Daar ben ik niet mee tevredenquote:Op zondag 3 februari 2008 13:56 schreef marcb1974 het volgende:
Leo, waarom geen dikke buik van het vele eten. Dat weten zij toch niet
Opschieten dan jijquote:Op zondag 3 februari 2008 14:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
Daar ben ik niet mee tevredenAls ik me natuurlijk haast kan ik er alweer zonder dikke buik zitten en phille thuis laten om op de baby te passen
Beetje charmes erbij dan lukt dat bestquote:Op zondag 3 februari 2008 14:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb het hier net geopperd en ik mag het idee direct uit mijn hoofd zitten
Zo nu en dan moet alleszins minder vaak dan nu, vrees ik. Maar ja gisterenavond bij een ex-klasgenoot gezten die zwanger is... tjah, dan ben ik meestal niet meer te houdenquote:Op zondag 3 februari 2008 14:43 schreef marcb1974 het volgende:dan maar een verrassing aanval uitvoeren zo nu en dan?
't Is toch ook geweldig? Ik denk dat P. ook wilt wachten totdat de woning klaar is, jullie ook alle rust hebben om het kind te opvoeden etc.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zo nu en dan moet alleszins minder vaak dan nu, vrees ik. Maar ja gisterenavond bij een ex-klasgenoot gezten die zwanger is... tjah, dan ben ik meestal niet meer te houden
Mijn verstand zegt dat meestal ook hoorquote:Op zondag 3 februari 2008 14:49 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't Is toch ook geweldig? Ik denk dat P. ook wilt wachten totdat de woning klaar is, jullie ook alle rust hebben om het kind te opvoeden etc.
Zo naar mijn ouders, de was brengen (quote:Op zondag 3 februari 2008 14:57 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog plannen verder?
Zorg daar dan eens voorquote:Op zondag 3 februari 2008 15:01 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zo naar mijn ouders, de was brengen () aangezien ik nog geen wasmachine heb. En even een bakkie thee drinken aldaar.
Dan weer naar huis, wat fokken, opruimen, muziek luisteren...
Have funquote:Op zondag 3 februari 2008 15:08 schreef leonieke het volgende:
Nu wat tennis kijken
Fed-cup: Ukraïne tegen België (1-2 momenteel)
Maar waarom ze nu een 15-jarige laten opdraven bij de Belgen is me ook een raadsel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |