Deed me een beetje denken aan ..........woensdag? Damn, wat hebben jullie een korte termijn geheugen. Inene is het weer euforie, terwijl woensdag iedereen nog jankte.quote:Op zondag 3 februari 2008 15:37 schreef Jasza het volgende:
Gezellig vol zat het uitvak nog hoor 5 minuten voor tijd
quote:Op zondag 3 februari 2008 15:37 schreef De.Kromme het volgende:
Complimenten voor Gio trouwens nog, jammer dat konijntje nog liep daarna.
Daar gaat het niet om, vandaag gingen er weer mensen 10 minuten voor tijd weg, gewoon kansloosquote:Op zondag 3 februari 2008 15:39 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Deed me een beetje denken aan ..........woensdag? Damn, wat hebben jullie een korte termijn geheugen. Inene is het weer euforie, terwijl woensdag iedereen nog jankte.
Het zit diep hequote:Op zondag 3 februari 2008 15:37 schreef De.Kromme het volgende:
Complimenten voor Gio trouwens nog, jammer dat konijntje nog liep daarna.
Zei je dat ook tegen collega Ajaxsupporters van de week na die belachelijke overtredingen van Davids nadat zei soortgelijke opmerkingen maakte?quote:Op zondag 3 februari 2008 15:40 schreef BonJovi het volgende:
[..]doe niet zo popie jopie als ze woensdag voor Nederland spelen zitten ze weer te ontbijten en lachen met elkaar hoor. Je maakt het erger dan het is.
Oranje mag een ziekte krijgen, boeit me toch niet meer zolang die autistische jood daar aan het roer is.quote:Op zondag 3 februari 2008 15:40 schreef BonJovi het volgende:
[..]doe niet zo popie jopie als ze woensdag voor Nederland spelen zitten ze weer te ontbijten en lachen met elkaar hoor. Je maakt het erger dan het is.
Was dat vak net zo goed gevuld als de thuisvakken tegen PSV 5 minuten voor tijd?quote:Op zondag 3 februari 2008 15:37 schreef Jasza het volgende:
Gezellig vol zat het uitvak nog hoor 5 minuten voor tijd
Zou 'ie ook naar metal luisteren?quote:Op zondag 3 februari 2008 15:44 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Oranje mag een ziekte krijgen, boeit me toch niet meer zolang die autistische jood daar aan het roer is.
zij.quote:Op zondag 3 februari 2008 15:43 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zei je dat ook tegen collega Ajaxsupporters van de week na die belachelijke overtredingen van Davids nadat zei soortgelijke opmerkingen maakte?
quote:Op zondag 3 februari 2008 15:47 schreef renz0r het volgende:
Wat ik trouwens erg lachwekkend vond was die TiFo actie van Ajax m.b.t. dat doek. Je hoorde allemaal verhalen van de grootste actie ooit en dat het het grootste doek ooit gaat worden ofzo. Hele spectakel.
Wat is het.....Één groot wit doek met door het midden van links naar rechts een dikke rode streep.
Ik dacht dat ik kapot ging, simpelheid ten top
Het doek splitste op als de verdediging van Feyenoord bij de 1-0.quote:Op zondag 3 februari 2008 15:49 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad, en het doek ging nog kapot ook._O-
Een beetje reflectie kan geen kwaad.quote:Op zondag 3 februari 2008 15:49 schreef Bananenman het volgende:
Hilarisch hoe DG altijd na een gewonnen Klassieker door Ajax de Ajacieden even op hun plek komt zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |