+1

En toch komt dat ook gedeeltelijk door zijn tegenspelers denk ik. Als er niet zo veel trailertrash in had gezeten was het veel beschaafder gebleven, meer een mindgame dan een schreeuw-, trek- en duwspel of zo saai als dat het nu is omdat het overgrote gedeelte leeghoofd is.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_56505438
liefde is...

samen koken voor je medebewoners.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_56505458
quote:
Op zondag 3 februari 2008 18:32 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Hij deed het vroeger ook al.Maar viel ons toen niet op.Denk aan hoe hij met Natasia slijmde.
Ik vraag me af of dit altijd alleen maar slijmen is van Huub. Ieder mens heeft ook wat goed in zich. Misschien zijn dat Huub's goede kanten weer.

Ik zie hem liever zo, als dat hij zo dronken is en niet meer weet wat hij zegt en doet. Gelukkig dat smaken verschillen...
  zondag 3 februari 2008 @ 18:54:15 #31
111260 Charmian
a little joy
pi_56505485
quote:

[..]

Dat vond ik juist wel verfrissend, gewoon even laten zien dat het allemaal maar een spel is. Zelfs Natasia zei toen nog dat ze samen een keer de boel op stelten zouden zetten na DGK, wanneer dat is omgeslagen in 'Huub haten' bij haar I dunno.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_56505541
quote:

[..]

Je kunt niet een jaar lang , 24/7, boos of haatdragend zijn naar mensen met wie je samenwoont lijkt mij. Dat is niet gezond.
Bovendien is Huub sowieso al niet iemand die lang boos blijft. Dus ik zie dat niet als slijmen maar gewoon als behoefte aan een normaal contact of gesprek met personen waarmee je in 1 huis woont.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_56505700
quote:
Op zondag 3 februari 2008 18:56 schreef 2live het volgende:

[..]

Je kunt niet een jaar lang , 24/7, boos of haatdragend zijn naar mensen met wie je samenwoont lijkt mij. Dat is niet gezond.
Bovendien is Huub sowieso al niet iemand die lang boos blijft. Dus ik zie dat niet als slijmen maar gewoon als behoefte aan een normaal contact of gesprek met personen waarmee je in 1 huis woont.
Maar juist door zulke dingen zal Huub niet winnen.Hij denkt dat Amanda en Brian niet te breken zijn.Waarom nu aan tafel aardig doen tegen amanda.Ze is nu alleen,bestook haar nu met vragen.Andersom doen ze dat elke keer.
pi_56505725
quote:
Op zondag 3 februari 2008 18:53 schreef coldstar het volgende:

[..]

Ik vraag me af of dit altijd alleen maar slijmen is van Huub. Ieder mens heeft ook wat goed in zich. Misschien zijn dat Huub's goede kanten weer.

Ik zie hem liever zo, als dat hij zo dronken is en niet meer weet wat hij zegt en doet. Gelukkig dat smaken verschillen...
Dat is juist Huub zijn goede kant.Hij is naief.Ik zie toch liever dat hij Amanda en Brian eens gaat pakken en niet weer zijn eigen teammaatje.
pi_56505731
quote:

[..]

Helemaal met je eens, maar Brian en Amanda zijn dat wel, een jaar lang haatdragend
Dolf is de baas
Insaantje
pi_56505750
quote:
Op zondag 3 februari 2008 19:06 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Dat is juist Huub zijn goede kant.Hij is naief.Ik zie toch liever dat hij Amanda en Brian eens gaat pakken en niet weer zijn eigen teammaatje.
Dat mag gewoon niet, anders had hij dat allang gedaan.
Dolf is de baas
Insaantje
pi_56505776
quote:
Op zondag 3 februari 2008 19:07 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Dat mag gewoon niet, anders had hij dat allang gedaan.
Maar iemand met woorden of sneren pakken,dat kan toch niemand je verbieden.
pi_56505790
quote:
Op zondag 3 februari 2008 19:06 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ik persoonlijk denk dat hij dit met Amanda niet snel zal doen. Ten eerste denk ik dat Amanda de enige is die verbaal best sterk is tegen Huub. Ten tweede denk ik dat Huub met amanda toch wel een speciale band heeft. Dat heeft hij eigenlijk al van het begin af aan met haar.
pi_56505832
Ik vind Jaap trouwens best onbeschoft....hiij boert gewoon steeds terwijl mensen nog aan tafel zitten en nog aan het eten zijn. Smerig eigenlijk en niemand zegt er gewoon wat van.
pi_56505886
quote:
Op zondag 3 februari 2008 19:11 schreef coldstar het volgende:
Ik vind Jaap trouwens best onbeschoft....hiij boert gewoon steeds terwijl mensen nog aan tafel zitten en nog aan het eten zijn. Smerig eigenlijk en niemand zegt er gewoon wat van.
daar is vaak genoeg wat van gezegt hoor, maar jaap heeft er schijt aan.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_56505924
quote:
Op zondag 3 februari 2008 19:11 schreef coldstar het volgende:
Ook een manier om mensen te sarren
pi_56505958
huub: vandaag lekker vrij top!
Geniet van je EQ en IQ, je weet maar nooit hoe anderen dit waarderen.
pi_56505977
quote:
Op zondag 3 februari 2008 19:18 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ook een manier om mensen te sarren
Vind ik nergens op slaan....zijn team maten zitten er toch ook bij, of denk je dat die dit lekker vinden om te horen.
pi_56505990
quote:
Op zondag 3 februari 2008 19:06 schreef Lobasca het volgende:

[..]

Helemaal met je eens, maar Brian en Amanda zijn dat wel, een jaar lang haatdragend
Klopt, maar daarom vind ik ze ook niet normaal.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
  † In Memoriam † zondag 3 februari 2008 @ 19:25:14 #45
135305 beequeen
Lost.
pi_56506070
quote:

Eens.
En dat maak Huub, Huub. Het is zijn zwakte en zijn kracht, kortom een mens, inclusief zelfreflectie, de enige in dat hok die dat bezit imho.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  † In Memoriam † zondag 3 februari 2008 @ 19:28:31 #46
135305 beequeen
Lost.
pi_56506143
quote:
Op zondag 3 februari 2008 19:20 schreef ericahysterica het volgende:
huub: vandaag lekker vrij top!
Skattie, Huub is dagelijks als eerste op en gaat als laatste naar bed. Ik gun hem zijn vrije dag, hoe gek het ook klinkt, DGK is Huub's werk op dit moment.
― Mark Twain
  † In Memoriam † zondag 3 februari 2008 @ 19:45:20 #47
135305 beequeen
Lost.
pi_56506426
Jaap zegt dat morgen dat hok opgeknapt gaat worden, schilderen enzo. Omdat ze dan het hok moeten verlaten gaan ze een dagje carnavallen in Brabant. Als dat zo is zal het een nog rustiger dagje worden dan de afgelopen dagen in de COS.

Ondertussen gaat het aan tafel over snot en wegrottende hondenoren.

― Mark Twain
pi_56506601
huub komt terug van achter.
claire: waarom lach jij?
huub: omdat ik een vrolijk persoon ben.
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
  † In Memoriam † zondag 3 februari 2008 @ 19:58:15 #49
135305 beequeen
Lost.
pi_56506740
Amanda en Claire naarstig op zoek naar alcohol, er is bijna niks in huis. Huub flanst een cocktail in elkaar.

Wat jammer dat de FEBO zo slecht zorgt voor de wannabees, drank in huis zorgt vaak voor de leukste streams.
― Mark Twain
pi_56506842
Is Brian nog niet terug?
Goedemorgen :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')