(Nieuwelinge gevecht Yuri-Brian 17 februari , 2 keer 1 minuut)quote:Op dinsdag 5 februari 2008 19:11 schreef kissa het volgende:
Yuri is 24? Hij ziet eruit als, tsja...40?
quote:Op donderdag 14 februari 2008 04:09 schreef tong80 het volgende:
Ik hoop niet dat Brian gelijk neergaat. Gewoon 4 minuten lang al zijn botten breken
Yuri is 2 de automonteur en NIET werkzaam als Kok.quote:Op zondag 3 februari 2008 15:28 schreef tuinfluiter het volgende:
(Tegenstander Yuri)
Trainer Hans Nijman: Yuri is de perfecte tegenstander,
die jongen is 24 jaar, 1.70 lang, komt uit Georgie, 12 jaar in Nederland,
werkt gewoon als Kok, maakt hele lange dagen,
kneusquote:Op donderdag 14 februari 2008 11:17 schreef beverton het volgende:
hier nog wat foto's enzo van de sloper http://s5.bitefight.nl/c.php?uid=19291
Het schijnt eigenlijk niet uit te maken he. Boxers mochten altijd een maand voor hun wedstrijd geen seks hebben ofzo, maar het bleek dat boxers dan seksueel gefrustreerd raken en meteen van hun concentratie af zijn, als er een mooie vrouw in het publiek zit of die chick die met het rondebordje langs komt.quote:(De dagelijkse sex met Amanda)
Brian: Ik stop voorlopig met alcohol drinken.
Mickey: Brian, maar Sex is nog veel erger voor je Vechtprestaties dan drankjes drinken.
Brian: Ik ga dat bepraten met Hans.
Its all in de game, 'bedrijfs ongevalletje'.quote:Op zondag 17 februari 2008 21:07 schreef Dark het volgende:
Brain is de ring uit gelopen met veel lawaai uit de zaal hij is onder begeleiding afgevoerd .. hij heeft door getrapt terwijl yuri al op de grond lag. een groote looser is het en ik denk dat hij zich niet meer in dit wereldje hoeft te vertonen .. dan maken ze hem wel een kopje kleiner er was veel ophef
Bron: www.fighttalk.nl
Kevin Federlinequote:Op zaterdag 16 februari 2008 19:40 schreef tequi3 het volgende:
Heeft iemand een frontal pic van Brian met cornrows? Wil wel weten hoe hem dat staan![]()
Je hebt ze bij de profs er ook bij zitten...quote:Op zondag 17 februari 2008 21:59 schreef noekje het volgende:
Maar hoe erg is dat nu eigenlijk? Is het een beginnersfoutje of is Hans (de trainer) een beetje boos nu?
Bob the beast?quote:Op zondag 17 februari 2008 21:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Jajong... Sapp!
OMG wat een niet waardige K1 fighter...
Die bedoelde ik inderdaad
Geen idee Noek...het is net wat Jajong zegt...quote:Op zondag 17 februari 2008 21:59 schreef noekje het volgende:
Maar hoe erg is dat nu eigenlijk? Is het een beginnersfoutje of is Hans (de trainer) een beetje boos nu?
Aerts is iid een held!quote:Op zondag 17 februari 2008 22:03 schreef Schatgraver het volgende:
Bob sapp is een watje, peter aerts had em binnen 10 sec neer( peter aerts is dan ook wel een held)
Iemand al filmpjes van de wedstrijd van Brian/ andere wedstrijden?
Da's duidelijk!quote:Op zondag 17 februari 2008 22:05 schreef Jappie het volgende:
Als het gebeurd is tijdens het vallen en de scheids nog niet tussenbeide was gekomen moeten ze zelfs dat no contest nog omzetten naar een overwinning voor Brian.
Als de scheidsrechter wel al tussenbeide was gekomen en bezig met tellen zoals later op het kickforum vermeldt zou het omgezet moeten worden naar een diskwalificatie...
Een "no-contest" is eigenlijk een uitslag waaruit je zou mogen afleiden dat het er echt tussenin heeft gezeten..een soort schemergebied dus.
Dus het kan nog omgezet worden of is de beslissing nooit meer terug te draaien?quote:Op zondag 17 februari 2008 22:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
Geen idee Noek...het is net wat Jajong zegt...
Als het gebeurd is tijdens het vallen en de scheids nog niet tussenbeide was gekomen moeten ze zelfs dat no contest nog omzetten naar een overwinning voor Brian.
Als de scheidsrechter wel al tussenbeide was gekomen en bezig met tellen zoals later op het kickforum vermeldt zou het omgezet moeten worden naar een diskwalificatie...
Een "no-contest" is eigenlijk een uitslag waaruit je zou mogen afleiden dat het er echt tussenin heeft gezeten..een soort schemergebied dus.
Het kan zeker nog omgezet worden...ut zou niet de eerste keer zijn dat dat gebeurd en ook zeker de laatste keer niet. In de hoogste regionen komt het nog niet eens zo heel vaak voor maar juist in de beginnerspartijen worden er achteraf nog "relatief" vaak uitslagen gecorrigeerd.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Dus het kan nog omgezet worden of is de beslissing nooit meer terug te draaien?
Het zou dus ook nog kunnen dat de ' natrap' van Brian als onvoldoende geoefend / onervarenheid kan worden beschouwd. Dan zou de no contest in verlies voor Brian moeten worden ongezet.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Iets met RCS, geen idee wat dat nou weer is
a) De deelnemers te ongelijk van kracht zijn (outclassed), de beste vechter wordt winnaar door interventie. (RSC).
b) Een van de deelnemers onvoldoende geoefend is. Deze vechter wordt verliezer door interventie. (RSC).
Voor de belangstellende er staat nog meer, maar dan wordt het zo'n boekwerk.
http://www.kickboxingangelo.nl/pages/regels_kick.htm
Hoe cool, dan blijft het dus nog even spannend!quote:Op zondag 17 februari 2008 22:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Het kan zeker nog omgezet worden...ut zou niet de eerste keer zijn dat dat gebeurd en ook zeker de laatste keer niet. In de hoogste regionen komt het nog niet eens zo heel vaak voor maar juist in de beginnerspartijen worden er achteraf nog "relatief" vaak uitslagen gecorrigeerd.
Yupzz...ben echt reuze benieuwd naar de beelden.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoe cool, dan blijft het dus nog even spannend!
Neeeh, Brian is de winnaar, dat wisten we een maand geleden alquote:Op zondag 17 februari 2008 22:18 schreef noekje het volgende:
[..]
Hoe cool, dan blijft het dus nog even spannend!
Dat wil ik meemakenquote:Op zondag 17 februari 2008 22:21 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Neeeh, Brian is de winnaar, dat wisten we een maand geleden al
Ik wil een filmpje!! dan ga ik pas echt los tegen Brian![]()
Mijn god denkt RTL serieus dat men hier niet achterkomt?quote:Op zondag 17 februari 2008 22:31 schreef mootie het volgende:
Hij komt gewoon binnen met een beker en zegt dat hij gewonnen heeft.
Dat is iig duidelijk.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:34 schreef avonne het volgende:
Amanda luisterde slechts getooid in haar hotpants het geheel op als ringcard-girl.
Direct bij aanvang van de wedstrijd zocht Yuri totaal ongecontroleerd de aanval. Brian wist de eerste aanval te pareren. Op onnavolgbare wijze wist Brian zijn eerste trap direct vol op in het gelaat van de Georgiër te plaatsen. Tot ieders verbazing ging Yuri direct naar het canvas. Terwijl dat de Georgiër al op de grond lag gaf Brian Yuri een volle trap op het hoofd. De ringarts moest er aan te pas komen om Yuri weer op te lappen.
De uitslag van de wedstrijd werd bepaald door de jury: No-Contest
Brian verdient respect dat hij toch de ring in dorst te stappen en mag volgens onze redactie ondanks dat hij als nieuweling de fout maakte om zijn tegenstander te trappen terwijl deze naar de grond ging, de overwinning wel degelijk op zijn naam schrijven.
http://www.kickboxing.nl/uitslag-gevecht-brian-gouden-kooi.html
Door de Febo in huis gehaald just in case...quote:Op zondag 17 februari 2008 22:34 schreef Dementor het volgende:
Die beker is hem in zijn handen gedrukt net voor de poort....
quote:Op zondag 17 februari 2008 22:34 schreef avonne het volgende:
Amanda luisterde slechts getooid in haar hotpants het geheel op als ringcard-girl.
Direct bij aanvang van de wedstrijd zocht Yuri totaal ongecontroleerd de aanval. Brian wist de eerste aanval te pareren. Op onnavolgbare wijze wist Brian zijn eerste trap direct vol op in het gelaat van de Georgiër te plaatsen. Tot ieders verbazing ging Yuri direct naar het canvas. Terwijl dat de Georgiër al op de grond lag gaf Brian Yuri een volle trap op het hoofd. De ringarts moest er aan te pas komen om Yuri weer op te lappen.
Brian verdient respect dat hij toch de ring in dorst te stappen en mag volgens onze redactie ondanks dat hij als nieuweling de fout maakte om zijn tegenstander te trappen terwijl deze naar de grond ging, de overwinning wel degelijk op zijn naam schrijven.
Het zou me niets verbazen..quote:Op zondag 17 februari 2008 22:35 schreef agter het volgende:
[..]
Door de Febo in huis gehaald just in case...
Duidelijke omkopingquote:
Dat weet ik niet of dat kan. Jappie!! Enlighten us!!quote:Op zondag 17 februari 2008 22:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Duidelijke omkoping
No contest kan nooit Gewonnen betekenen
Case closedquote:Op zondag 17 februari 2008 22:34 schreef avonne het volgende:
Ik vind hier een heel vies luchtje aan hangen.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet of dat kan. Jappie!! Enlighten us!!
Het is iig een rechtstreeks verhaal. Al snap ik er nu nog geen hol van.
Wat er eik staat is dat de redactie van dat forum vind dat Brian ondanks de "no-contest" van de jury zichzelf wel winnaar zou mogen noemen.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:39 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet of dat kan. Jappie!! Enlighten us!!
Het is iig een rechtstreeks verhaal. Al snap ik er nu nog geen hol van.
Waar komt die beker dan vandaan?quote:Op zondag 17 februari 2008 22:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Wat er eik staat is dat de redactie van dat forum vind dat Brian ondanks de "no-contest" van de jury zichzelf wel winnaar zou mogen noemen.
Geen feit dus maar een mening (en ik ken de redactie van de site niet dus ik weet niet in hoeverre je die mening mag volgen)
Ik zelf zou het liefst die beelden zo snel mogelijk willen zien en dan vorm ik mijn eigen mening wel...daar heb ik geen jury of redactie voor nodig.
Het is een groot complot, sjonnie heeft die hele K-1 in zijn zakquote:Op zondag 17 februari 2008 22:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waar komt die beker dan vandaan?
Ik snap er geen bal meer van
Iedere deelnemer krijgt als ik het goed heb zowiezo een beker (al weet ik dat niet helemaal 100% zeker) maar ik las net ook al dat hij die beker van de DGK redactie zou hebben gehadquote:Op zondag 17 februari 2008 22:45 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waar komt die beker dan vandaan?
Ik snap er geen bal meer van
Dan willen ze extra kijkcijfers voor die uitzending ja...quote:Op zondag 17 februari 2008 22:48 schreef uniekhoorn het volgende:
IK EIS EEN FILMPJE!
En als het filmpje niet online komt dan weten iig genoeg
Ik denk dat dat een groupie mening is?quote:Op zondag 17 februari 2008 22:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Iedere deelnemer krijgt als ik het goed heb zowiezo een beker (al weet ik dat niet helemaal 100% zeker) maar ik las net ook al dat hij die beker van de DGK redactie zou hebben gehad
Ik denk het ook.... moet ook wel, ze zaten allemaal al in dezelfde Endstra-tapes...quote:Op zondag 17 februari 2008 22:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is een groot complot, sjonnie heeft die hele K-1 in zijn zak
quote:Op zondag 17 februari 2008 22:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
Iedere deelnemer krijgt als ik het goed heb zowiezo een beker (al weet ik dat niet helemaal 100% zeker) maar ik las net ook al dat hij die beker van de DGK redactie zou hebben gehad
Er staat toch echt K1 winnaar hutsedefluts op.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
De nieuwe sponsor van K1quote:Op zondag 17 februari 2008 22:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is een groot complot, sjonnie heeft die hele K-1 in zijn zak
Ik persoonlijk vind hung man choi wel lachenquote:Op zondag 17 februari 2008 22:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
De nieuwe sponsor van K1
Wat een afgang voor de K1, gewoon diep triest
Mjah...de beker was toch al gekocht wrom zou je hem niet geven aan degeen die uiteindelijk nog recht overeind stond...dat maakt verder toch niet zo gek veel uit ?quote:
Maar er is er meestal maar 1 waar winnaar op staat....quote:Op zondag 17 februari 2008 22:58 schreef agter het volgende:
Huh, wat zegt Brian?
"Yuri liep ondersteund om de beker op te halen"
Dus iedereen kreeg een beker?
Iedereen krijgt daar dus een beker waar 'winnaar' op staatquote:Op zondag 17 februari 2008 22:58 schreef agter het volgende:
Huh, wat zegt Brian?
Dat bedoelde ik daarnet...ook als je niet gewonnen hebt krijg je gewoon een beker...dus toch.quote:Op zondag 17 februari 2008 22:58 schreef agter het volgende:
Huh, wat zegt Brian?
Jij snapt um..quote:Op zondag 17 februari 2008 23:00 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maar er is er meestal maar 1 waar winnaar op staat....
Geef hem dan aan de dokter die Yuri weer tot leven heeft gewektquote:Op zondag 17 februari 2008 23:00 schreef Jappie het volgende:
[..]
Mjah...de beker was toch al gekocht wrom zou je hem niet geven aan degeen die uiteindelijk nog recht overeind stond...dat maakt verder toch niet zo gek veel uit ?
Zo gaat het toch in de meeste sporten ?? Dat gewoon iedereen een beker krijgt of ben ik gek aan het worden...meestal is de beker van de winnaar of de nr1 wat groter dan die van de rest maar verder...quote:Op zondag 17 februari 2008 23:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Geef hem dan aan de dokter die Yuri weer tot leven heeft gewekt
Uhhhm als je onder de 12 jaar bent misschien?quote:Op zondag 17 februari 2008 23:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zo gaat het toch in de meeste sporten ?? Dat gewoon iedereen een beker krijgt of ben ik gek aan het worden...meestal is de beker van de winnaar of de nr1 wat groter dan die van de rest maar verder...
Ja natuurlijk wel. Winnen is niet belangrijk, het gaat om de LOL die je hebt. Net als de avondvierdaagse.quote:Op zondag 17 februari 2008 23:10 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Uhhhm als je onder de 12 jaar bent misschien?
Maar volwassen mensen krijgen toch zeker echt geen beker voor 'meedoen'?
Owwww, ik kocht mijn bekers voor 50 cent bij de kringloopwinkel, stukken makkelijker!quote:Op zondag 17 februari 2008 23:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wel. Winnen is niet belangrijk, het gaat om de LOL die je hebt. Net als de avondvierdaagse.
Onder de 12 mag je niet aan dit soort wedstrijden meedoen dacht ikquote:Op zondag 17 februari 2008 23:10 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Uhhhm als je onder de 12 jaar bent misschien?
Maar volwassen mensen krijgen toch zeker echt geen beker voor 'meedoen'?
Dus iedereen krijgt dan een beker waar op staat dat die gewonnen heeft?quote:Op zondag 17 februari 2008 23:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Zo gaat het toch in de meeste sporten ?? Dat gewoon iedereen een beker krijgt of ben ik gek aan het worden...meestal is de beker van de winnaar of de nr1 wat groter dan die van de rest maar verder...
Als winnen niet belangrijk is, had er ook geen WINNAAR op hoeven staanquote:Op zondag 17 februari 2008 23:11 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wel. Winnen is niet belangrijk, het gaat om de LOL die je hebt. Net als de avondvierdaagse.
Joh...quote:Op zondag 17 februari 2008 23:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Onder de 12 mag je niet aan dit soort wedstrijden meedoen dacht ik
Lees de andere reactie ook nog ff Mazaquote:Op zondag 17 februari 2008 23:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dus iedereen krijgt dan een beker waar op staat dat die gewonnen heeft?
Ik geloof het echt niet hoor, laat mij dan maar eigenwijs zijn. Misschien als die een papiertje had gehad dat die heeft meegedaan aan K1, dat het geloofwaardig was geweest.
Maar een beker waarop staat dat die winnaar is, bij een wedstrijd die door de scheidsrechter NO CONTEST is verklaard kan gewoon niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |