Ze willen waarschijnlijk, dat we ons allemaal net zo gaan opmaken als Amandaatje!quote:Op maandag 4 februari 2008 09:58 schreef beequeen het volgende:
Hallooooooo regie, ze hebben ook een bovenverdieping.
Tuurlijk pruik gaat niet af. Maar maak je niet druk joh, ze rent onder de stralen door, er komt waarschijnlijk geen druppeltje water op haar lichaam, dus ook niet op haar pruikquote:
We mogen natuurlijk niet meemaken dat Palma even alle wetenswaardigheden doorgeeft aan Brianquote:Op maandag 4 februari 2008 09:58 schreef beequeen het volgende:
Hallooooooo regie, ze hebben ook een bovenverdieping.
Wees nu eens eerlijk, het is toch net een RAT.quote:Op maandag 4 februari 2008 09:46 schreef Varen het volgende:
Ook nog een goeie morgen allemaal![]()
Amanda ligt nog in bed
Claire doucht
[ afbeelding ]
Scheelt weer in lezen toch?quote:Op maandag 4 februari 2008 09:36 schreef Copycat het volgende:
Morning!
Ik heb echt geen ene sodeflikker gemist, dit weekend.
Shit, mijn concealer is ook op, even op de boodschappenlijst zetten.quote:Op maandag 4 februari 2008 09:59 schreef petraa het volgende:
Ze willen waarschijnlijk, dat we ons allemaal net zo gaan opmaken als Amandaatje!
Is er wat te concealen dan?quote:Op maandag 4 februari 2008 10:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Shit, mijn concealer is ook op, even op de boodschappenlijst zetten.
Bij Brian iig wel, 2 blauwe ogen.quote:
geloof ik niet..... als Palma al een zwak voor iemand heeft is het voor Huubquote:Op maandag 4 februari 2008 10:01 schreef Verida het volgende:
[..]
We mogen natuurlijk niet meemaken dat Palma even alle wetenswaardigheden doorgeeft aan Brian
Nu al? En hij heeft nog niet eens een wedstrijd gehad, 17 feb was het toch?quote:Op maandag 4 februari 2008 10:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Bij Brian iig wel, 2 blauwe ogen.![]()
Ivar in da house.
yepquote:Op maandag 4 februari 2008 10:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nu al? En hij heeft nog niet eens een wedstrijd gehad, 17 feb was het toch?
Gaat er iemand kijken die hier post?
Hij heeft een goeie op z'n neus gehad, leuke daarvan is dat het blauw dan wegtrekt langs je ogen...ziet er een beetje grappig uit nu.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nu al? En hij heeft nog niet eens een wedstrijd gehad, 17 feb was het toch?
Gaat er iemand kijken die hier post?
Klopt, althans, hij gaat normaal gesproken ieder jaar dus ik denk dit jaar ook weer.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:10 schreef Desii het volgende:
[..]
yep... dienebart als ik het goed begrepen heb (toch BQ?)
quote:Op maandag 4 februari 2008 10:12 schreef Copycat het volgende:
Ook weer typisch, de poll op de DGK site.
'Ik vrees het ergste voor onze Brian" is de enige 'negatieve' optie mbt de winkansen van Brian tijdens de match tegen Yuri.
Het ergste? Brian die finaal in elkaar wordt geslagen is wat mij betreft een heel mooi voorbeeld van karma. En onze Brian? Ze mogen 'm houden.
Een beetje wasbeerachtig idd, dieenebart gaat toch wel foto's posten hoop ik?quote:Op maandag 4 februari 2008 10:11 schreef T-lex het volgende:
[..]
Hij heeft een goeie op z'n neus gehad, leuke daarvan is dat het blauw dan wegtrekt langs je ogen...ziet er een beetje grappig uit nu.
quote:Op maandag 4 februari 2008 10:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, althans, hij gaat normaal gesproken ieder jaar dus ik denk dit jaar ook weer.
Er is een mod overleden van het DGK forum, ene Moeke zegt José.
Neeeeeuuuhhjjjjjjjquote:Op maandag 4 februari 2008 10:15 schreef petraa het volgende:
09:19 - Lieke weer terug?
De relatie tussen Huub en Claire begint steeds meer kleur te krijgen, maar daar is niet iedereen gelukkig mee. Amanda heeft het plan opgevat om Lieke uit te nodigen in de Villa; ook omdat Huub laatst een lange brief heeft geschreven aan zijn ex-vriendin. Brian vond het een prima plan en we zijn dan ook benieuwd of Amanda vandaag daadwerkelijk Lieke gaat uitnodigen. Daar zal Huub vast heel blij mee zijn!
BRON: VV
Ik heb ook niet gestemd.quote:Op maandag 4 februari 2008 10:12 schreef Copycat het volgende:
Ook weer typisch, de poll op de DGK site.
'Ik vrees het ergste voor onze Brian" is de enige 'negatieve' optie mbt de winkansen van Brian tijdens de match tegen Yuri.
Het ergste? Brian die finaal in elkaar wordt geslagen is wat mij betreft een heel mooi voorbeeld van karma. En onze Brian? Ze mogen 'm houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |