Ze heeft last van haar ribben, door het paaldansen, zegt ze.quote:Op zondag 3 februari 2008 17:38 schreef Lobasca het volgende:
Zet net de streams aan.. Nu zit Amanda bij de fysio
Tnxquote:Op zondag 3 februari 2008 17:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft last van haar ribben, door het paaldansen, zegt ze.
Die vent houd altijd al vakantie.Gisteren alweer om 11uur in zijn bed.Als ze allemaal zo als Brian deden hadden we om 11 uur al geen streams meer.quote:Op zondag 3 februari 2008 18:06 schreef beequeen het volgende:
Brian staat onder de douche en zegt tegen Amanda dat hij het lekker rustig aandoet vandaag. Om nog maar even te benadrukken wat een geweldige relaasie die 2 hebben zoomt de camera in op dit.![]()
[ afbeelding ]
Amanda aan de wijn.
En Huub weer op slijmtoer met hem.Weet nog goed toen Huub gebroken vinger had.Huub slijmt ook al zo met Amanda.Begin een beetje Huubmoe te worden denk ik.quote:Op zondag 3 februari 2008 18:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Brian gaat weg, foto's laten maken in het ziekenhuis denk ik ??
Dan zullen Netty en Kennie ook wel onderweg zijnquote:Op zondag 3 februari 2008 18:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Brian gaat weg, foto's laten maken in het ziekenhuis denk ik ??
dat ben ik al heel lang..dgk moe zelfs...quote:Op zondag 3 februari 2008 18:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En Huub weer op slijmtoer met hem.Weet nog goed toen Huub gebroken vinger had.Huub slijmt ook al zo met Amanda.Begin een beetje Huubmoe te worden denk ik.
+1quote:Op zondag 3 februari 2008 18:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En Huub weer op slijmtoer met hem.Weet nog goed toen Huub gebroken vinger had.Huub
slijmt ook al zo met Amanda.Begin een beetje Huubmoe te worden denk ik.
Hij deed het vroeger ook al.Maar viel ons toen niet op.Denk aan hoe hij met Natasia slijmde.quote:Op zondag 3 februari 2008 18:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
+1
Hij is een schaduw geworden van wie hij ooit eens was in de Kooi helaas.
En toch komt dat ook gedeeltelijk door zijn tegenspelers denk ik. Als er niet zo veel trailertrash in had gezeten was het veel beschaafder gebleven, meer een mindgame dan een schreeuw-, trek- en duwspel of zo saai als dat het nu is omdat het overgrote gedeelte leeghoofd is.quote:Op zondag 3 februari 2008 18:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
+1
Hij is een schaduw geworden van wie hij ooit eens was in de Kooi helaas.
Ik vraag me af of dit altijd alleen maar slijmen is van Huub. Ieder mens heeft ook wat goed in zich. Misschien zijn dat Huub's goede kanten weer.quote:Op zondag 3 februari 2008 18:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij deed het vroeger ook al.Maar viel ons toen niet op.Denk aan hoe hij met Natasia slijmde.
Dat vond ik juist wel verfrissend, gewoon even laten zien dat het allemaal maar een spel is. Zelfs Natasia zei toen nog dat ze samen een keer de boel op stelten zouden zetten na DGK, wanneer dat is omgeslagen in 'Huub haten' bij haar I dunno.quote:Op zondag 3 februari 2008 18:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij deed het vroeger ook al.Maar viel ons toen niet op.Denk aan hoe hij met Natasia slijmde.
Je kunt niet een jaar lang , 24/7, boos of haatdragend zijn naar mensen met wie je samenwoont lijkt mij. Dat is niet gezond.quote:Op zondag 3 februari 2008 18:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Maar juist door zulke dingen zal Huub niet winnen.Hij denkt dat Amanda en Brian niet te breken zijn.Waarom nu aan tafel aardig doen tegen amanda.Ze is nu alleen,bestook haar nu met vragen.Andersom doen ze dat elke keer.quote:Op zondag 3 februari 2008 18:56 schreef 2live het volgende:
[..]
Je kunt niet een jaar lang , 24/7, boos of haatdragend zijn naar mensen met wie je samenwoont lijkt mij. Dat is niet gezond.
Bovendien is Huub sowieso al niet iemand die lang boos blijft. Dus ik zie dat niet als slijmen maar gewoon als behoefte aan een normaal contact of gesprek met personen waarmee je in 1 huis woont.
Dat is juist Huub zijn goede kant.Hij is naief.Ik zie toch liever dat hij Amanda en Brian eens gaat pakken en niet weer zijn eigen teammaatje.quote:Op zondag 3 februari 2008 18:53 schreef coldstar het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dit altijd alleen maar slijmen is van Huub. Ieder mens heeft ook wat goed in zich. Misschien zijn dat Huub's goede kanten weer.
Ik zie hem liever zo, als dat hij zo dronken is en niet meer weet wat hij zegt en doet. Gelukkig dat smaken verschillen...
Helemaal met je eens, maar Brian en Amanda zijn dat wel, een jaar lang haatdragendquote:Op zondag 3 februari 2008 18:56 schreef 2live het volgende:
[..]
Je kunt niet een jaar lang , 24/7, boos of haatdragend zijn naar mensen met wie je samenwoont lijkt mij. Dat is niet gezond.
Bovendien is Huub sowieso al niet iemand die lang boos blijft. Dus ik zie dat niet als slijmen maar gewoon als behoefte aan een normaal contact of gesprek met personen waarmee je in 1 huis woont.
Dat mag gewoon niet, anders had hij dat allang gedaan.quote:Op zondag 3 februari 2008 19:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat is juist Huub zijn goede kant.Hij is naief.Ik zie toch liever dat hij Amanda en Brian eens gaat pakken en niet weer zijn eigen teammaatje.
Maar iemand met woorden of sneren pakken,dat kan toch niemand je verbieden.quote:Op zondag 3 februari 2008 19:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat mag gewoon niet, anders had hij dat allang gedaan.
Ik persoonlijk denk dat hij dit met Amanda niet snel zal doen. Ten eerste denk ik dat Amanda de enige is die verbaal best sterk is tegen Huub. Ten tweede denk ik dat Huub met amanda toch wel een speciale band heeft. Dat heeft hij eigenlijk al van het begin af aan met haar.quote:Op zondag 3 februari 2008 19:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat is juist Huub zijn goede kant.Hij is naief.Ik zie toch liever dat hij Amanda en Brian eens gaat pakken en niet weer zijn eigen teammaatje.
daar is vaak genoeg wat van gezegt hoor, maar jaap heeft er schijt aan.quote:Op zondag 3 februari 2008 19:11 schreef coldstar het volgende:
Ik vind Jaap trouwens best onbeschoft....hiij boert gewoon steeds terwijl mensen nog aan tafel zitten en nog aan het eten zijn. Smerig eigenlijk en niemand zegt er gewoon wat van.
Ook een manier om mensen te sarrenquote:Op zondag 3 februari 2008 19:11 schreef coldstar het volgende:
Ik vind Jaap trouwens best onbeschoft....hiij boert gewoon steeds terwijl mensen nog aan tafel zitten en nog aan het eten zijn. Smerig eigenlijk en niemand zegt er gewoon wat van.
Vind ik nergens op slaan....zijn team maten zitten er toch ook bij, of denk je dat die dit lekker vinden om te horen.quote:
Klopt, maar daarom vind ik ze ook niet normaal.quote:Op zondag 3 februari 2008 19:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Helemaal met je eens, maar Brian en Amanda zijn dat wel, een jaar lang haatdragend
Eens.quote:Op zondag 3 februari 2008 18:56 schreef 2live het volgende:
Skattie, Huub is dagelijks als eerste op en gaat als laatste naar bed. Ik gun hem zijn vrije dag, hoe gek het ook klinkt, DGK is Huub's werk op dit moment.quote:
Brian heeft gisteren toch een fles leeg staan gooien in de keuken? Hij vond dat Mikey teveel dronkquote:Op zondag 3 februari 2008 19:58 schreef beequeen het volgende:
Amanda en Claire naarstig op zoek naar alcohol, er is bijna niks in huis. Huub flanst een cocktail in elkaar.
Wat jammer dat de FEBO zo slecht zorgt voor de wannabees, drank in huis zorgt vaak voor de leukste streams.
Volgens mij was dat een restje maar dat maakt niet uit, Brian mag alles toch? Zelf zuipen als een tempelier maar het anderen verbieden, de hypocriete RAT.quote:Op zondag 3 februari 2008 20:04 schreef Verida het volgende:
Brian heeft gisteren toch een fles leeg staan gooien in de keuken? Hij vond dat Mikey teveel dronk
quote:Op zondag 3 februari 2008 20:29 schreef Dark het volgende:
Brian is terug van het ziekenhuis en er is niets aan de hand met z'n arm, hij kan gewoon vechten!
Vaag verhaal weer. Er is geen foto gemaakt ivm schadelijke straling, de arts kon zo zien dat het een bloeduitstorting was. Bij twijfel maak je toch een foto, dat beetje röntgenstraling heeft nog nooit iemand kwaad gedaan.quote:Op zondag 3 februari 2008 20:28 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Brian is terug uit het ziekenhuis, heeft niets gebroken.
Is ook niks voor Brian om geen foto's te laten nemen van zijn kneuzingen. Welk ziekenhuis was dat en zitten er nog deuren in?quote:Op zondag 3 februari 2008 20:33 schreef beequeen het volgende:
[..]
Vaag verhaal weer. Er is geen foto gemaakt ivm schadelijke straling, de arts kon zo zien dat het een bloeduitstorting was. Bij twijfel maak je toch een foto, dat beetje röntgenstraling heeft nog nooit iemand kwaad gedaan.
Normaal gesproken gaan ze naar ziekenhuis Gooi-Noord, ligt om het hoekie van dat hok en daar zijn heel veel glazen deuren.quote:Op zondag 3 februari 2008 20:36 schreef noekje het volgende:
Is ook niks voor Brian om geen foto's te laten nemen van zijn kneuzingen. Welk ziekenhuis was dat en zitten er nog deuren in?
Neuken ze in GTS nou ook al dan?quote:Op zondag 3 februari 2008 20:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Huub heeft gevraagd om samen met Amanda een gastrolletje te mogen
spelen in GTST ...... de scenes die we in het verleden van ze in de villa
zagen, waren hilarisch. Doen dus
Ik denk bij eikel meteen aan Brian.quote:Op zondag 3 februari 2008 20:44 schreef coldstar het volgende:
Hmmmm. Claire zit achter de PC en schrijft een brief. Ik las, ik vind het wel een eikel......ze zou he toch niet over Huub hebben ????
Goh, bij mij schiet iemand anders in gedachte, Brian, gek he?quote:Op zondag 3 februari 2008 20:44 schreef coldstar het volgende:
Hmmmm. Claire zit achter de PC en schrijft een brief. Ik las, ik vind het wel een eikel......ze zou he toch niet over Huub hebben ????
nope.... ging over ene Kim, die een relatie zou hebben met iemand anders (Dat stukje kon ik lezen)quote:Op zondag 3 februari 2008 20:44 schreef coldstar het volgende:
Die jongetjes sturen ze naar België, net als Jeroen.quote:Op zondag 3 februari 2008 20:55 schreef Disana het volgende:
Goh, er zat in de wachtkamer zomaar een jongetje met zijn benen over elkaar met een nerdy face een boek te lezen.
Waar moet dat heen met Nederland.
Dacht ik ook aan maar kon het filmpje niet zo vlug vinden.quote:Op zondag 3 februari 2008 20:50 schreef beequeen het volgende:
Amanda verwisselt een vuilniszak, handschoentjes aan. Doet me denken aan de ruzie tussen Nena en Natasja, een klassieker.![]()
[ afbeelding ]
http://www.youtube.com/watch?v=sqBES3Kq0AU
Oh gelukkig. Ik moet er niet aan denken dat we hier teveel intellectuelen krijgen en dat het trailer trash in de verdrukking komt.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die jongetjes sturen ze naar België, net als Jeroen.
YW,quote:
Ik denk dat jij helderziend bent!quote:Op zondag 3 februari 2008 21:03 schreef beequeen het volgende:
Staat er soms een cameraman klaar in de tuin dat Amanda zo graag naar buiten wil, ze blijft maar zeuren over een kampvuur. Brian stemt uiteindelijk toe, ze gaan een rondje tuin doen. Ik denk dat ze eindigen op de tuinstoelen.
Ik zou hier wel wat op willen zeggen maar dan ligt er een ban op de loer.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:01 schreef Disana het volgende:
Oh gelukkig. Ik moet er niet aan denken dat we hier teveel intellectuelen krijgen en dat het trailer trash in de verdrukking komt.
Hij kan proberen wat hij wil, maar met zijn ingevallen bekkie gaat ie toch nooit op Yuri lijken.quote:
Ik zou er niet van staan te kijken als Amanda nog nooit het NOS journaal heeft gezien.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zou hier wel wat op willen zeggen maar dan ligt er een ban op de loer.![]()
Amanda en Brian steken zich in Noordpool kleding om de tuin in te gaan, over 15 minuten begint Peter R. de Vries, handig.
De nieuwe Yeti?
[ afbeelding ]
Waarom kan dat ziekenhuis nou niet één keer zijn bijnaam waarmaken? Gooi-moord en Brian lijkt me toch een perfecte combinatie?quote:Op zondag 3 februari 2008 20:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Normaal gesproken gaan ze naar ziekenhuis Gooi-Noord, ligt om het hoekie van dat hok en daar zijn heel veel glazen deuren.![]()
Zijn andere oog begint ook al blauw te worden.![]()
[ afbeelding ]
Dat wordt iets dikker als Yuri klaar isquote:Op zondag 3 februari 2008 21:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij kan proberen wat hij wil, maar met zijn ingevallen bekkie gaat ie toch nooit op Yuri lijken.
Kijk en vergelijk.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:18 schreef Disana het volgende:
Hij kan proberen wat hij wil, maar met zijn ingevallen bekkie gaat ie toch nooit op Yuri lijken.
Ik ken de reputatie van Gooi-Moord, jammer dat ze voor Brian een uitzondering maken.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:20 schreef Larisje het volgende:
Waarom kan dat ziekenhuis nou niet één keer zijn bijnaam waarmaken? Gooi-moord en Brian lijkt me toch een perfecte combinatie?![]()
![]()
quote:Helaas moeten we constateren dat er maar vier Miljonairs in de Villa zijn. Brian is de grote afwezige, hij is al een tijdje weg en we weten waar en waarom… De Antilliaan was gister namelijk op training bij Hans Nijman in Beverwijk en daar heeft hij waarschijnlijk zijn arm gekneusd of gebroken. Hoewel we hem niet hebben horen klagen over de pijn is hij op advies van Robin de fysiotherapeut toch naar het ziekenhuis vertrokken. Nu maar afwachten wat de diagnose is…
Inderdaad heel jammer!!!quote:Op zondag 3 februari 2008 21:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ken de reputatie van Gooi-Moord, jammer dat ze voor Brian een uitzondering maken.
Mooi bedacht door jou: de "Jewsky's"quote:Op zondag 3 februari 2008 21:34 schreef miesy het volgende:
[ afbeelding ]
kijken naar Peter R De Vries.
is las lobasco's reactie daarop, en snapte 'em nietquote:Op zondag 3 februari 2008 21:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Mooi bedacht door jou: de "Jewsky's"![]()
De vraag is: Wie spoort daar wel?quote:Op zondag 3 februari 2008 21:41 schreef miesy het volgende:
kan me toch echt niet voorstellen dat ze hem een eikel vind.
zo wel, dan spoort ze niet.
Nope, de beuken die Brian aan Amanda uitdeelt.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:43 schreef miesy het volgende:
is las lobasco's reactie daarop, en snapte 'em niet![]()
iets met amanda's tieten?
quote:Op zondag 3 februari 2008 21:43 schreef miesy het volgende:
[..]
is las lobasco's reactie daarop, en snapte 'em niet![]()
iets met amanda's tieten?
O, dan heb ik iets gemistquote:Op zondag 3 februari 2008 21:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, de beuken die Brian aan Amanda uitdeelt.
quote:Op zondag 3 februari 2008 21:44 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nope, de beuken die Brian aan Amanda uitdeelt.
volgens mij vergist ze me met iemand anders, want ik weet van niets..quote:Op zondag 3 februari 2008 18:14 schreef Lobasca het volgende:
Dus Amanda heeft een gekneusde rib..zou die rat dan toch laatst onder de dekens...![]()
Geweldige vondst van Miesy in de vorige COS, de jetsers van Amanda heten vanaf nu 'Jewscky's'
opgelost!quote:Op zondag 3 februari 2008 21:45 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kwam eigenlijk uit mijn aanvulling op jouw mooie cosje.
[COS#3246] To make tv or to NOT make tv, that is the qestion
quote:Op zondag 3 februari 2008 21:49 schreef miesy het volgende:
[..]
[..]
volgens mij vergist ze me met iemand anders, want ik weet van niets..
quote:
quote:Op zondag 3 februari 2008 22:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Hi miesy
Kijken ze in dat kot ook naar Peterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr?
Ik snap het nu ook niet meer. Ik dacht dat Jewscky het beuken bedoelde. Ach, maakt het uit, Jewscky is top met zijn siliconesnol en rioolrat.quote:
Dat komt nog, en mijn prognose voor de kijkcijfers zijn alleen voor Nederland. Straks ook op CNN, FOX, CNBC en de buurlandjes. Dit wordt een ongekend record.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik snap het nu ook niet meer. Ik dacht dat Jewscky het beuken bedoelde. Ach, maakt het uit, Jewscky is top met zijn siliconesnol en rioolrat.![]()
Ik moet zeggen dat ik Peter R. de Vries nog niet echt overtuigend vind, misschien komt dat nog.
quote:Op zondag 3 februari 2008 22:21 schreef beequeen het volgende:
Alsof ik Brian hoor praten. Joran: In mijn focking gezicht, je maakt me focking niks. Conyo komt ook voorbij.
Zie het smoeltje van Brian op stream 3. Wat zou hijj nu denken.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:21 schreef beequeen het volgende:
Alsof ik Brian hoor praten. Joran: In mijn focking gezicht, je maakt me focking niks. Conyo komt ook voorbij.
Jij hebt wat meer met kijkcijfers dan ik, doe eens een gokjequote:Op zondag 3 februari 2008 22:23 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Beetje dichtgetimmerd oog ......
[ afbeelding ]
Skattie, dit is nog maar het topje van de ijsberg, helaas.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
De kooi is maar een knderopvang vergeleken met de buitenwereld. GVD wat loopt er een hoop geteisem rond op deze aardkloot
Het is moeilijk te voorspellen. Rond het programma is een heel publicietiscircus gestart en alles is enorm gehypt. Daardoor kan het best een groot aantal kijkers bij het begin geven, maar het kan ook weer heel snel inzakken. Maar de 5 miljoen, die jij noemde, is wel knap hoog. Niet uit te sluiten, maar het is heul veul !quote:Op zondag 3 februari 2008 22:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij hebt wat meer met kijkcijfers dan ik, doe eens een gokje
Ik durf mijn prognose zelfs voor een miljoentje omhoog bij te stellen.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:44 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het is moeilijk te voorspellen. Rond het programma is een heel publicietiscircus gestart en alles is enorm gehypt. Daardoor kan het best een groot aantal kijkers bij het begin geven, maar het kan ook weer heel snel inzakken. Maar de 5 miljoen, die jij noemde, is wel knap hoog. Niet uit te sluiten, maar het is heul veul !
die maakt zich kwaad over het onrecht die joran is aangedaan door die nep vriendquote:Op zondag 3 februari 2008 22:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zie het smoeltje van Brian op stream 3. Wat zou hijj nu denken.
quote:Op zondag 3 februari 2008 22:49 schreef akveor het volgende:
Denk hier ook iedereeen dat het Brian is?![]()
En terecht.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:03 schreef Lobasca het volgende:
Het is voor het eerst dat ze naar een SBS-programma mogen kijken
Je bent echt kwaad hè Ruud?quote:Op zondag 3 februari 2008 23:06 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En terecht.(deze smiley is niet aan jou gericht Lobasca
)
quote:Op zondag 3 februari 2008 22:49 schreef akveor het volgende:
Denkt hier ook iedereeen dat het Brian is?![]()
Peter R. is een programma van JdM ! Hij heeft het ook verkocht aan de USA, niet Peter R. himself ......quote:Op zondag 3 februari 2008 23:03 schreef Lobasca het volgende:
Het is voor het eerst dat ze naar een SBS-programma mogen kijken
Jij weet ook alles, hè?quote:Op zondag 3 februari 2008 23:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Peter R. is een programma van JdM ! Hij heeft het ook verkocht aan de USA, niet Peter R. himself ......
Dat zei Jaap ook al. Hij had het over "de grote baas".quote:Op zondag 3 februari 2008 23:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Peter R. is een programma van JdM ! Hij heeft het ook verkocht aan de USA, niet Peter R. himself ......
Zal me mijn reet roesten wie die vuilak aan de schandpaal nagelt. Peter R., hare majesteit of de lokale putjesschepper.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Daarom zijn ze natuurlijk zo braaf in de villa.Ome John is effe druk met de verkoop van de televisierechten van Peter.En heeft geen tijd om zich te bemoeien met kleine etterbakjes die over de scheef kunnen gaan.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zei Jaap ook al. Hij had het over "de grote baas".
+1. Ik heb met stomme verbazing zitten kijken en als ik echt zeg wat ik denk krijg ik nu een ban. Ik volsta met hem volledig als gek/ slim te bestempelen, wrs samen met zijn pa. Ik ben geschokt en sluit bij deze ook af.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zal me mijn reet roesten wie die vuilak aan de schandpaal nagelt. Peter R., hare majesteit of de lokale putjesschepper.
Truste BQ, en als hij morgenvroeg per ongeluk voor mijn bussie loopt moet ik gaan nadenken waar het rempedaal zit.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
+1. Ik heb met stomme verbazing zitten kijken en als ik echt zeg wat ik denk krijg ik nu een ban. Ik volsta met hem volledig als gek en of slim te bestempelen,of een combinatie van, wrs samen met zijn pa. Ik ben geschokt en sluit bij deze ook af.
Succes voor de nachtploeg en welterusten voor iedereen die naar bed gaat.
Als je maar weet waar het gaspedaal zit en graag in zijn vijfquote:Op zondag 3 februari 2008 23:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Truste BQ, en als hij morgenvroeg per ongeluk voor mijn bussie loopt moet ik gaan nadenken waar het rempedaal zit.![]()
quote:Op zondag 3 februari 2008 23:36 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De reactie van die moeder lijkt wel erg gescript ..... Zo emotieloos zal geen enkele moeder reageren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |