quote:Welnee. Het is gewoon een leuke console met goeie games. That's it. Zeker geen "grote doorbraak".
Op zaterdag 02 maart 2002 10:06 schreef Bastard het volgende:We denken dat de GC wel een grote doorbraak is in de consolewereld.
quote:Mijn rant gaat nu over M$ maar is niet bedoeld als specifiek M$ bashen. Ik vind de X-Box een prima produkt. Wat ik NIET prima vind is dat wij de doorbraak van de X-Box in Japan hier in Europa moeten bekostigen voor Microsoft. Dat is gewoon niet fair.
Op vrijdag 01 maart 2002 12:28 schreef Chevalric het volgende:[..]
Goh, klaar met Microsoft bashen?
quote:Dat was ook een absurd bedrag en toen was er ook geen haar op mijn kop die er aan dacht om dat aan een console uit te geven. De enige met een normale price policy is Nintendo.
Verder is die 479 Euro niet zoveel als je het vergelijkt met de 1199 gulden die de PS2 bij de launch moest kosten (sterker nog, hij is 150 gulden goedkoper dan de PS2 toentertijd).
[/quote]
En tenslotte als je DivX-jes wilt draaien, moet je maar je PC gebruiken ![]()
[/quote]
PC's zijn
en ik heb er dan ook geen een. En al had ik er een dan was het nog steeds rete onhandig. Het zou gewoon heerlijk zijn om met 1 kastje op je televisie DivX te kunnen kijken zonder dat daarvoor een zoemende PC aan hoeft te staan met allerlei verlengkabels naar TV en stereo die aangesloten moeten worden enzo.
Vandaar dus dat ik reikhalzend uitzie naar een DivX player voor de X-Box.
quote:PC's zijn idd erg saai.
Op maandag 04 maart 2002 01:00 schreef TheMarco het volgende:PC's zijn
![]()
en ik heb er dan ook geen een.
Maar wat je ermee kan doen is een heeel ander verhaal.
Bij Scheltema in Amsterdam kun je er al op spelen, btw.
quote:
Op maandag 04 maart 2002 01:10 schreef Jordy-B het volgende:
hoe zit jij op internet, dan?
Zoals ik al zei, PC's zijn
(vind ik dan).
De echte computers met stijl begonnen met de Amiga's, de Macs, de SGI workstations, etc.
quote:twee weken geleden ff bij de vobis in Assen gespeeld
Op maandag 04 maart 2002 07:03 schreef Vibromass het volgende:
Best mogelijk dat ik eentje koop. Het is technisch toch de beste machine. Als je bijv Tricky SSX of Tony Hawks naast de versies op de PS2 en Gamecube legt zijn ze op de X-Box echt stukken mooier en zo zal het met veel spellen zijn. Dan zou ik best wel balen met een van de goedkopere consoles. Maar ieder zijn meug.Bij Scheltema in Amsterdam kun je er al op spelen, btw.
('k kan echt niet omgaan met die gamepads
)
quote:Laat me het zeker even horen op ICQ! Ik wil er graag een aanschaffen, zeker nu ik een paar van die demo bakken (die ze verdomme aan verrot slechte TV's gekoppeld hebben
Op maandag 11 maart 2002 18:21 schreef Smots het volgende:
Volgende week krijg ik een week lang zo'n fijne Xbox op de redactie om te testen
quote:Tjah, ik heb ook een PC en DVD speler, mag ik dan geen console meer aanschaffen? Dit is samen met de GC de enige console die ik het overwegen waard vind. Gewoon lekker op de bank zitten en DAO3 of Unreal Championship spelen, heerlijk toch?
Op maandag 11 maart 2002 18:32 schreef wc-eend het volgende:
Ik zat effe een beetje te lezen, en kwam dat stukkie over dvd's tegen, als ik het goed had moest de xbox een apart apperaatje hebben om dvd's aftespelen of loop ik nog achter???
Maarja ik koop er toch geen 1 want heb al een PS 2, daar ben ik blij mee, heb ook nog pc en ben ik ook blij mee dus meer heb ik niet nodig
quote:Ik was eerst anti-xbox, maar nu ik DOA3 en een paar demo's gespeeld heb, begint het toch een beetje te jeuken..
Op maandag 11 maart 2002 18:34 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Laat me het zeker even horen op ICQ! Ik wil er graag een aanschaffen, zeker nu ik een paar van die demo bakken (die ze verdomme aan verrot slechte TV's gekoppeld hebben
) heb zien staan.
quote:OK
Op maandag 11 maart 2002 18:34 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Laat me het zeker even horen op ICQ! Ik wil er graag een aanschaffen, zeker nu ik een paar van die demo bakken (die ze verdomme aan verrot slechte TV's gekoppeld hebben
) heb zien staan.
Omdat ik een meisje ben zeker
quote:jeeezus dat is een lelijk ding, ik zag hem dit weekend in de winkel, het eerste wat ik zou doen is dat doorzichtigr randje overal van afslopen...
Op maandag 04 maart 2002 08:41 schreef TheMarco het volgende:[..]
Zoals ik al zei, PC's zijn
![]()
(vind ik dan).
De echte computers met stijl begonnen met de Amiga's, de Macs, de SGI workstations, etc.
quote:*waves*
Op maandag 11 maart 2002 18:40 schreef Robhimself het volgende:[..]
Ik was eerst anti-xbox, maar nu ik DOA3 en een paar demo's gespeeld heb, begint het toch een beetje te jeuken..
Dito here.
Maar nu ik heb gezien wat de huidige titels zijn, en welke titels er nog aankomen... Sterk slabbetjes werk hoor.
quote:Ik vind hem leuker dan de gemiddelde grijze kast moet ik zeggen. Maar gelukkig heeft de low-rider equalivent zich in menig pc bezitter losgemaakt en gaan meer en meer mensen hun kast gewoon schilderen.
Op maandag 11 maart 2002 19:01 schreef Kimmie het volgende:[..]
jeeezus dat is een lelijk ding, ik zag hem dit weekend in de winkel, het eerste wat ik zou doen is dat doorzichtigr randje overal van afslopen...
quote:Zinloze actie lijkt mij, dat ding staat/hangt toch onder je bureau?
Op maandag 11 maart 2002 19:08 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Ik vind hem leuker dan de gemiddelde grijze kast moet ik zeggen. Maar gelukkig heeft de low-rider equalivent zich in menig pc bezitter losgemaakt en gaan meer en meer mensen hun kast gewoon schilderen.
quote:Als je een apple heb niet. Bovendien kan het erg makkelijk zijn om je kast op je bureau te hebben. Ik heb het hier alleen niet zo breed qua ruimte voor mijn PC, maar als ik een Apple had dan stond ik gewoon op de plank hoor.
Op maandag 11 maart 2002 19:10 schreef Kimmie het volgende:[..]
Zinloze actie lijkt mij, dat ding staat/hangt toch onder je bureau?
quote:Kijk! A partner in crime.
Op maandag 11 maart 2002 19:06 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
*waves*
Dito here.
Maar nu ik heb gezien wat de huidige titels zijn, en welke titels er nog aankomen... Sterk slabbetjes werk hoor.
Ik denk dat de xbox na verloop van tijd goed mee kan rennen in de race der consoles.......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |