mooie broek!quote:Op vrijdag 9 mei 2008 18:05 schreef bear87 het volgende:
Nieuwe broek gekocht vanmiddag in Amsterdam![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eigenlijk al tijden geen Replay broeken meer gekocht maar nu lagen er wel weer wat mooie tussen. Gewoon mooie donkerblauw zonder gekkigheden en een normale pasvorm. Precies wat ik zocht, ben er blij mee![]()
Dankjewel!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 01:13 schreef SatanicWarrior het volgende:
[..]
mooie broek!
ik wil nog een keer een dry of een selvage, of met beide, hebben van replay, heb op internet wel eens foto's van zo'n model gezien, erg mooi. ik vind de pasvorm van replay broeken altijd wel mooi.
Beetje experimentele lijn van Levis... bijna nergens te krijgen... Heb er ook een... details zijn uitvergroot en heeft een groot rood leabel...voorzover ik hier kan zien staat er inderdaad geen modelnummer in...quote:Op woensdag 14 mei 2008 20:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Nieuwe jeans van Levi's, omgerekend voor zo'n 45 euro. Er staat Red op, dus dat zal het Red Label wel zijn, maar verder helemaal niets over een model ofzo. Hij geeft een beetje af, is wat stugger, dus iets van een dry/ raw jeans. Iemand enig idee welke jeans dit is?
Bedankt, nog steeds een beetje vaag allemaalquote:Op maandag 19 mei 2008 23:07 schreef d2rocks het volgende:
[..]
Beetje experimentele lijn van Levis... bijna nergens te krijgen... Heb er ook een... details zijn uitvergroot en heeft een groot rood leabel...voorzover ik hier kan zien staat er inderdaad geen modelnummer in...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |