Daarbij kan er wel een nxt gen nVidia chip in zitten, maar ja, de tv heeft niet echt een hoge resolutie...
Dus als je een beetje niet naar je zakcentjes kijkt is het een leuk apparaat om te hebben.
er komen wel mooie spellen uit op de xbox maar als je dan toch een console wil hebben koop dan ook echt een console (zoals game cube of ps2) en niet een pc in een mooi zwart doosje
Ik vermaak me eerst nog wel met mijn ps2
Ik hou het bij mijn PS2 en PC.
quote:Bij de V&D voor ¤479,-
Op donderdag 28 februari 2002 17:24 schreef Mr_Opel het volgende:
hummz dat ding begint met een startprijs van als het goed is minder als de PS2...
En toch vind ik het een duur ding, en ik hou ook niet zo van consoles. Ligt waarschijnlijk ook aan de games die ik speel, voornamelijk 3d-schiet-alles-voor-zijn-kloten-als-het-beweegt spellen. En dan roeleert de muis-keyboard combinatie. En wat te denken van bijvoorbeeld Severance, probeer dat maar eens met succes te converten naar een console versie.
Ik heb wel een Wingman Gamepad, gewoon voor sommige (oudere) spelletjes, zoals bijv Fighting Force, of Tony Hawk 2 en mijn SNES-emulator
Ik koop een X-Box zodra:
- ie goedkoper is dan 479 euro (dat is een ABSURD bedrag voor een console)
- er een perfect werkende DivX player voor is.
quote:I second that notion!!
Op donderdag 28 februari 2002 17:22 schreef _Administr8or_ het volgende:
nee geen X-BOX voor mij.
Ik koop een Gamecube
maar de toekomst moet uit gaan wijzen of ik er ook echt een neem.
het enige wat ik een nadeel vind is dat je er niet meteen dvd mee kan afspelen dit was namelijk het grote voordeel van de playstaion en daarom zijn er denk ik ook een heleboel van verkocht
quote:Goh, klaar met Microsoft bashen?
Op donderdag 28 februari 2002 22:00 schreef TheMarco het volgende:
Hij kost zo achterlijk veel omdat wij moeten betalen wat Microsoft de Japanners aan korting geeft. daar is ie meer dan 100 euro goedkoper omdat ze kosten wat het kost daar voet aan de grond willen krijgen. Dat moet gecompenseerd worden en wij zijn de hoerenlopers die het geld aan pooier M$ mogen afgeven.
Ik vind het echt een ranzig stinkverhaal maar het is toch echt waar. In de US is ie ook veel goedkoper.Ik koop een X-Box zodra:
- ie goedkoper is dan 479 euro (dat is een ABSURD bedrag voor een console)
- er een perfect werkende DivX player voor is.
Ok, mag ik dan even? De X-Box is in Japan een stuk goedkoper omdat het daar veel moeilijker is om een voet aan de grond te krijgen: Japanners zijn veel meer gericht op producten van eigen bodem (GC, PS2) dus moet MS iets extra's doen om de Japanners aan de XBox te krijgen.
Verder is die 479 Euro niet zoveel als je het vergelijkt met de 1199 gulden die de PS2 bij de launch moest kosten (sterker nog, hij is 150 gulden goedkoper dan de PS2 toentertijd).
En tenslotte als je DivX-jes wilt draaien, moet je maar je PC gebruiken
Ik houdt m'n trouwe peeceetje er natuurlijk wel bij.
quote:Wat is dat nou weer voor een wazige uitspraak??
Op vrijdag 01 maart 2002 10:10 schreef Jordy-B het volgende:
ligt eraan hoe erg meneer Gates de pc-spellenindustrie onderuit gaat halen door alle bedrijven naar de X-Box te sleuren.
XBOX is gaaf (ok I'm biased) maar heeft 'normale' concurrentie.
Het is ook nooit goed...
quote:wazige uitspraak?
Op vrijdag 01 maart 2002 20:56 schreef Microsoft het volgende:[..]
Wat is dat nou weer voor een wazige uitspraak??
Daar schiet toch niemand iets mee op.
ik ben gewend aan spelen op een PC. op een console lijk ik wel kreupel, en 'k heb eigenlijk geen zin om weer van nul af te moeten leren spelen.
Gate pompt nu veel geld in de X-box en heeft nu al een grote groep PC-spelontwikkelaars zover gekregen dat ze exclusief voor de X-box gaan ontwikkelen. Of de X-boxversie grote voorrang geven (denk Halo).
Dus als er geen behoorlijke pc-spellen overblijven, of we steeds een jaar moeten wachten tot de spellen op de x-box zo'n beetje gaargespeeld zijn voordat we ze op pc kunnen spelen, zal ik er wel aan moeten geloven om 'n x-box aan te schaffen.
Als je wel een gamefreak bent is het natuurlijk veel leuker, ik zou dan wel 1tje nemen die ook DVD's kan afspelen, heb je die gelijk ook (of kunnen PS en X-box dat beide? - niet in verdiept)
Anyhoe, hartstikke fun zo'n ding, maar voor dat geld upgrade ik liever mn pc nog een keer.
Ik ziet het niet als een console, maar een hype van M$.
Daar doe ik gewoon niet aan mee, ook niet voor 5 halo's
Doe mij maar gamen op een PS2 of straks een GC.
quote:XBOX en PS2 spelen ook DVD's af.
Op zaterdag 02 maart 2002 05:38 schreef NorthernStar het volgende:
Als je wel een gamefreak bent is het natuurlijk veel leuker, ik zou dan wel 1tje nemen die ook DVD's kan afspelen, heb je die gelijk ook (of kunnen PS en X-box dat beide? - niet in verdiept)
quote:Ik heb even op je site gekeken en valt me op dat je de XBOX als console 100% negeerd.
Op zaterdag 02 maart 2002 08:09 schreef Bastard het volgende:
Moeilijke keus voor de pc kneusjes..Ik ziet het niet als een console, maar een hype van M$.
Daar doe ik gewoon niet aan mee, ook niet voor 5 halo'sDoe mij maar gamen op een PS2 of straks een GC.
ps "Doe mij maar gamen" ?? [
quote:Klopt, aangezien het hier een site betreft die het zonder sponsering ( nog ) moet doen, zullen we dus onze games en consoles zelf moeten aanschaffen.
Op zaterdag 02 maart 2002 09:27 schreef Microsoft het volgende:
Ik heb even op je site gekeken en valt me op dat je de XBOX als console 100% negeerd.
Je bent er toch niet bang voor?ps "Doe mij maar gamen" ??
[
ps negeerd
quote:We hebben het dan over previews... met andere woorden we kijken rijkhalzend uit naar de release van de GC, en ja dan komen er reviews.
Op zaterdag 02 maart 2002 10:04 schreef Microsoft het volgende:
LOL, got me there!Maar je hebt toch ook geen GC, daar schrijf je anders wel over...
quote:Welnee. Het is gewoon een leuke console met goeie games. That's it. Zeker geen "grote doorbraak".
Op zaterdag 02 maart 2002 10:06 schreef Bastard het volgende:We denken dat de GC wel een grote doorbraak is in de consolewereld.
quote:Mijn rant gaat nu over M$ maar is niet bedoeld als specifiek M$ bashen. Ik vind de X-Box een prima produkt. Wat ik NIET prima vind is dat wij de doorbraak van de X-Box in Japan hier in Europa moeten bekostigen voor Microsoft. Dat is gewoon niet fair.
Op vrijdag 01 maart 2002 12:28 schreef Chevalric het volgende:[..]
Goh, klaar met Microsoft bashen?
quote:Dat was ook een absurd bedrag en toen was er ook geen haar op mijn kop die er aan dacht om dat aan een console uit te geven. De enige met een normale price policy is Nintendo.
Verder is die 479 Euro niet zoveel als je het vergelijkt met de 1199 gulden die de PS2 bij de launch moest kosten (sterker nog, hij is 150 gulden goedkoper dan de PS2 toentertijd).
[/quote]
En tenslotte als je DivX-jes wilt draaien, moet je maar je PC gebruiken
[/quote]
PC's zijn
en ik heb er dan ook geen een. En al had ik er een dan was het nog steeds rete onhandig. Het zou gewoon heerlijk zijn om met 1 kastje op je televisie DivX te kunnen kijken zonder dat daarvoor een zoemende PC aan hoeft te staan met allerlei verlengkabels naar TV en stereo die aangesloten moeten worden enzo.
Vandaar dus dat ik reikhalzend uitzie naar een DivX player voor de X-Box.
quote:PC's zijn idd erg saai.
Op maandag 04 maart 2002 01:00 schreef TheMarco het volgende:PC's zijn
![]()
en ik heb er dan ook geen een.
Maar wat je ermee kan doen is een heeel ander verhaal.
Bij Scheltema in Amsterdam kun je er al op spelen, btw.
quote:
Op maandag 04 maart 2002 01:10 schreef Jordy-B het volgende:
hoe zit jij op internet, dan?
Zoals ik al zei, PC's zijn
(vind ik dan).
De echte computers met stijl begonnen met de Amiga's, de Macs, de SGI workstations, etc.
quote:twee weken geleden ff bij de vobis in Assen gespeeld
Op maandag 04 maart 2002 07:03 schreef Vibromass het volgende:
Best mogelijk dat ik eentje koop. Het is technisch toch de beste machine. Als je bijv Tricky SSX of Tony Hawks naast de versies op de PS2 en Gamecube legt zijn ze op de X-Box echt stukken mooier en zo zal het met veel spellen zijn. Dan zou ik best wel balen met een van de goedkopere consoles. Maar ieder zijn meug.Bij Scheltema in Amsterdam kun je er al op spelen, btw.
('k kan echt niet omgaan met die gamepads )
quote:Laat me het zeker even horen op ICQ! Ik wil er graag een aanschaffen, zeker nu ik een paar van die demo bakken (die ze verdomme aan verrot slechte TV's gekoppeld hebben
Op maandag 11 maart 2002 18:21 schreef Smots het volgende:
Volgende week krijg ik een week lang zo'n fijne Xbox op de redactie om te testen
quote:Tjah, ik heb ook een PC en DVD speler, mag ik dan geen console meer aanschaffen? Dit is samen met de GC de enige console die ik het overwegen waard vind. Gewoon lekker op de bank zitten en DAO3 of Unreal Championship spelen, heerlijk toch?
Op maandag 11 maart 2002 18:32 schreef wc-eend het volgende:
Ik zat effe een beetje te lezen, en kwam dat stukkie over dvd's tegen, als ik het goed had moest de xbox een apart apperaatje hebben om dvd's aftespelen of loop ik nog achter???
Maarja ik koop er toch geen 1 want heb al een PS 2, daar ben ik blij mee, heb ook nog pc en ben ik ook blij mee dus meer heb ik niet nodig
quote:Ik was eerst anti-xbox, maar nu ik DOA3 en een paar demo's gespeeld heb, begint het toch een beetje te jeuken..
Op maandag 11 maart 2002 18:34 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Laat me het zeker even horen op ICQ! Ik wil er graag een aanschaffen, zeker nu ik een paar van die demo bakken (die ze verdomme aan verrot slechte TV's gekoppeld hebben
) heb zien staan.
quote:OK
Op maandag 11 maart 2002 18:34 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Laat me het zeker even horen op ICQ! Ik wil er graag een aanschaffen, zeker nu ik een paar van die demo bakken (die ze verdomme aan verrot slechte TV's gekoppeld hebben
) heb zien staan.
Omdat ik een meisje ben zeker
quote:jeeezus dat is een lelijk ding, ik zag hem dit weekend in de winkel, het eerste wat ik zou doen is dat doorzichtigr randje overal van afslopen...
Op maandag 04 maart 2002 08:41 schreef TheMarco het volgende:[..]
Zoals ik al zei, PC's zijn
![]()
(vind ik dan).
De echte computers met stijl begonnen met de Amiga's, de Macs, de SGI workstations, etc.
quote:*waves*
Op maandag 11 maart 2002 18:40 schreef Robhimself het volgende:[..]
Ik was eerst anti-xbox, maar nu ik DOA3 en een paar demo's gespeeld heb, begint het toch een beetje te jeuken..
Dito here.
Maar nu ik heb gezien wat de huidige titels zijn, en welke titels er nog aankomen... Sterk slabbetjes werk hoor.
quote:Ik vind hem leuker dan de gemiddelde grijze kast moet ik zeggen. Maar gelukkig heeft de low-rider equalivent zich in menig pc bezitter losgemaakt en gaan meer en meer mensen hun kast gewoon schilderen.
Op maandag 11 maart 2002 19:01 schreef Kimmie het volgende:[..]
jeeezus dat is een lelijk ding, ik zag hem dit weekend in de winkel, het eerste wat ik zou doen is dat doorzichtigr randje overal van afslopen...
quote:Zinloze actie lijkt mij, dat ding staat/hangt toch onder je bureau?
Op maandag 11 maart 2002 19:08 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
Ik vind hem leuker dan de gemiddelde grijze kast moet ik zeggen. Maar gelukkig heeft de low-rider equalivent zich in menig pc bezitter losgemaakt en gaan meer en meer mensen hun kast gewoon schilderen.
quote:Als je een apple heb niet. Bovendien kan het erg makkelijk zijn om je kast op je bureau te hebben. Ik heb het hier alleen niet zo breed qua ruimte voor mijn PC, maar als ik een Apple had dan stond ik gewoon op de plank hoor.
Op maandag 11 maart 2002 19:10 schreef Kimmie het volgende:[..]
Zinloze actie lijkt mij, dat ding staat/hangt toch onder je bureau?
quote:Kijk! A partner in crime.
Op maandag 11 maart 2002 19:06 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
*waves*
Dito here.
Maar nu ik heb gezien wat de huidige titels zijn, en welke titels er nog aankomen... Sterk slabbetjes werk hoor.
Ik denk dat de xbox na verloop van tijd goed mee kan rennen in de race der consoles.......
quote:Nee, gewoon omdat je een gebrek aan inlevingsvermogen* hebt.
Op maandag 11 maart 2002 19:00 schreef Kimmie het volgende:
Ok ik had hem net in mijn handen, ziet er allemaal mooi en degelijk uit (apparatuur en spelletjes) maar het kon me eigenlijk helemaal niet boeien verder.Omdat ik een meisje ben zeker
*fantasie, creativiteit, humor, speelsheid, ....vul hier in wat je nog meer kwijt wil
quote:
Op maandag 11 maart 2002 19:01 schreef Kimmie het volgende:[..]
jeeezus dat is een lelijk ding, ik zag hem dit weekend in de winkel, het eerste wat ik zou doen is dat doorzichtigr randje overal van afslopen...
quote:
Op maandag 11 maart 2002 19:10 schreef Kimmie het volgende:[..]
Zinloze actie lijkt mij, dat ding staat/hangt toch onder je bureau?
quote:
Op maandag 11 maart 2002 22:20 schreef Robhimself het volgende:[..]
Kijk! A partner in crime.
Om m te betalen zal ik mn PS2 moeten verkopen........want er komt ook nog een GameCube aan.....misschien dat ik rond de zomer de xbox in huis haal, kan ik nog ff sparen EN hoef ik mn PS2 niet weg te doen. Kep Metal Gear tenslotte niet voor Jan metdekorteachternaam gekocht...We shall c.Ik denk dat de xbox na verloop van tijd goed mee kan rennen in de race der consoles.......
Ik koop die kruisdoos ook pas rond augustus, aangezien ik dan pas weer op volle financiele sterkte ben verwacht ik
Tjah, het leven is zwaar, DVD's, spelcomputers, TV's, PC's.... *zucht*
quote:Je bent een dag te vroeg, hij komt morgen pas officieel uit
Op woensdag 13 maart 2002 17:41 schreef Skull-splitter het volgende:
En wie heeft hem al?
quote:tja daar kan ik alleen maar opzeggen dat jij mensen vooral niet kan inschatten!
Op maandag 11 maart 2002 22:27 schreef Swatkat het volgende:[..]
Nee, gewoon omdat je een gebrek aan inlevingsvermogen* hebt.
*fantasie, creativiteit, humor, speelsheid, ....vul hier in wat je nog meer kwijt wil![]()
Ik tot nu toe het snow board spel. Die race dingen vind ik echt boring! Alhoewel, met een mini door London daar moest ik wel om lachen.
quote:* smells a flame getting on fire...
Op woensdag 13 maart 2002 19:13 schreef Kimmie het volgende:[..]
tja daar kan ik alleen maar opzeggen dat jij mensen vooral niet kan inschatten!
Idd wel stom dat ik me vergist had in de datum
Maar goed, ik koop hem dan ook pas eens stuk later dit jaar
quote:
Op woensdag 13 maart 2002 17:41 schreef Skull-splitter het volgende:
En wie heeft hem al?
quote:Morgen is vandaag dus.....wie heeft 'm al?
Op woensdag 13 maart 2002 18:47 schreef Chevalric het volgende:[..]
Je bent een dag te vroeg, hij komt morgen pas officieel uit
quote:Ik zei hier al dat ik al het een en ander gespeeld heb dat is niet echt mijn stijl maar werd gedwongen, het is een mooi apparaat dat zeker en idioot bestendig, je doet alles met 1 knop, en de spellen die zien er echt mooi uit, volgens een insider een stuk beter dan play station ofzo wat ik helemaal niet ken.
Op donderdag 14 maart 2002 10:04 schreef breaky het volgende:[..]
[..]Morgen is vandaag dus.....wie heeft 'm al?
Ik heb alleen nu nog een Nintendo 64 staan, omdat ik die wel kon betalen. En het gaat vooral om het spelplezier vind ik. En die biedt zo'n Nintendo voorlopig nog genoeg.
Dus volgens mij moet je helemaal gek zijn van games om zo'n X-box aan te schaffen.
Voor die 479 euro zou ik liever een mooie PDA aanschaffen, maar dat is natuurlijk persoonlijk.
N64: Mario64, Zelda64
Dreamcast: Shen Muy, Crazy Taxi, ChuChu Rocket (nouja die laatsten zijn nu ook op andere consoles)
PS2: Gran Tourismo 3, Metal Gear Solid 2
GameCube: Luigi's Mansion, Pikmin, Monkey Ball
Xbox: Halo? Amped? dat type spel is in min of meer dezelfde vorm al op andere consoles te krijgen..
maarja zal wel meer bijkomen. Maar die logge bak + te grote controlers kan nooit positief zijn voor de populariteit denk ik..
alleen die prijs ....
!!!!!!! GEWELDIG !!!!!!
Heb op een import gespeeld. Tering echt gaaf die beeldresolutie.
Nu ff wachten tot m'n vriendin haar tv-programma afgekeken heeft
quote:Als ik zeg:
Op donderdag 14 maart 2002 12:46 schreef BdR het volgende:
ligt er maar helemaal aan wat de exclusieve got-to-have games worden op de XBox, vooralsnog is dat.. Halo?laat die Xbox dan maar zitten.. Ik bedoel dus games die alleen op 1 bepaald platform beschikbaar zijn, dus bijvoorbeeld..
Jet Set Radio Future
En binnenkort Shenmue 2 en later 3, en Crazy Taxy 3
Dan gaat het hart van de gemiddelde hardcore gamer wel harder kloppen denk ik
Jet Set Radio Future is nu al te koop. Ik heb hem zien liggen bij de Games & Zo hier in Hillywood.
Verder: de games op die X-Box zien er gewoon ongehoord goed uit. En bedenkt dan dat dit nog maar de launchtitels zijn, die er meestal "het minst" uitzien.
PS2 games zien er nog niet half zo goed uit als DOA3, Project Gotham Racing, Halo en natuurlijk Jet Set Radio Future.
Ik wacht nog even met kopen in de hoop dat ie wat goedkoper wordt. 479 EUR is nogal wat en ik heb net een iPAQ gekocht...
quote:Wat te denken van de next-gen Aliens versus Predator (waar overigens niets meer dan de naam bekend is gemaakt. Gaat door het leven als Aliens versus Predator: Natural Selection) en zoals je al zei, dit zijn LAUNCH titles. Reken maar dat er volgens jaar RETE gave games verschijnen. Nu nog wachten om een ultimate 3d-shooter control setje (alle toetsen op een linker pad en een muis met 4 knoppen en een scroller)
Op donderdag 14 maart 2002 23:37 schreef TheMarco het volgende:[..]
Als ik zeg:
Jet Set Radio Future
En binnenkort Shenmue 2 en later 3, en Crazy Taxy 3
Dan gaat het hart van de gemiddelde hardcore gamer wel harder kloppen denk ik
Jet Set Radio Future is nu al te koop. Ik heb hem zien liggen bij de Games & Zo hier in Hillywood.
Verder: de games op die X-Box zien er gewoon ongehoord goed uit. En bedenkt dan dat dit nog maar de launchtitels zijn, die er meestal "het minst" uitzien.
PS2 games zien er nog niet half zo goed uit als DOA3, Project Gotham Racing, Halo en natuurlijk Jet Set Radio Future.Ik wacht nog even met kopen in de hoop dat ie wat goedkoper wordt. 479 EUR is nogal wat en ik heb net een iPAQ gekocht...
quote:Gedwongen?
Op donderdag 14 maart 2002 10:06 schreef Kimmie het volgende:dat is niet echt mijn stijl maar werd gedwongen,
quote:
en idioot bestendig
quote:
je doet alles met 1 knop
Oddworld: Munch's Odyssee is erg weird, en het plot is niet meteen bijzonder interessant. Maar het ziet er prachtig uit, speelt makkelijk, en is zo nu en dan echt bijzonder komisch.
Tony Hawk's 3 heb ik pas 5 minuten gespeeld, dus nog geen idee. Niet echt mijn type spel maar er moet een reden zijn dat het zo populair is.
Halo is gewoon erg cool. Ik baal stevig dat mijn boordschutter vroeg op moet staan, anders zaten we het nu nog te spelen. En ze houdt eigenlijk helemaal niet van schietspellen.
quote:* wil... ook... spelen...
Op vrijdag 15 maart 2002 01:01 schreef Vibromass het volgende:
Na 4 uur spelen kan ik melden dat het (verbazing alom) tot dusver uitstekend bevalt.Oddworld: Munch's Odyssee is erg weird, en het plot is niet meteen bijzonder interessant. Maar het ziet er prachtig uit, speelt makkelijk, en is zo nu en dan echt bijzonder komisch.
Tony Hawk's 3 heb ik pas 5 minuten gespeeld, dus nog geen idee. Niet echt mijn type spel maar er moet een reden zijn dat het zo populair is.
Halo is gewoon erg cool. Ik baal stevig dat mijn boordschutter vroeg op moet staan, anders zaten we het nu nog te spelen. En ze houdt eigenlijk helemaal niet van schietspellen.
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 00:02 schreef TheMarco het volgende:[..]
Gedwongen?
[..]
[..]
![]()
![]()
Zie het als een nitwit op computerspelletjes gebied die op de bank wordt neergezet om spelletjes te gaan spelen met een X box
Dan krijg je zo'n post als ik plaatste.
Ik moet zeggen dat het best een mooi apparaat is en dat hij heel eenvoudig werkt, hoe dat dingetje werkt met al die verschillende knopjes en kleurtjes ben ik nog niet helemaal uit.
quote:Er zijn ergere dingen toch?
Op vrijdag 15 maart 2002 13:30 schreef Kimmie het volgende:Zie het als een nitwit op computerspelletjes gebied die op de bank wordt neergezet om spelletjes te gaan spelen met een X box
Dan krijg je zo'n post als ik plaatste.
quote:Op zich werken alle consoles zo natuurlijk. CD erin en spelen maar. Dat is ook de charme van consoles vergeleken met PC's. Je kan meteen spelen zonder gekloot met besturingssystemen en drivers enzo.
Ik moet zeggen dat het best een mooi apparaat is en dat hij heel eenvoudig werkt, hoe dat dingetje werkt met al die verschillende knopjes en kleurtjes ben ik nog niet helemaal uit.
Sinds ik voor een lullige 300 gulden mijn eerste console ooit gekocht heb (een Dreamcast) speel ik echt alleen nog maar games op dat ding en nooit meer op mijn computer. Het is gewoon veel relaxter, lekker op de bank in plaats van achter je bureau.
quote:including me.
Op donderdag 2 januari 2003 17:14 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Leuk om al die sceptische denkbeelden over de Xbox te lezen bijna een jaar geleden.
Sindsdien is er veel veranderd en zijn veel mensen teruggekomen op hun woorden zullen we maar zeggen.
quote:Maak daar maar eind januari van, ik ben beta-tester!!
Op donderdag 2 januari 2003 18:16 schreef apengek het volgende:
ik heb em sinds de launchenuh dat ding bevalt me echt wel hoor!! nu wachten op 14 maart
Xbox Live
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 19:12 schreef UNDERTAKER het volgende:[..]
Maak daar maar eind januari van, ik ben beta-tester!!
![]()
![]()
quote:idd, ik kon me niet voorstellen dat de xbox een fatsoenlijke console ging worden.....microsoft bah!!!...dacht ik. Totdat ik voor het eerst HALO speelde, sindsdien is het
Op donderdag 2 januari 2003 17:14 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Leuk om al die sceptische denkbeelden over de Xbox te lezen bijna een jaar geleden.
Sindsdien is er veel veranderd en zijn veel mensen teruggekomen op hun woorden zullen we maar zeggen.
quote:...Ik ben niet jaloers......Ik ben niet jaloers......Ik ben niet jaloers......Ik ben niet jaloers......Ik ben niet jaloers......Ik ben niet jaloers......Ik ben niet jaloers......Ik ben niet jaloers......Ik ben niet jaloers......Ik ben niet jaloers......Ik ben niet jaloers......Ik ben niet jaloers......Ik ben niet jaloers.....Ik ben niet jaloers.......Ik ben niet jaloers......Ik ben niet jaloers......Ik ben niet jaloers......Ik ben niet jaloers......Ik ben niet jaloers...
Op donderdag 2 januari 2003 19:12 schreef UNDERTAKER het volgende:[..]
Maak daar maar eind januari van, ik ben beta-tester!!
![]()
![]()
quote:Is ghost Recon leuk? Ik hoor er hier op het forum maar bar weinig over maar mijn lijkt ie superrr :d
Op donderdag 2 januari 2003 19:45 schreef Robhimself het volgende:[..]
hond
Hoe wordt je zoiets? kep vandaag Ghost Recon en Unreal Championship alvast gekocht voor xbox Live
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |