abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 februari 2002 @ 13:32:27 #1
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_3335591
Is er eigenlijk iemand van plan dat ding te kopen? Vind het eigenlijk, net zoals zoveel/alle consoles, zonde van het geld.

Daarbij kan er wel een nxt gen nVidia chip in zitten, maar ja, de tv heeft niet echt een hoge resolutie...

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_3335673
Ik hou het bij me pc,
  donderdag 28 februari 2002 @ 13:41:23 #3
15374 rvdb50
Tja...........................
pi_3335739
Tja wat zal ik hier van zeggen ik heb beide ik heb een ps2 en een pc en ik moet zeggen dat ik op allebei graag speel!! De ps2 met m'n vrienden gt3 spelen of dead or alive 2 en op de pc "echte" spellen zoals ut en quake3!! maar een xbox kopen ik zie wel binnen een jaar is het nieuwe er wel af en dan zal ie wel goedkoper zijn!!
  donderdag 28 februari 2002 @ 13:44:12 #4
7306 Diepvriez
..word maar wat rustiger
pi_3335780
X-Box is leuk omdat het; snelle spel-computer is die puur voor het spel gaat. Resolutie van max. 1920x1080 en het ondersteunt HDTV, maar ja heb je er niks aan als je geen HDTV hebt. Beelden zijn stukken scherper, en vloeien over het beeld. Het heeft een eigen HD waarop gegevens van spellen opgelsagen worden, dus snelle laadtijd. Tenslote kan je ook dvd op afspelen. En binnenkort kan je online gamen want dat ding heeft ook een 10/100 ethernet kaart inzitten.

Dus als je een beetje niet naar je zakcentjes kijkt is het een leuk apparaat om te hebben.

zo goed..?
pi_3336379
voor dat geld koop je dan gewoon een pc in een klein kastje klote dus
alles wat in dat ding zit is gewoon pc hard ware

er komen wel mooie spellen uit op de xbox maar als je dan toch een console wil hebben koop dan ook echt een console (zoals game cube of ps2) en niet een pc in een mooi zwart doosje

donderdag 28 februari 2002 @ 14:18:50 #6
13326 ROEN
Voer oorlog, geen eendjes.
pi_3336408
Ik blijf gewoon bij m'n PC. Die X-Box is veel te duur voor mij.
I feel so right[br]Dancing all night[br]You blow my mind[br]'Cos you're so fine
  donderdag 28 februari 2002 @ 16:01:33 #7
12902 pmponer
One Punch is enough
pi_3338028
Nee koop hem niet alhoewel doa3 me wel aan het twijfelen bracht maar ik vind hem te duur...

Ik vermaak me eerst nog wel met mijn ps2

Drop you like an ill, bad habit
pi_3339144
nee geen X-BOX voor mij.
Ik koop een Gamecube
pi_3339153
Is een lomp ding.

Ik hou het bij mijn PS2 en PC.

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_3339177
hummz dat ding begint met een startprijs van als het goed is minder als de PS2...
Spookie is an EVIL WITCH, maar toch ook wel mijn lieve vrouwtje
  donderdag 28 februari 2002 @ 17:42:40 #11
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_3339377
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 17:24 schreef Mr_Opel het volgende:
hummz dat ding begint met een startprijs van als het goed is minder als de PS2...
Bij de V&D voor ¤479,-

En toch vind ik het een duur ding, en ik hou ook niet zo van consoles. Ligt waarschijnlijk ook aan de games die ik speel, voornamelijk 3d-schiet-alles-voor-zijn-kloten-als-het-beweegt spellen. En dan roeleert de muis-keyboard combinatie. En wat te denken van bijvoorbeeld Severance, probeer dat maar eens met succes te converten naar een console versie.

Ik heb wel een Wingman Gamepad, gewoon voor sommige (oudere) spelletjes, zoals bijv Fighting Force, of Tony Hawk 2 en mijn SNES-emulator

"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
  donderdag 28 februari 2002 @ 22:00:30 #12
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_3342609
Hij kost zo achterlijk veel omdat wij moeten betalen wat Microsoft de Japanners aan korting geeft. daar is ie meer dan 100 euro goedkoper omdat ze kosten wat het kost daar voet aan de grond willen krijgen. Dat moet gecompenseerd worden en wij zijn de hoerenlopers die het geld aan pooier M$ mogen afgeven.
Ik vind het echt een ranzig stinkverhaal maar het is toch echt waar. In de US is ie ook veel goedkoper.

Ik koop een X-Box zodra:

- ie goedkoper is dan 479 euro (dat is een ABSURD bedrag voor een console)
- er een perfect werkende DivX player voor is.

I'm definitely caught up in the wrong universe.
Oh, and The Net is Dead too...
  donderdag 28 februari 2002 @ 22:10:10 #13
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_3342795
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 17:22 schreef _Administr8or_ het volgende:
nee geen X-BOX voor mij.
Ik koop een Gamecube
I second that notion!!
Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
Jeremy Clarkson - Aston Martin DB9 vs. Eurostar train
pi_3346962
ligt eraan hoe erg meneer Gates de pc-spellenindustrie onderuit gaat halen door alle bedrijven naar de X-Box te sleuren. En/of hoe makkelijk het wordt om x-boxspellen op PC te draaien. Het is wel de 1e keer dat ik ooit de aanschaf van een console heb overwogen.

maar de toekomst moet uit gaan wijzen of ik er ook echt een neem.

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  vrijdag 1 maart 2002 @ 10:51:35 #15
21298 mackman
ik kan het wel
pi_3347315
ik denk dat we binnen korte tijd een emulator van de x-box op depc kunnen verwachten
en dan gaat de verkoop van de spellen ook omhoog en als hij in prijs daalt dan zullen net zoals bij de ps2 meer mensen hem kopen

het enige wat ik een nadeel vind is dat je er niet meteen dvd mee kan afspelen dit was namelijk het grote voordeel van de playstaion en daarom zijn er denk ik ook een heleboel van verkocht

vrijdag 1 maart 2002 @ 12:28:29 #16
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_3348532
quote:
Op donderdag 28 februari 2002 22:00 schreef TheMarco het volgende:
Hij kost zo achterlijk veel omdat wij moeten betalen wat Microsoft de Japanners aan korting geeft. daar is ie meer dan 100 euro goedkoper omdat ze kosten wat het kost daar voet aan de grond willen krijgen. Dat moet gecompenseerd worden en wij zijn de hoerenlopers die het geld aan pooier M$ mogen afgeven.
Ik vind het echt een ranzig stinkverhaal maar het is toch echt waar. In de US is ie ook veel goedkoper.

Ik koop een X-Box zodra:

- ie goedkoper is dan 479 euro (dat is een ABSURD bedrag voor een console)
- er een perfect werkende DivX player voor is.

Goh, klaar met Microsoft bashen?

Ok, mag ik dan even? De X-Box is in Japan een stuk goedkoper omdat het daar veel moeilijker is om een voet aan de grond te krijgen: Japanners zijn veel meer gericht op producten van eigen bodem (GC, PS2) dus moet MS iets extra's doen om de Japanners aan de XBox te krijgen.
Verder is die 479 Euro niet zoveel als je het vergelijkt met de 1199 gulden die de PS2 bij de launch moest kosten (sterker nog, hij is 150 gulden goedkoper dan de PS2 toentertijd).
En tenslotte als je DivX-jes wilt draaien, moet je maar je PC gebruiken

pi_3348679
Ik koop ook gewoon een gamecube,
Dat is tenminste een no-nonsence console gewoon zoals 't bedoeld is. Puur voor games. en geen dvd en andere optie zoals de ps2 en xbox om extra kopers binnen te halen.

Ik houdt m'n trouwe peeceetje er natuurlijk wel bij.

Internetverslaafd??? Nee hoor 't is gewoon een lifestyle
pi_3354300
quote:
Op vrijdag 01 maart 2002 10:10 schreef Jordy-B het volgende:
ligt eraan hoe erg meneer Gates de pc-spellenindustrie onderuit gaat halen door alle bedrijven naar de X-Box te sleuren.
Wat is dat nou weer voor een wazige uitspraak??
Daar schiet toch niemand iets mee op.

XBOX is gaaf (ok I'm biased) maar heeft 'normale' concurrentie.
Het is ook nooit goed...

pi_3358802
quote:
Op vrijdag 01 maart 2002 20:56 schreef Microsoft het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor een wazige uitspraak??
Daar schiet toch niemand iets mee op.

wazige uitspraak?

ik ben gewend aan spelen op een PC. op een console lijk ik wel kreupel, en 'k heb eigenlijk geen zin om weer van nul af te moeten leren spelen.

Gate pompt nu veel geld in de X-box en heeft nu al een grote groep PC-spelontwikkelaars zover gekregen dat ze exclusief voor de X-box gaan ontwikkelen. Of de X-boxversie grote voorrang geven (denk Halo).
Dus als er geen behoorlijke pc-spellen overblijven, of we steeds een jaar moeten wachten tot de spellen op de x-box zo'n beetje gaargespeeld zijn voordat we ze op pc kunnen spelen, zal ik er wel aan moeten geloven om 'n x-box aan te schaffen.

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  † In Memoriam † zaterdag 2 maart 2002 @ 05:38:32 #20
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_3358815
Consoles zijn wel leuk en aardig, maar je moet wel een spelfanaat zijn anders is het zonde van je geld. Voor mijn gamebehoefte heb ik meer dan genoeg aan mn pc.

Als je wel een gamefreak bent is het natuurlijk veel leuker, ik zou dan wel 1tje nemen die ook DVD's kan afspelen, heb je die gelijk ook (of kunnen PS en X-box dat beide? - niet in verdiept)

Anyhoe, hartstikke fun zo'n ding, maar voor dat geld upgrade ik liever mn pc nog een keer.

zaterdag 2 maart 2002 @ 08:09:11 #21
8372 Bastard
Persona non grata
pi_3358904
Moeilijke keus voor de pc kneusjes..

Ik ziet het niet als een console, maar een hype van M$.
Daar doe ik gewoon niet aan mee, ook niet voor 5 halo's

Doe mij maar gamen op een PS2 of straks een GC.

The truth was in here.
pi_3359086
quote:
Op zaterdag 02 maart 2002 05:38 schreef NorthernStar het volgende:
Als je wel een gamefreak bent is het natuurlijk veel leuker, ik zou dan wel 1tje nemen die ook DVD's kan afspelen, heb je die gelijk ook (of kunnen PS en X-box dat beide? - niet in verdiept)
XBOX en PS2 spelen ook DVD's af.
quote:
Op zaterdag 02 maart 2002 08:09 schreef Bastard het volgende:
Moeilijke keus voor de pc kneusjes..

Ik ziet het niet als een console, maar een hype van M$.
Daar doe ik gewoon niet aan mee, ook niet voor 5 halo's

Doe mij maar gamen op een PS2 of straks een GC.

Ik heb even op je site gekeken en valt me op dat je de XBOX als console 100% negeerd.
Je bent er toch niet bang voor?

ps "Doe mij maar gamen" ?? [

zaterdag 2 maart 2002 @ 09:54:59 #23
8372 Bastard
Persona non grata
pi_3359156
quote:
Op zaterdag 02 maart 2002 09:27 schreef Microsoft het volgende:

Ik heb even op je site gekeken en valt me op dat je de XBOX als console 100% negeerd.
Je bent er toch niet bang voor?

ps "Doe mij maar gamen" ?? [

Klopt, aangezien het hier een site betreft die het zonder sponsering ( nog ) moet doen, zullen we dus onze games en consoles zelf moeten aanschaffen.
Een xbox zit niet in het budget, en daar maken we ook nu nog geen geld voor vrij ook.
Bang zijn we dus niet, ( ik al helemaal niet want volgens mij gaat dat lelijke ding ontzettend tegen vallen, naast halo is er niets noemenswaardig op )

ps negeerd

The truth was in here.
pi_3359171
LOL, got me there!

Maar je hebt toch ook geen GC, daar schrijf je anders wel over...

zaterdag 2 maart 2002 @ 10:06:58 #25
8372 Bastard
Persona non grata
pi_3359182
quote:
Op zaterdag 02 maart 2002 10:04 schreef Microsoft het volgende:
LOL, got me there!

Maar je hebt toch ook geen GC, daar schrijf je anders wel over...

We hebben het dan over previews... met andere woorden we kijken rijkhalzend uit naar de release van de GC, en ja dan komen er reviews.
We denken dat de GC wel een grote doorbraak is in de consolewereld. En niet alleen meer kleuter gebaseerde games zal hebben.
The truth was in here.
  maandag 4 maart 2002 @ 00:55:17 #26
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_3377345
quote:
Op zaterdag 02 maart 2002 10:06 schreef Bastard het volgende:

We denken dat de GC wel een grote doorbraak is in de consolewereld.

Welnee. Het is gewoon een leuke console met goeie games. That's it. Zeker geen "grote doorbraak".
Dat is geen een console wat mij betreft, inclusief de X-Box.
  maandag 4 maart 2002 @ 01:00:03 #27
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_3377384
quote:
Op vrijdag 01 maart 2002 12:28 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Goh, klaar met Microsoft bashen?

Mijn rant gaat nu over M$ maar is niet bedoeld als specifiek M$ bashen. Ik vind de X-Box een prima produkt. Wat ik NIET prima vind is dat wij de doorbraak van de X-Box in Japan hier in Europa moeten bekostigen voor Microsoft. Dat is gewoon niet fair.
quote:
Verder is die 479 Euro niet zoveel als je het vergelijkt met de 1199 gulden die de PS2 bij de launch moest kosten (sterker nog, hij is 150 gulden goedkoper dan de PS2 toentertijd).
Dat was ook een absurd bedrag en toen was er ook geen haar op mijn kop die er aan dacht om dat aan een console uit te geven. De enige met een normale price policy is Nintendo.

[/quote]
En tenslotte als je DivX-jes wilt draaien, moet je maar je PC gebruiken
[/quote]

PC's zijn en ik heb er dan ook geen een. En al had ik er een dan was het nog steeds rete onhandig. Het zou gewoon heerlijk zijn om met 1 kastje op je televisie DivX te kunnen kijken zonder dat daarvoor een zoemende PC aan hoeft te staan met allerlei verlengkabels naar TV en stereo die aangesloten moeten worden enzo.

Vandaar dus dat ik reikhalzend uitzie naar een DivX player voor de X-Box.

pi_3377441
hoe zit jij op internet, dan?
  † In Memoriam † maandag 4 maart 2002 @ 06:47:49 #29
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_3377866
quote:
Op maandag 04 maart 2002 01:00 schreef TheMarco het volgende:

PC's zijn en ik heb er dan ook geen een.

PC's zijn idd erg saai.

Maar wat je ermee kan doen is een heeel ander verhaal.

maandag 4 maart 2002 @ 07:03:01 #30
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_3377886
Best mogelijk dat ik eentje koop. Het is technisch toch de beste machine. Als je bijv Tricky SSX of Tony Hawks naast de versies op de PS2 en Gamecube legt zijn ze op de X-Box echt stukken mooier en zo zal het met veel spellen zijn. Dan zou ik best wel balen met een van de goedkopere consoles. Maar ieder zijn meug.

Bij Scheltema in Amsterdam kun je er al op spelen, btw.

Zo kunt u gemasseerd worden terwijl u lekker TV kijkt.
  Eindredactie Games maandag 4 maart 2002 @ 07:09:35 #31
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_3377896
lekker lannen tegen elkaar
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  maandag 4 maart 2002 @ 08:41:37 #32
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_3378063
quote:
Op maandag 04 maart 2002 01:10 schreef Jordy-B het volgende:
hoe zit jij op internet, dan?

Zoals ik al zei, PC's zijn (vind ik dan).

De echte computers met stijl begonnen met de Amiga's, de Macs, de SGI workstations, etc.

pi_3378843
quote:
Op maandag 04 maart 2002 07:03 schreef Vibromass het volgende:
Best mogelijk dat ik eentje koop. Het is technisch toch de beste machine. Als je bijv Tricky SSX of Tony Hawks naast de versies op de PS2 en Gamecube legt zijn ze op de X-Box echt stukken mooier en zo zal het met veel spellen zijn. Dan zou ik best wel balen met een van de goedkopere consoles. Maar ieder zijn meug.

Bij Scheltema in Amsterdam kun je er al op spelen, btw.

twee weken geleden ff bij de vobis in Assen gespeeld

('k kan echt niet omgaan met die gamepads )

pi_3458098
hopelijk lanceert de Xbox beter in Nederland, in Japan weigeren bepaalde winkels dat ding te verkopen vanwege slijtage:
http://www.gamecom.nl/news.php?id=790
  maandag 11 maart 2002 @ 17:55:07 #35
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_3458113
De Iksdoos is
-
  maandag 11 maart 2002 @ 18:21:15 #36
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_3458360
Volgende week krijg ik een week lang zo'n fijne Xbox op de redactie om te testen

The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  maandag 11 maart 2002 @ 18:24:20 #37
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_3458383
Kan ik daar ergens in de buurt een tentje opzetten?
Get out of the way, you foolish lorry! Why are you cluttering our roads with Latvian milk!?
pi_3458447
Ik zat effe een beetje te lezen, en kwam dat stukkie over dvd's tegen, als ik het goed had moest de xbox een apart apperaatje hebben om dvd's aftespelen of loop ik nog achter???
Maarja ik koop er toch geen 1 want heb al een PS 2, daar ben ik blij mee, heb ook nog pc en ben ik ook blij mee dus meer heb ik niet nodig
  maandag 11 maart 2002 @ 18:34:59 #39
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_3458474
quote:
Op maandag 11 maart 2002 18:21 schreef Smots het volgende:
Volgende week krijg ik een week lang zo'n fijne Xbox op de redactie om te testen

Laat me het zeker even horen op ICQ! Ik wil er graag een aanschaffen, zeker nu ik een paar van die demo bakken (die ze verdomme aan verrot slechte TV's gekoppeld hebben ) heb zien staan.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  maandag 11 maart 2002 @ 18:37:50 #40
12888 Skull-splitter
pi_3458505
quote:
Op maandag 11 maart 2002 18:32 schreef wc-eend het volgende:
Ik zat effe een beetje te lezen, en kwam dat stukkie over dvd's tegen, als ik het goed had moest de xbox een apart apperaatje hebben om dvd's aftespelen of loop ik nog achter???
Maarja ik koop er toch geen 1 want heb al een PS 2, daar ben ik blij mee, heb ook nog pc en ben ik ook blij mee dus meer heb ik niet nodig
Tjah, ik heb ook een PC en DVD speler, mag ik dan geen console meer aanschaffen? Dit is samen met de GC de enige console die ik het overwegen waard vind. Gewoon lekker op de bank zitten en DAO3 of Unreal Championship spelen, heerlijk toch?
  maandag 11 maart 2002 @ 18:40:10 #41
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_3458528
quote:
Op maandag 11 maart 2002 18:34 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Laat me het zeker even horen op ICQ! Ik wil er graag een aanschaffen, zeker nu ik een paar van die demo bakken (die ze verdomme aan verrot slechte TV's gekoppeld hebben ) heb zien staan.

Ik was eerst anti-xbox, maar nu ik DOA3 en een paar demo's gespeeld heb, begint het toch een beetje te jeuken..
  maandag 11 maart 2002 @ 18:42:27 #42
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_3458551
quote:
Op maandag 11 maart 2002 18:34 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

OK
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  maandag 11 maart 2002 @ 19:00:26 #43
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_3458697
Ok ik had hem net in mijn handen, ziet er allemaal mooi en degelijk uit (apparatuur en spelletjes) maar het kon me eigenlijk helemaal niet boeien verder.

Omdat ik een meisje ben zeker

fake a dream
  maandag 11 maart 2002 @ 19:01:39 #44
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_3458707
quote:
Op maandag 04 maart 2002 08:41 schreef TheMarco het volgende:

[..]

[afbeelding]

Zoals ik al zei, PC's zijn (vind ik dan).

De echte computers met stijl begonnen met de Amiga's, de Macs, de SGI workstations, etc.

jeeezus dat is een lelijk ding, ik zag hem dit weekend in de winkel, het eerste wat ik zou doen is dat doorzichtigr randje overal van afslopen...
fake a dream
  maandag 11 maart 2002 @ 19:06:43 #45
12888 Skull-splitter
pi_3458754
quote:
Op maandag 11 maart 2002 18:40 schreef Robhimself het volgende:

[..]

Ik was eerst anti-xbox, maar nu ik DOA3 en een paar demo's gespeeld heb, begint het toch een beetje te jeuken..

*waves*

Dito here.

Maar nu ik heb gezien wat de huidige titels zijn, en welke titels er nog aankomen... Sterk slabbetjes werk hoor.

maandag 11 maart 2002 @ 19:08:53 #46
12888 Skull-splitter
pi_3458772
quote:
Op maandag 11 maart 2002 19:01 schreef Kimmie het volgende:

[..]

jeeezus dat is een lelijk ding, ik zag hem dit weekend in de winkel, het eerste wat ik zou doen is dat doorzichtigr randje overal van afslopen...

Ik vind hem leuker dan de gemiddelde grijze kast moet ik zeggen. Maar gelukkig heeft de low-rider equalivent zich in menig pc bezitter losgemaakt en gaan meer en meer mensen hun kast gewoon schilderen.
  maandag 11 maart 2002 @ 19:10:47 #47
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_3458793
quote:
Op maandag 11 maart 2002 19:08 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik vind hem leuker dan de gemiddelde grijze kast moet ik zeggen. Maar gelukkig heeft de low-rider equalivent zich in menig pc bezitter losgemaakt en gaan meer en meer mensen hun kast gewoon schilderen.

Zinloze actie lijkt mij, dat ding staat/hangt toch onder je bureau?
fake a dream
  maandag 11 maart 2002 @ 19:12:54 #48
12888 Skull-splitter
pi_3458803
quote:
Op maandag 11 maart 2002 19:10 schreef Kimmie het volgende:

[..]

Als je een apple heb niet. Bovendien kan het erg makkelijk zijn om je kast op je bureau te hebben. Ik heb het hier alleen niet zo breed qua ruimte voor mijn PC, maar als ik een Apple had dan stond ik gewoon op de plank hoor.
  maandag 11 maart 2002 @ 20:49:12 #49
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_3459521
Heb vandaag even in de Gratis Platenwinkel op zo'n X-ding gespeelt, en tjonge jonge, wat een verotte controlertjes zeg! Zelf heb ik een Wingman gamepad, maar die gebruik ik zelden. Race, vecht en vliegspelletjes gaan er nog wel mee,juist de spelen die ik amper speel maar fraggen, of een rts, een rpg... dat gaat toch gewoon niet? Ik wil wel eens een potje UT spelen als het mogelijk is tegen iemand op de X-Flox, en dan ik op de pc
  maandag 11 maart 2002 @ 22:20:52 #50
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_3460571
quote:
Op maandag 11 maart 2002 19:06 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

*waves*

Dito here.

Maar nu ik heb gezien wat de huidige titels zijn, en welke titels er nog aankomen... Sterk slabbetjes werk hoor.

Kijk! A partner in crime.
Om m te betalen zal ik mn PS2 moeten verkopen........want er komt ook nog een GameCube aan.....misschien dat ik rond de zomer de xbox in huis haal, kan ik nog ff sparen EN hoef ik mn PS2 niet weg te doen. Kep Metal Gear tenslotte niet voor Jan metdekorteachternaam gekocht...We shall c.

Ik denk dat de xbox na verloop van tijd goed mee kan rennen in de race der consoles.......

pi_3460632
quote:
Op maandag 11 maart 2002 19:00 schreef Kimmie het volgende:
Ok ik had hem net in mijn handen, ziet er allemaal mooi en degelijk uit (apparatuur en spelletjes) maar het kon me eigenlijk helemaal niet boeien verder.

Omdat ik een meisje ben zeker

Nee, gewoon omdat je een gebrek aan inlevingsvermogen* hebt.

*fantasie, creativiteit, humor, speelsheid, ....vul hier in wat je nog meer kwijt wil

The captain of your brainship is drunk.
  maandag 11 maart 2002 @ 22:46:03 #52
14799 Penance
So Bite Me, Eh?
pi_3460798
quote:
Op maandag 11 maart 2002 19:01 schreef Kimmie het volgende:

[..]

quote:
Op maandag 11 maart 2002 19:10 schreef Kimmie het volgende:

[..]

Things to meat, people to do, places to kill.
  woensdag 13 maart 2002 @ 12:14:14 #53
12888 Skull-splitter
pi_3472762
quote:
Op maandag 11 maart 2002 22:20 schreef Robhimself het volgende:

[..]

Kijk! A partner in crime.
Om m te betalen zal ik mn PS2 moeten verkopen........want er komt ook nog een GameCube aan.....misschien dat ik rond de zomer de xbox in huis haal, kan ik nog ff sparen EN hoef ik mn PS2 niet weg te doen. Kep Metal Gear tenslotte niet voor Jan metdekorteachternaam gekocht...We shall c.

Ik denk dat de xbox na verloop van tijd goed mee kan rennen in de race der consoles.......

Dit is wel mijn eerste console die ik aan ga schaffen, maar ik wil er eigenlijk idd ook gewoon een GC naast hebben staan (Turok! Starwars! Klein formaat!)

Ik koop die kruisdoos ook pas rond augustus, aangezien ik dan pas weer op volle financiele sterkte ben verwacht ik

Tjah, het leven is zwaar, DVD's, spelcomputers, TV's, PC's.... *zucht*

woensdag 13 maart 2002 @ 17:41:07 #54
12888 Skull-splitter
pi_3475640
En wie heeft hem al?
  woensdag 13 maart 2002 @ 18:47:33 #55
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_3476070
quote:
Op woensdag 13 maart 2002 17:41 schreef Skull-splitter het volgende:
En wie heeft hem al?
Je bent een dag te vroeg, hij komt morgen pas officieel uit
pi_3476144
Tenzij je bij een verkooppunt werkt Die hebben ze al binnen..Nee ik heb er nog geen, ik heb het niet zo op consoles (met emus kan ik het ook ), maar ik ken wel iemand die hem al heeft
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
  woensdag 13 maart 2002 @ 19:13:40 #57
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_3476324
quote:
Op maandag 11 maart 2002 22:27 schreef Swatkat het volgende:

[..]

Nee, gewoon omdat je een gebrek aan inlevingsvermogen* hebt.

*fantasie, creativiteit, humor, speelsheid, ....vul hier in wat je nog meer kwijt wil

tja daar kan ik alleen maar opzeggen dat jij mensen vooral niet kan inschatten!
fake a dream
  woensdag 13 maart 2002 @ 19:15:00 #58
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_3476338
Trouwens ik heb nu een aantal spelletjes gespeeld op die X-box, het ziet er idd prachtig uit enzo alleen welk spel vinden jullie nu het leukst?

Ik tot nu toe het snow board spel. Die race dingen vind ik echt boring! Alhoewel, met een mini door London daar moest ik wel om lachen.

fake a dream
  woensdag 13 maart 2002 @ 20:25:00 #59
12888 Skull-splitter
pi_3476960
quote:
Op woensdag 13 maart 2002 19:13 schreef Kimmie het volgende:

[..]

tja daar kan ik alleen maar opzeggen dat jij mensen vooral niet kan inschatten!

* smells a flame getting on fire...

Idd wel stom dat ik me vergist had in de datum

Maar goed, ik koop hem dan ook pas eens stuk later dit jaar

donderdag 14 maart 2002 @ 10:04:10 #60
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_3483352
quote:
Op woensdag 13 maart 2002 17:41 schreef Skull-splitter het volgende:
En wie heeft hem al?
quote:
Op woensdag 13 maart 2002 18:47 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Je bent een dag te vroeg, hij komt morgen pas officieel uit

Morgen is vandaag dus.....wie heeft 'm al?
Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
  donderdag 14 maart 2002 @ 10:06:56 #61
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_3483382
quote:
Op donderdag 14 maart 2002 10:04 schreef breaky het volgende:

[..]

[..]

Morgen is vandaag dus.....wie heeft 'm al?

Ik zei hier al dat ik al het een en ander gespeeld heb dat is niet echt mijn stijl maar werd gedwongen, het is een mooi apparaat dat zeker en idioot bestendig, je doet alles met 1 knop, en de spellen die zien er echt mooi uit, volgens een insider een stuk beter dan play station ofzo wat ik helemaal niet ken.
fake a dream
  donderdag 14 maart 2002 @ 10:19:42 #62
21350 breaky
Harder praten a.u.b
pi_3483485
Ik ben zelf heel nieuwschierig naar die X-box. Ik vind 'm nu alleen te duur voor wat je ermee doet.

Ik heb alleen nu nog een Nintendo 64 staan, omdat ik die wel kon betalen. En het gaat vooral om het spelplezier vind ik. En die biedt zo'n Nintendo voorlopig nog genoeg.

Dus volgens mij moet je helemaal gek zijn van games om zo'n X-box aan te schaffen.

Voor die 479 euro zou ik liever een mooie PDA aanschaffen, maar dat is natuurlijk persoonlijk.

Modus Vivendi!
Beetje aan het werk @ Lao P.D.R.
Soda water en Earl Grey :-)
  donderdag 14 maart 2002 @ 12:46:52 #63
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_3484816
ligt er maar helemaal aan wat de exclusieve got-to-have games worden op de XBox, vooralsnog is dat.. Halo? laat die Xbox dan maar zitten.. Ik bedoel dus games die alleen op 1 bepaald platform beschikbaar zijn, dus bijvoorbeeld..

N64: Mario64, Zelda64
Dreamcast: Shen Muy, Crazy Taxi, ChuChu Rocket (nouja die laatsten zijn nu ook op andere consoles)
PS2: Gran Tourismo 3, Metal Gear Solid 2
GameCube: Luigi's Mansion, Pikmin, Monkey Ball
Xbox: Halo? Amped? dat type spel is in min of meer dezelfde vorm al op andere consoles te krijgen..

maarja zal wel meer bijkomen. Maar die logge bak + te grote controlers kan nooit positief zijn voor de populariteit denk ik..

tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
pi_3487433
xbox is wel leuk, een paar goede games en veel slechte games en HELE mooie gfx

alleen die prijs ....

Its an Emotional Thing...one that you can lose yourself with in total euphora, its hard to describe..you have to experience it, feel it
pi_3487758
Een woord...

!!!!!!! GEWELDIG !!!!!!

Heb op een import gespeeld. Tering echt gaaf die beeldresolutie.

You know what your going to do... so do it
  donderdag 14 maart 2002 @ 17:38:39 #66
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_3488946
Heeft iemand 'm al? Oh, da's natuurlijk een stomme vraag, want als iemand dat ding nu heeft gekocht zal er wel niet geïnternet worden
  Eindredactie Games donderdag 14 maart 2002 @ 17:43:18 #67
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_3488993
chillll ding...... halo kicked echt wel meer ass dan UT en quake...... en ik speel al 6 jaar quake vanaf deeltje uno
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  donderdag 14 maart 2002 @ 19:24:04 #68
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_3490302
Nou ik heb 'em hoor. Heb eerst wel 10 winkels moeten bellen hier in Amsterdam want hij was overal of uitverkocht of ze hadden geen koopavond. Lullig als je moet werken en zo.

Nu ff wachten tot m'n vriendin haar tv-programma afgekeken heeft

pi_3491667
Ik kan natuurlijk ff niet nalaten te melden dat ik hem ook al (lang) heb
  donderdag 14 maart 2002 @ 23:37:20 #70
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_3494396
quote:
Op donderdag 14 maart 2002 12:46 schreef BdR het volgende:
ligt er maar helemaal aan wat de exclusieve got-to-have games worden op de XBox, vooralsnog is dat.. Halo? laat die Xbox dan maar zitten.. Ik bedoel dus games die alleen op 1 bepaald platform beschikbaar zijn, dus bijvoorbeeld..
Als ik zeg:

Jet Set Radio Future

En binnenkort Shenmue 2 en later 3, en Crazy Taxy 3

Dan gaat het hart van de gemiddelde hardcore gamer wel harder kloppen denk ik

Jet Set Radio Future is nu al te koop. Ik heb hem zien liggen bij de Games & Zo hier in Hillywood.

Verder: de games op die X-Box zien er gewoon ongehoord goed uit. En bedenkt dan dat dit nog maar de launchtitels zijn, die er meestal "het minst" uitzien.
PS2 games zien er nog niet half zo goed uit als DOA3, Project Gotham Racing, Halo en natuurlijk Jet Set Radio Future.

Ik wacht nog even met kopen in de hoop dat ie wat goedkoper wordt. 479 EUR is nogal wat en ik heb net een iPAQ gekocht...

vrijdag 15 maart 2002 @ 00:01:23 #71
12888 Skull-splitter
pi_3494819
quote:
Op donderdag 14 maart 2002 23:37 schreef TheMarco het volgende:

[..]

Als ik zeg:

Jet Set Radio Future

En binnenkort Shenmue 2 en later 3, en Crazy Taxy 3

Dan gaat het hart van de gemiddelde hardcore gamer wel harder kloppen denk ik

Jet Set Radio Future is nu al te koop. Ik heb hem zien liggen bij de Games & Zo hier in Hillywood.

Verder: de games op die X-Box zien er gewoon ongehoord goed uit. En bedenkt dan dat dit nog maar de launchtitels zijn, die er meestal "het minst" uitzien.
PS2 games zien er nog niet half zo goed uit als DOA3, Project Gotham Racing, Halo en natuurlijk Jet Set Radio Future.

Ik wacht nog even met kopen in de hoop dat ie wat goedkoper wordt. 479 EUR is nogal wat en ik heb net een iPAQ gekocht...

Wat te denken van de next-gen Aliens versus Predator (waar overigens niets meer dan de naam bekend is gemaakt. Gaat door het leven als Aliens versus Predator: Natural Selection) en zoals je al zei, dit zijn LAUNCH titles. Reken maar dat er volgens jaar RETE gave games verschijnen. Nu nog wachten om een ultimate 3d-shooter control setje (alle toetsen op een linker pad en een muis met 4 knoppen en een scroller)
  vrijdag 15 maart 2002 @ 00:02:11 #72
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_3494837
quote:
Op donderdag 14 maart 2002 10:06 schreef Kimmie het volgende:

dat is niet echt mijn stijl maar werd gedwongen,

Gedwongen?
quote:
en idioot bestendig
quote:
je doet alles met 1 knop
  vrijdag 15 maart 2002 @ 01:01:21 #73
9977 Vibromass
A Fistful of Boomstick
pi_3495546
Na 4 uur spelen kan ik melden dat het (verbazing alom) tot dusver uitstekend bevalt.

Oddworld: Munch's Odyssee is erg weird, en het plot is niet meteen bijzonder interessant. Maar het ziet er prachtig uit, speelt makkelijk, en is zo nu en dan echt bijzonder komisch.

Tony Hawk's 3 heb ik pas 5 minuten gespeeld, dus nog geen idee. Niet echt mijn type spel maar er moet een reden zijn dat het zo populair is.

Halo is gewoon erg cool. Ik baal stevig dat mijn boordschutter vroeg op moet staan, anders zaten we het nu nog te spelen. En ze houdt eigenlijk helemaal niet van schietspellen.

vrijdag 15 maart 2002 @ 11:29:16 #74
12888 Skull-splitter
pi_3498052
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 01:01 schreef Vibromass het volgende:
Na 4 uur spelen kan ik melden dat het (verbazing alom) tot dusver uitstekend bevalt.

Oddworld: Munch's Odyssee is erg weird, en het plot is niet meteen bijzonder interessant. Maar het ziet er prachtig uit, speelt makkelijk, en is zo nu en dan echt bijzonder komisch.

Tony Hawk's 3 heb ik pas 5 minuten gespeeld, dus nog geen idee. Niet echt mijn type spel maar er moet een reden zijn dat het zo populair is.

Halo is gewoon erg cool. Ik baal stevig dat mijn boordschutter vroeg op moet staan, anders zaten we het nu nog te spelen. En ze houdt eigenlijk helemaal niet van schietspellen.

* wil... ook... spelen...
  vrijdag 15 maart 2002 @ 13:30:10 #75
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_3499550
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 00:02 schreef TheMarco het volgende:

[..]

Gedwongen?
[..]

[..]

Zie het als een nitwit op computerspelletjes gebied die op de bank wordt neergezet om spelletjes te gaan spelen met een X box

Dan krijg je zo'n post als ik plaatste.

Ik moet zeggen dat het best een mooi apparaat is en dat hij heel eenvoudig werkt, hoe dat dingetje werkt met al die verschillende knopjes en kleurtjes ben ik nog niet helemaal uit.

fake a dream
  vrijdag 15 maart 2002 @ 22:47:09 #76
749 TheMarco
www.i-marco.nl/weblog/
pi_3504802
quote:
Op vrijdag 15 maart 2002 13:30 schreef Kimmie het volgende:

Zie het als een nitwit op computerspelletjes gebied die op de bank wordt neergezet om spelletjes te gaan spelen met een X box

Dan krijg je zo'n post als ik plaatste.

Er zijn ergere dingen toch?
quote:
Ik moet zeggen dat het best een mooi apparaat is en dat hij heel eenvoudig werkt, hoe dat dingetje werkt met al die verschillende knopjes en kleurtjes ben ik nog niet helemaal uit.
Op zich werken alle consoles zo natuurlijk. CD erin en spelen maar. Dat is ook de charme van consoles vergeleken met PC's. Je kan meteen spelen zonder gekloot met besturingssystemen en drivers enzo.

Sinds ik voor een lullige 300 gulden mijn eerste console ooit gekocht heb (een Dreamcast) speel ik echt alleen nog maar games op dat ding en nooit meer op mijn computer. Het is gewoon veel relaxter, lekker op de bank in plaats van achter je bureau.

donderdag 2 januari 2003 @ 16:58:25 #77
12888 Skull-splitter
pi_7668636
move-request
pi_7668918
Leuk om al die sceptische denkbeelden over de Xbox te lezen bijna een jaar geleden.
Sindsdien is er veel veranderd en zijn veel mensen teruggekomen op hun woorden zullen we maar zeggen.
  donderdag 2 januari 2003 @ 17:56:54 #79
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_7669760
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 17:14 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Leuk om al die sceptische denkbeelden over de Xbox te lezen bijna een jaar geleden.
Sindsdien is er veel veranderd en zijn veel mensen teruggekomen op hun woorden zullen we maar zeggen.
including me.
Heb net de halve middag zitten splintercellen en deathrowen met een vriend van me
pi_7670170
ik heb em sinds de launch enuh dat ding bevalt me echt wel hoor!! nu wachten op 14 maart Xbox Live
pi_7670982
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 18:16 schreef apengek het volgende:
ik heb em sinds de launch enuh dat ding bevalt me echt wel hoor!! nu wachten op 14 maart Xbox Live
Maak daar maar eind januari van, ik ben beta-tester!!
Uitvindingen zijn betere middelen naar een minder doel.
----
Berry van Aerle.
  donderdag 2 januari 2003 @ 19:45:17 #82
20569 Robhimself
Heeere's you sign!
pi_7671550
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 19:12 schreef UNDERTAKER het volgende:

[..]

hond Hoe wordt je zoiets? kep vandaag Ghost Recon en Unreal Championship alvast gekocht voor xbox Live
  donderdag 2 januari 2003 @ 19:50:02 #83
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_7671622
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 17:14 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
idd, ik kon me niet voorstellen dat de xbox een fatsoenlijke console ging worden.....microsoft bah!!!...dacht ik. Totdat ik voor het eerst HALO speelde, sindsdien is het
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 19:12 schreef UNDERTAKER het volgende:

[..]

...Ik ben niet jaloers......Ik ben niet jaloers......Ik ben niet jaloers......Ik ben niet jaloers......Ik ben niet jaloers......Ik ben niet jaloers......Ik ben niet jaloers......Ik ben niet jaloers......Ik ben niet jaloers......Ik ben niet jaloers......Ik ben niet jaloers......Ik ben niet jaloers......Ik ben niet jaloers.....Ik ben niet jaloers.......Ik ben niet jaloers......Ik ben niet jaloers......Ik ben niet jaloers......Ik ben niet jaloers......Ik ben niet jaloers...
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_7763808
quote:
Op donderdag 2 januari 2003 19:45 schreef Robhimself het volgende:

[..]

hond Hoe wordt je zoiets? kep vandaag Ghost Recon en Unreal Championship alvast gekocht voor xbox Live

Is ghost Recon leuk? Ik hoor er hier op het forum maar bar weinig over maar mijn lijkt ie superrr :d
  woensdag 8 januari 2003 @ 02:12:00 #85
8372 Bastard
Persona non grata
pi_7770809
The truth was in here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')